Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vääksyssä saa kaupasta huonoa palvelua täydellä rahalla

Vierailija
08.07.2020 |

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen valittajan tulisi itse työskennellä aspana ja palvella toisia valittajia. Ehkä tajuaisivat oman idioottimaisen käytöksensä tai sitten ei, koska jo keskivertoihminen on tyhmä eikä osaa kyseenalaistaa käytöstään.

T. Aspa joka miettii alanvaihtoa ilkeiden asiakkaiden takia

Oman kokemukseni mukaan n. 10% asiakkaista on noita reppanoita, eikä niiden jutut tunnu enää missään. Välillä on oikeastaan hauskaa seurata kuinka joku yrittää päteä ja nolaa itsensä sitä tehdessään.

Vierailija
102/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi suosin ABC:tä.

Otan aina sen pullakahvitarjouksen.

Tosi nuijaa vaan että halki Suomen ajaessa samalla viikolla on sama tarjous kaikkialla.

Minä taas keitän kahvini itse ja ostan kaupan halvinta pitkoa. Näitä sitten nautiskelen happamana ja elämänilottomana kotona. Mutta eipä tule pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa joutuu kuulemaan,näkemään ja kestämään kaikenlaista. Kupin ei pitäisi mennä aspaltakaan nurin joka nurinasta. Ehkä on myös syytä miettiä, mikä meni vikaan, jos negatiivista palautetta alkaa tulla. Maksava asiakas saa kyllä vähän vaatiakin mielestäni.

Vierailija
104/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen kyläkauppa

Nimen perusteella voisi kuvitella jotain hienostunutta ja eleganttia milijöötä, laadukkaita tuotteita sekä korkealaatuista asiakaspalvelua.

Tämä on voinut olla lähtöasetelma kun asiakas on poikennut kuppilaan joka ei täyttänyt odotuksia missään määrin.

Puhuukohan nämä ihmiset edes ranskaa?

Vierailija
105/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari croissantia korissa ei täytä lupausta Ranskalainen kyläkauppa

Vierailija
106/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on yllättävän paljon huonoa asiakaspalvelua eli myyjät näpäyttelevät asiakkaille, mutta asiakkaiden pitäisi vaan kestää urhoollisesti, hehän ovat vain niitä kuuluisia "aasiakkaita".

Vierailija
107/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas ei ollut tyytyväinen olisi palautteen voinut antaa huomattavasti rakentavammin. Kyse ei ole siitä etteikö palautetta saisi antaa, vaan miten sitä annetaan. Nimittely ja turha ilkeily ei ole oikea tapa, sen verran nyt pitäisi olla käytöstapoja ja järkeä kellä tahansa.

En edes halua ajatella millainen kommunikointityyli tuon asiakkaan kaltaisilla ihmisillä on yleensäkin elämässä...

Vierailija
108/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hankalia asiakkaita on aina. Niitä pitää opetella käsittelemään. Nuortenkin

Vierailija
109/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on yllättävän paljon huonoa asiakaspalvelua eli myyjät näpäyttelevät asiakkaille, mutta asiakkaiden pitäisi vaan kestää urhoollisesti, hehän ovat vain niitä kuuluisia "aasiakkaita".

Tämä. Jätin elämäni ensimmäisen kerran negatiivista palautetta minulle ja muille asiakkaille tiuskivasta myyjästä, ja kaupan vastaus oli suoraan sanottuna kuittaileva. Aion välittää saamani viestin ko. ketjun alueen toiminnanjohtajalle ja kysyä, onko tämä normaali tapa käsitellä palautetta kun minulla muista syistä hänen yhteystiedot on. Kuitti toki tallella, jotta voin todistaa kuka äyskijä ollut kassalla.

Vierailija
110/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina riittää näitä moukkia asiakkaina. Ei niistä kannata välittää pätkän vertaa.

Vierailija
111/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se noin mennyt. Jotkut asiakkaat vaan ei osaa käyttäytyä.

Jotkut ihmiset ei vain ymmärrä lukemaansa siksi tämäkin aloitus on tehty.

Vierailija
112/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisistä vaihdevuosivaivaisista naisista merkittävä osa on todella tylyjä, aggressiivisia ja kiukkuisia tapauksia. Itsekin olen joutunut sellaisten uhriksi. Miehet ja nuoret naiset sekä toisaalta ihan vanhukset ovat paljon mukavampia ja rennompia.

Höpöhöpö, vaihdevuosivaivaisena asiakkaana olen itse hyvin ymmärtäväinen ja pitkäpinnainen nuorten opettelevien aspojen kanssa. Aina iloisesti sanon että ei haittaa jos menee väärin tai menee kauemmin aikaa, ei minulla ole kiire minnekään. Vaikka väsyttää jatkuvasti, yötä päivää, kun nukun parin tunnin pätkissä pahimmillaan. Sen sijaan itse aspana olen saanut pahimmat kiukut niskaani miehiltä ja kettumaisimman kohtelun nuorilta tytöiltä jotka kuvittelevat osaavansa kaiken, etenkin minun työni. 

Vierailija
113/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisistä vaihdevuosivaivaisista naisista merkittävä osa on todella tylyjä, aggressiivisia ja kiukkuisia tapauksia. Itsekin olen joutunut sellaisten uhriksi. Miehet ja nuoret naiset sekä toisaalta ihan vanhukset ovat paljon mukavampia ja rennompia.

Asiakaspalvelussa töissä ollessani kyllä ne keski-ikäiset koppavat, turhasta (esim ihan toisen firman toiminnasta) ilkeästi valittavat miehet olivat ihan kaikista pahimpia. Jotenkin tälle ollaan sokeita, miehille sallitaan enemmän huonoa käytöstä.

Minulla taas päinvastaisia kokemuksia. Kun vanhemmat pariskunnat ovat yhdessä kaupoilla tms asiakaspalvelutilanteessa, niin kyllä ne on ne vaimot, jotka valittavat suureen ääneen ja tylyttävät asiakaspalvelijoita. Miehet vieressä noloina ja yrittävät selittää, että virheitä sattuu eikä kukaan ole seppä syntyessään. Toki kyllä niitä vanhempia miehiäkin oli, ketkä osasivat nolata myyjät ihan kunnolla, mutta suurimmaksi osaksi ne oli naisia. Tai sanotaanko näin, että miehet eivät niin herkästi tylytä nuoria naisia, nuoria miehiä sen sijaan.. Vanhemmat rouvat taas tylyttävät sukupuolesta riippumatta. Tasa-arvoa toki sekin..

Vierailija
114/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalainen kyläkauppa

Nimen perusteella voisi kuvitella jotain hienostunutta ja eleganttia milijöötä, laadukkaita tuotteita sekä korkealaatuista asiakaspalvelua.

Tämä on voinut olla lähtöasetelma kun asiakas on poikennut kuppilaan joka ei täyttänyt odotuksia missään määrin.

Asiakashan haukkui myyjän jo tilausta tehdessä. Eli ei ollut maistanut vielä muruakaan mitään. Mutta kommenttisi kuvailu kuulostaa kyllä melkoisen nirppanokan toiminnalta :D Astuu sisään ja kynnykseltä arvioi pitkin nenän varttaan että kuinka elegantti miljöö tämä nyt on :D Puodin omistaja pariskunnan mies on ranskalainen, epäiletkö hänen ranskan kielen taitoaan ;)?

Vierailija
115/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalainen kyläkauppa

Ranska ja Pariisi eivät ole sama asia.

No mitä jos jouku heistä osaakin ranskaa?

Vierailija
116/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artikkelissa löytyy tietoa asiakkaan kommentista, jolla hän pyrki nolaamaan ja nöyryyttämään nuorta kesätyöntekijää:

”Viimeinen pisara tapahtui lauantaina, kun eräältä rouvalta oli varmistettu tilauksen sisältö. Rouva oli vastannut rumasti takaisin: "Oletko tyhmä? Etkö ymmärrä vai etkö puhu suomea?".

tyttö olisi voinut vastata rouvan puheesta ei saa selvää

Vierailija
117/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006564870.html

Hiukset tursuaa ainakin sinnetänne, ei päähinettä. Karvajäätelöä saisiko olla?

Asiakaspalvelussa ja tarjoillessa ei päähineitä yleensä pidetä, keittiön puolella se on oltava.

Vierailija
118/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein tehty, liikaa hyysätään näitä kaikenmaailman Kareneita. Vähintä mitä voi vaatia on molemminpuolinen kunnioitus ja kommunikaatio ilman haukkumista ja panettelua. Arvostan kyseistä yrittäjää ihan älyttömästi! Ällöttää huonosti käyttäytyvät asiakkaat.

Vierailija
119/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein huonokäytöksisimpiä asiakkaita ovat juuri keskii-ikäiset ämmät kuten tässä.

Vierailija
120/125 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näinkin päin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Jätin elämäni ensimmäisen kerran negatiivista palautetta minulle ja muille asiakkaille tiuskivasta myyjästä, ja kaupan vastaus oli suoraan sanottuna kuittaileva. Aion välittää saamani viestin ko. ketjun alueen toiminnanjohtajalle ja kysyä, onko tämä normaali tapa käsitellä palautetta kun minulla muista syistä hänen yhteystiedot on. Kuitti toki tallella, jotta voin todistaa kuka äyskijä ollut kassalla.

Mä kerran asiakkaana käräytin kesätyttöjä tylyttävän esimiehen puljua pyörittävälle yrittäjälle. Ei näkynyt naista tänä kesänä enää töissä! Samoiten ottaisin yhteyttä, jos esimies ei puutu nuoria työntekijöitä asiattomasti kohtelevien asiakkaiden käytökseen. Kyse on samasta ilmiöstä: k-pää voi olla asiakas, myyjä tai työkaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme