Mistä herkusta olisi vaikeinta luopua?
Olen aloittanut painonpudotuksen ja todennut, että herkkujen määrä on mulle iso ongelma. Kun sen pystyn ratkaisemaan, alan laihtua, koska muuten ruokavalioni on terveellinen ja liikun paljon.
Olen tullut siihen tulokseen, että järkevintä on luopua herkuista, mutta jättää kuitenkin yksi. Minulla se on Ben & Jerry's -jäätelö (kaikki maut käyvät). Siitä en pysty luopumaan eli sallin itselleni puolikkaan purkin kerran viikossa.
Mistä herkusta sinun olisi vaikeinta luopua?
Kommentit (25)
Kaikista herkuista luopuminen tuottaa tuskaa. Kun laihdutan, nuppi ei meinaa pysyä kasassa. Kaipaan herkkuja vaihtelevasti. Esim suklaata, salmiakkia, hampurilaisia ja pitsaa tarvitsen silloin tällöin ihan välttämättä.
Kermaperunoista sekä viinistä.
Suklaata, jäätelöä, irtokarkkeja tms en syö juuri koskaan. Jos joku tarjoaa, otan kohteliaisuudesta vastaan pienen palan. Usein sekin jää kuitenkin syömättä.
Alkoholi sekä pikaruoka.. Intialainen, kebab ja pizza, en pystyisi luopumaan siitä herkkupäivästä kerran kuussa, jolloin nautitaan miehen kanssa jotain noista.
Jäätelö täälläkin. Suklaasta ja karkeista pääsin eroon, mutta kaikesta herkuttelusta en halunnut luopua. Saatan syödä jäätelöä litran kerralla, mutta siitä huolimatta paino on pudonnut 25 kiloa. Alkoholi ja suolaiset herkut eivät onneksi koskaan ole erityisesti maistuneet, eli niistä luopuminen ei ollut tuskallista ollenkaan.
Irtokarkit.