Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auta mua ajattelemaan! Mut on teininä raiskattu

Vierailija
03.05.2013 |

huumattuna. Muisti meni silloin vähäksi aikaa, mutta palasi hyvin kirkkaana. Tapauksella oli myös silminnäkijä. Ennen muistin palaamista mä olin sen saman miehen kanssa, vapaaehtoisesti. Huono maku siitäkin jäi silloin. Onko mulla nyt lupa ajatella, että mut on raiskattu ja vihata sitä miestä, vai vesittyikö rikos sillä vapaaehtoisella kerralla? Tapahtumasta on kauan, enkä aio tehdä sille mitään, mutta olen syyttänyt itseäni koko ajan ja pitänyt huonona ihmisenä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, huoranosto.

Vierailija
2/23 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 00:12"]

huumattuna. Muisti meni silloin vähäksi aikaa, mutta palasi hyvin kirkkaana. Tapauksella oli myös silminnäkijä. Ennen muistin palaamista mä olin sen saman miehen kanssa, vapaaehtoisesti. Huono maku siitäkin jäi silloin. Onko mulla nyt lupa ajatella, että mut on raiskattu ja vihata sitä miestä, vai vesittyikö rikos sillä vapaaehtoisella kerralla? Tapahtumasta on kauan, enkä aio tehdä sille mitään, mutta olen syyttänyt itseäni koko ajan ja pitänyt huonona ihmisenä.

[/quote]

Millä sut huumattiin? ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Näin sen miehen vähän aikaa sitten ja mua kuvotti. Inhoan itseäni, että annoin hänen myöhemmin koskea itseeni, silloin, kun en vielä muistanut tarkkaan, mitä oikein oli tapahtunut. Jos olisin muistanut, en olisi mennyt hänen kanssaan ikinä mihinkään.

Nyt vähän aikaa sitten mies katsoi minua kuin saastaa. Kai hän vain ajattelee olleensa kanssani kaksi kertaa. En tiedä. On mahdollista, että joudun näkemään miehen samassa paikassa vielä myöhemminkin. En tiedä, miten toimia silloin. Pakenenko paikalta vai yritänkö olla välittämättä? Molemmilla tavoilla hän voittaa. Pelkään myös, että hän kertoo menneistä muille, minulle ikävään sävyyn tietysti.

-ap

Vierailija
4/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.tukinainen.fi

Raiskaus on raiskaus vaikka siitä olisi kulunut jo vuosia aikaa. Nyt kun asia on tullut sun mieleesi, on ehkä juuri se aika kun sun pitää asia käsitellä ja auttaa itseäsi.

Pääset häpeästä ja häpeän pelosta, koska kumpaankaan ei sulla ole todellakaan syytä.

Tsemppiä.

Vierailija
5/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät tajua, että raiskaus on niin haavoittava kokemus, että uhri saattaa hyvinkin, jos on "tuttu mies", mennä uudestaan tekijän luokse ja olla "vapaaehtoisesti" yhdynnässä, ikään kuin se pyyhkisi pois raiskauksen.

Jotkut taas ajautuvat jatkuviin irtosuhteisiin muiden kanssa ja yrittävät sitä kautta saada omaa kehoa takaisin omaan hallintaan.

Minun mielestäni ap:n ei kannata kohdata tuota tyyppiä yksin.

Mielestäni Suomessa on raiskauksen ja seksuaalisen hyväksikäytön traumaattisuuden merkityksen ymmärtäminen ihan lapsenkengissä. Ja tuomiot sen mukaisia.

Uhria ei pahemmin uskota, paremmissakaan piireissä. Monesti edes naiset.

Jos olisin ap, pakenisin, vaikka se ei ole uhrin häpeä (mutta ulkopuolisen on niin helppo sanoa, että hei ei se ole sun häpeä, mutta uhri häpeää kuitenkin). Ei se tyyppi voi joka paikkaan seurata.

Vierailija
6/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 18:16"]

Ihmiset eivät tajua, että raiskaus on niin haavoittava kokemus, että uhri saattaa hyvinkin, jos on "tuttu mies", mennä uudestaan tekijän luokse ja olla "vapaaehtoisesti" yhdynnässä, ikään kuin se pyyhkisi pois raiskauksen.

Jotkut taas ajautuvat jatkuviin irtosuhteisiin muiden kanssa ja yrittävät sitä kautta saada omaa kehoa takaisin omaan hallintaan.

Minun mielestäni ap:n ei kannata kohdata tuota tyyppiä yksin.

Mielestäni Suomessa on raiskauksen ja seksuaalisen hyväksikäytön traumaattisuuden merkityksen ymmärtäminen ihan lapsenkengissä. Ja tuomiot sen mukaisia.

Uhria ei pahemmin uskota, paremmissakaan piireissä. Monesti edes naiset.

Jos olisin ap, pakenisin, vaikka se ei ole uhrin häpeä (mutta ulkopuolisen on niin helppo sanoa, että hei ei se ole sun häpeä, mutta uhri häpeää kuitenkin). Ei se tyyppi voi joka paikkaan seurata.

[/quote]

Aviomieheni raiskasi mut useita kertoa avioliiton aikana. En kertonut kenellekään, häpesin niin paljon. Häpesin sitä, miksi olin tullut, miksi annoin miehelle sellaisen vallan, miksi olin ollut niin sinisilmäinen etten ollut nähnyt raiskausten alkavan..häpesin niin paljon. Erosta on aikaa 3 vuotta, ja edelleen välillä hävettää se, millaisen miehen kanssa olin yhdessä niin monta vuotta.

Vierailija
7/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samantapainen kokemus nuoruudesta, jonka olin vain sulkenut päästäni. Kunnes sitten nyt vanhempana tuli esiin. Ja siitä juontavien asioiden takia kävin psykologilla, enkä ehkä vieläkään ole täysin sinut asian kanssa. Toisaalta, tuosta "muiston heräämisestä" on vain puolisentoista vuotta.

Suosittelen jonkin sortin terapiaa. Jos on mahdollista neuvolapsykologin kautta, perheneuvolan tms. Itsellä ainakin jo eka kerta auttoi kun pääsin puhumaan asiasta, mitä häpesi aivan kamalasti.

Vierailija
8/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet pelle ja käytät liikaa päihteitä ja liikut väärissä junttiporukoissa. Lopeta ja mieti. Raiskaus on toki rikos. Miksi olet raiskaajan kanssa? Etkö tunnista hyvää ja huonoa miestä? Oletko pelle?

Vierailija
10/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 21:10"]

[/quote]

Olet pelle ja käytät liikaa päihteitä ja liikut väärissä junttiporukoissa. Lopeta ja mieti. Raiskaus on toki rikos. Miksi olet raiskaajan kanssa? Etkö tunnista hyvää ja huonoa miestä? Oletko pelle?

[/quote]

Oletko tyhmä? Etkö osaa lukea? Oletko pelle?

Vierailija
11/23 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin drinkkeihin laitetaan joskus tyrmäystippoja. Arvailen siis  vain.

Vierailija
12/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen muistin palaamista mä olin sen saman miehen kanssa, vapaaehtoisesti. Huono maku siitäkin jäi silloin.Ennen muistin palaamista mä olin sen saman miehen kanssa, vapaaehtoisesti. Huono maku siitäkin jäi silloin.Ennen muistin palaamista mä olin sen saman miehen kanssa, vapaaehtoisesti. Huono maku siitäkin jäi silloin.Ennen muistin palaamista mä olin sen saman miehen kanssa, vapaaehtoisesti. Huono maku siitäkin jäi silloin.

Ennen muistin palaamista mä olin sen saman miehen kanssa, vapaaehtoisesti. Huono maku siitäkin jäi silloin.Ennen muistin palaamista mä olin sen saman miehen kanssa, vapaaehtoisesti. Huono maku siitäkin jäi silloin.

Ennen muistin palaamista mä olin sen saman miehen kanssa, vapaaehtoisesti. Huono maku siitäkin jäi silloin.Ennen muistin palaamista mä olin sen saman miehen kanssa, vapaaehtoisesti. Huono maku siitäkin jäi silloin.

Ennen muistin palaamista mä olin sen saman miehen kanssa, vapaaehtoisesti. Huono maku siitäkin jäi silloin.

Huono maku siitäkin jäi silloin.

Huono maku siitäkin jäi silloin.Huono maku siitäkin jäi silloin.Huono maku siitäkin jäi silloin.

Huono maku siitäkin jäi silloin.Huono maku siitäkin jäi silloin.Huono maku siitäkin jäi silloin.

Et osaa seksiä? Et tunnista oikeaa miestä? Käytät päihteitä?

Vierailija
13/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Mielipuoli on löytänyt ketjuun.

Vierailija
14/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole huono ihminen. Mutta jos et kerran ajatellut tekeväsi asille mitään niin mene eteenpäin elämässäsi. Muuta et voi tehdä, jos et itse halua.

Vierailija
15/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt eteenpäin, mutta nyt se mies on tullut uudestaan vastaan. Siksi asia nousi mieleeni. Mietin sitä, tekikö se toinen kerta siitä ensimmäisestä vain huonoa seksiä, vai pysyikö se edelleen raiskauksena. Vaikea selittää...

-ap

Vierailija
16/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus on raiskaus, vaikka se tapahtuisi avioliitossa. Voit siis rauhassa vihata miestä, sinun syy asia ei ollut. Älä syytä itseäsi.

Vierailija
17/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

voi raukka, ei sinussa ole mitään syytä asiaan, olet aivan syyton. syy on täysin raiskaajassa. voit vihata raiskaajaa, hän oli sinulle hyvin paha. kun olet saanut käsiteltyä vihasi loppuun, saatat joskus sitten päästä asian yli.

Vierailija
18/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus ei valitettavasti ole vakava rikos Suomessa että tavalla ei ole oikeutta

Vierailija
19/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on raiskaus. Älä ole vihainen itsellesi tai syyttele itseäsi. Voimia ja halaus!

Vierailija
20/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Minun mielestäni on lupa vihata. Ja ei vesittynyt; se ei tuottanut lupaa huumata sinua ja käyttää hyväksi puolustuskyvyttömässä tilassa ollessa.

Joitakin vääryyksiä ei saa ikinä hyvitetyksi. Itse ajattelen joidenkin ihmisten olevan kuolleita, vaikkeivat he oikeasti ole kuolleet. Mutta se on puolustusmekanismi, jolla torjun ikäviä muistoja. Sepitän itselleni esimerkiksi että se ja se ihminen kuoli onnettomuudessa, onnettomuudessa, itsemurhan kautta tms.

Todennäköisyys noiden asioiden toteutumiseen on pieni, mutta on aina olemassa.