Mikä on vanhin käytössä oleva vaatteesi?
Itsellä taitaa olla Rukan sadetakki, joka oli jo kotona asuessani, eli yli 20 vuotta vanha.
Kommentit (965)
Vuonna 2000 hankittu t-paita. Se on jo melko kulunut, mutta kotona yhä joskus käytän sitä. Kun olin ammattikoulussa, niin luokallani kaikki hankkivat samanlaiset t-paidat ja minulla on yhä omani tallessa. Tosin se on nykyään lähinnä muistona.
Vierailija kirjoitti:
Jatkosodan aikaiset alushousut. Keltaiset edestä, ruskeat takaa.
Parempi noin kuin päinvastoin.
Itse neulottu villapaita vuodelta 2000.
Valkoinen liituraita housupuku , klassinen malli Seppälästä - hyvä materiaali ja Tazzian satiininen tummanpunainen juhlamekko molemmat noin 20 vuotta vanhoja
N. 25v vanha Marimekon Jokapoika-paita. Värit eivät juuri ole haalistuneet, ei ole reikiä/langanpätkiä ja kaikki napit tallella.
Talvella 1994 ostettu pitkä toppatakki.
öljykangastakki ostettu vuonna 1997.. eli reilut 25- vuotta ja uuden veroinen yhä
Mutsin 60-luvun takki. Ihana ja kuin uusi!
Käytettynä ostettu ulkoilutakki jonka sain viidennellä luokalla. Edelleen käytössä "rönttätakkina". Olen 24-vuotias.
30 vuotta vanhoja, kulahtaneita kotivaatteita. Kuluneita, mutta kelpaa kotona. Asun yksin, en osta kotona pidettäviä vaatteita erikseen. Olen tarkka muista vaatteistani, mutta kotona kelpaavat ryysyt, kun ei minua kukaan muu näe. Tämä on yksinelävän etuja; saa näyttää röllipeikolta, eikä tarvitse miellyttää ketään.
Sillloin kun Jeesus syntyi siellä navetassa, niin se kiedottiin sellaiseen riepuun. Minulla on tuosta rievusta tehty hame. Eli yli 2000 vuotta vanha.
Mulla on 7lk (13v) ostetut farkut vieläkin käytössä, joskin leikkasin ne farkkushortseiksi. Oon nyt 31v ja tänäkin kesänä käytin. Pelittää.
Varmaan 20vuotta vanha pitkä villakangas takki, käytän sitä esim. Jouluisin kun käydään haudalla. Muutenkin jos käytän mekkoa kun mennään johkui.
Viidennen luokan joulujuhliin ostettu punainen samettihame, puen päälle edelleen jouluna, täytin just 51.
Mulla on aikuusiän ollut samat farkut koko ajan. Kuluneet ja reikiä aina välillä paikkailen. 20 vuotta.
Minulla on 15 -vuotiaana saamani itsekudottu villapaita edelleen kotikäytössä. Muoti suosi silloin isoja villapaitoja, joten on edelleen sopiva (jopa väljä). Minulla ikää nyt 50v. :)
Vuonna -86 ostettu huppari. Olin silloin 12 v. On aika väljä malli. Väri joku vanha roosa/ruskeahko. Tämmöisiä on nyt kaupassakin näkynyt, joten olen töissäkin pitänyt. :-)
Jotain 20v vanhoja kotiryysyjä. En raaski ostaa mitään pelkästään kotona pidettäviä vaatteita, joten käytän loppuun vaatteet, joita en enää muualla kehtaa käyttää. Hävettää välillä, kun ulkona teen pihahommia kulahtaneissa rytkyissä.