Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet naisesta joka tietää olevansa ruma?

Vierailija
08.07.2020 |

Niin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan tykkäävät enemmän jos on ruma ja tyhmä kuin jos olisi ruma ja älykäs.

Vierailija
2/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tykkääkö miehet rumasta naisesta? Mikä on oma veikkauksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai, mutta jotkut tyytyy?

Vierailija
4/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan rumillakin ihmisillä kumppani. 2 rumaa yhdessä, maailma täynnä.

Vierailija
5/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olishan se varmaan ärsyttävä yhdistelmä, että olis ruma ja vielä luulis itsestään liikoja. Nöyrä ja ruma olis varmaan jo siedettävä paremman puutteessa.

Vierailija
6/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella oikeasti olisi hyvä luonne (sana konditionaalissa, koska sellaista ei olekaan), niin silloin ulkonäöllä ei oikeasti ole mitään merkitystä.

Vierailija
7/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella oikeasti olisi hyvä luonne (sana konditionaalissa, koska sellaista ei olekaan), niin silloin ulkonäöllä ei oikeasti ole mitään merkitystä.

Miten kiihottuminen onnistuu todella ruman kanssa? Uteliaisuudesta kysyn

T. Ap

Vierailija
8/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää. Ja saattaa jopa rakastaa.

Vierailija
9/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruma. Helposti vein missityyppiseltä opiskelukaverilta poikaystävän. Ei auttanut edes isot rinnat ja pitkät jalat. Tämä jopa niin että miehen aloitteesta mentiin pian naimisiin.

Vierailija
10/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruma. Helposti vein missityyppiseltä opiskelukaverilta poikaystävän. Ei auttanut edes isot rinnat ja pitkät jalat. Tämä jopa niin että miehen aloitteesta mentiin pian naimisiin.

Kaveripa hyvinkin. Sanavalinnoista päätellen riemuitset vieläkin.

Vierailija
11/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole mitenkään absoluuttisesti ruma. Yleensä se "rumuus" on lähinnä ihmisen omassa mielessä. Toki ikävä ympäristön palaute on voinut vaikuttaa siihen. En minä ainakaan pidä mitenkään kauniina moniakaan niin sanottuja kauneusihanteita (naisia). Monet ovat ihan persoonattoman näköisiä, liian pakkeloituja ja ihme totisen näköisiä (ainakin kuvissa). Kai se on sitten muotia olla nyrpeän ja äkäisen näköinen. Minua ja varmaan monia muitakin miehiä kiinnostaa se, että nainen on oma itsensä, jotenkin persoonallinen ja mukava. Mitä iloa on "kuvankauniista" hempukasta joka on luonteeltaan ikävä tai muuten vaan bimbo? No tietysti ehkä se yksi ilo, mutta kauanko sen varassa jaksaa parisuhdetta?

Vierailija
12/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkotat rumuudella kolhoa hevosnaamaa, isoa nenää ja pieniä rintoja niin ei, miehillä tuo nimenomaan naisihanne.

Vierailija
13/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän naiset pistetään ruotuun.

Vierailija
14/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kiihottuminen onnistuu todella ruman kanssa? Uteliaisuudesta kysyn

T. Ap

Tyhmä kysymys, kyllä luonto hoitaa. Siinä ei ulkonäöllä ole mitään osaa eikä arpaa.

Vierailija
15/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ruma?

Näin 40 v. miehenä voin sanoa, että suurimmalle osasta miehiä kelpaa, jos naisen painossa ei ole kolmea numeroa ennen pilkkua, nainen osaa käyttäytyä kuin normaali ihminen (lue: ei mitään PMS-sekoiluja tai räyhäämistä) ja osaa nauttia elämästä.

20 vuotta sitten en olisi katsonutkaan niitä "normaaleja" naisia vaan piti olla niin hyvännäköinen kuin vain mahdollista. Mutta kun perustat kodin sellaisen prinsessan kanssa niin ei siinä paljon ulkonäkö paina, jos joka toinen päivä lentelee keittiötarvikkeet ja paiskoo ovia.

Vierailija
16/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkonäöllä ei ole väliä. Miehelleen hän on aina ruma, vaikka olisi miss maailma. Tärkeintä on alistaa nainen ja nöyryyttää.

Vierailija
17/17 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveripa hyvinkin. Sanavalinnoista päätellen riemuitset vieläkin.

En riemuitse. Asian olisi toki voinut hoitaa tyylikkäämminkin, mutta lopputulokseen omalta osaltani olen tyytyväinen. Eipä ainakaan tarvitse miettiä, että mies olisi joutunut tyytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän