Valehtelen treffeillä, että olen perusduunari ja palkka on vähän päälle 2 000 euroa.
Tämä tuntuu kuitenkin kiinnostavan naisia niin kovasti. Salaan sen, että oikeasti palkka on triplat tuosta ja työni on asiantuntijatyötä. Saa karsittua tällä pois turhan pinnalliset ihmiset. Haluan, että nainen kiinnostuu luonteestani ja ulkonäöstäni, eikä siitä mikä koulutus ja pankkitili minulla on. Tätä duunarin statusta olen ajatellut pitää yllä ainakin pari kuukautta, että näen onko toinen aidosti kiinnostunut. Sen jälkeen ajattelin paljastaa asian. Treffailun olen aloittanut vasta vähän aikaa sitten, kun korona rajoituksia on purettu. Mielenkiintoisia tapauksia on kyllä tullut vastaan.
Kommentit (148)
Valehtelu jos mikä tappaa kiinnostuksen.
Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi.
Menisi maku tuollaisesta kikkailevasta miehestä.
Olisin kyllä todella pettynyt kun totuus paljastuisi.
Millaisen kuvan ajattelet tuo valehtelusi antavan noille naisille? Meinaatko, että he ihan iloiten suhtautuvat siihen että muutut "kerjäläisestä prinssiksi" ja halusivat vain testata heitä.
En tapaisi toista kertaa valehtelevaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi.
Miksi sitten kysytte näitä asioita?
Todellisuudessa sä olet yhteiskunnasta syrjäytynyt pitkäaikaistyötön.
Miettisin että mihin tuossa tyypissä voi luottaa ja onko se toinenkaan ammatti totta.
Joopajoo, kummasti kelpaan aina vaikka valehtelen vähän sitä sun tätä.
T. Komea renttu
Vain Suomessa. Menepä käymään Norjassa siellä tullaan ekoille treffeille reilusti uudenkarhealla autolla. Ei siellä häpeillä varallisuutta ;)
Tätä duunarin statusta olen ajatellut pitää yllä ainakin pari kuukautta...et ole päässyt vielä niin pitkälle, että on pitänyt kertoa totuus?
Häpeätkö koulutustasi asianuntijatyöäsi ja palkkaasi oikeasti noin paljon? - Oikeasti? - Olet hieman säälittävä Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole koskaan kysynyt kenenkään palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ammattia? Eikö se nyt ole aika iso osa ihmisen elämää. Palkka mua ei kiinnosta kyllä pätkääkään, mutta olisi aika erikoista, jos ei tietäisi toisen työstä yhtään mitään. Tai työttömyydestä.
Haha, valetta se on ap varmasti, mutta ei siihen suuntaan kun yrität provoilla. Sääliksi käy sinua.
Mä sanoin heti että 8k/kk brutto, ja haluan maksaa ruoan. Ettei tarvii alkaa jänkäämään laskusta. Viides deitti alkoi vänkämään ja sen kanssa seurusteltu nyt 5 vuotta. Jääräpää jolla silläkin hyvä palkka.
Minä tapaan kipaista kesken iltaa Alepassa hakemassa nisua pöytään, kun ilta-ale alkaa. Ei tarvitse tyttöjen lähteä tyhjin vatsoin luotani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä jatkat tapailua naisen kanssa, joka heti alkaa palkkaa kyselemään? En ymmärrä miksi tarvitsee testailla ja valehdella, kun voisit ihan hyvin päättää treffailla vain sellaisia naisia, jotka eivät ala palkkaasi ja titteliäsi ekan parin kuukauden aikana utelemaan.
Itse kerron totuuden heti, että päästään sänkyyn nopeammin.