Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä herkusta olisi vaikeinta luopua?

Vierailija
01.05.2013 |

Olen aloittanut painonpudotuksen ja todennut, että herkkujen määrä on mulle iso ongelma. Kun sen pystyn ratkaisemaan, alan laihtua, koska muuten ruokavalioni on terveellinen ja liikun paljon.

Olen tullut siihen tulokseen, että järkevintä on luopua herkuista, mutta jättää kuitenkin yksi. Minulla se on Ben & Jerry's -jäätelö (kaikki maut käyvät). Siitä en pysty luopumaan eli sallin itselleni puolikkaan purkin kerran viikossa.

Mistä herkusta sinun olisi vaikeinta luopua?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan pitää jäätelön sallittuissa. Alkoholi, sipsit ja limsa tai hampurilaiset ei oo mulle ongelma, joten ne voin jättää nauttimatta tosta noin vaan. Irtokarkit ja suklaa on vaikeempi juttu, mutta ehkä jäätelön voimin selviän...

Ap

Vierailija
2/25 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla. Kahvi ilman pullaa on mulle tosi vaikea paikka.

Vilpitön kysymys teille, jotka olette vastanneet alkoholi: mikä siinä tekee teille herkun? Onko olemassa joku/joitakin hyvältä maistuvia alkoholijuomia? Kysyn tätä siksi, että kaikki maistamani ovat minusta maistuneet ihan älyttömän pahoilta (enkä juokaan ikinä mitään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa.

Paitsi että aina, kun pääsen terveellisissä ruokatottumuksissa vauhtiin, makeanhimo vähenee. Sitten tulee se ikävä fiilis, että haluaisin tuntea sen suklaan tuoman mielihyvän, mutta ei tee mieli suklaata enkä ole keksinyt tuolle tilanteelle mitään korvaajaa.

Vierailija
4/25 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja sipsit. Ja herkkua mulle alkoholista on esim mansikka-limesiiderit, foxy tai rekordelig, baarissa mansikka-daiquirit :P Foxya menis ihan tuosta noin vaan janoon ja hyvän maun takia paljon!

Vierailija
5/25 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustot, kunnollinen tuore leipä (patongit, ciabatat, yms rapea kuoriset ihanat leivät, osaan myös itse leipoa mahtavia leipiä..) ja sitten hyvä viini/siideri jne.. NAM!!  Muutenkin kaikki hyvä ruoka on paheeni, karkit, jätskit, pullat ja muut makeat saa mun puolesta olla..

Vierailija
6/25 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaasta ois varmaan vaikeinta luopua...sitä ihan huomaamatta koulumatkallakin se patukka jostain kaupasta mukaan tarttuu päivittäin jne. Itsetehdystä pizzasta ois myös vaikea luopua kun tehdään sitä miehen kanssa suunnilleen joka toinen viikonloppu, nams. Mut suklaa ois silti pahin.

Vierailija
7/25 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaasta ois varmaan vaikeinta luopua...sitä ihan huomaamatta koulumatkallakin se patukka jostain kaupasta mukaan tarttuu päivittäin jne. Itsetehdystä pizzasta ois myös vaikea luopua kun tehdään sitä miehen kanssa suunnilleen joka toinen viikonloppu, nams. Mut suklaa ois silti pahin.

Vierailija
8/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti salmiakista.

Vierailija
9/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi

Vierailija
10/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hampurilaiset.

Vierailija
11/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö täälläkin, ei väliä mikä jäätelö. Siinä on se hyvä puoli, että en pysty ahmimaan sitä samalla tavalla kuin jotain pullaa tai irtokarkkeja. 

Vierailija
12/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkit, jäätelö ja suklaa. Kesällä varmasti vastaisin jäätelö, talvella suklaa.

Vierailija
13/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö. Kun itse laihdutin, niin kesällä koko päivän " ruuat" saattoi olla jäätelöä. Mutta kalorimäärä ei ylittynyt ja laihduin. Ei välttämättä terveellistä, mutta hauskempaa kuin salaatit.

Vierailija
14/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla <3

Vierailija
15/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö täälläkin. Kun menin muutama vuosi sitten naimisiin, olin koko kesän "morsiuspukudieetillä" (en siis laihduttanut vaan halusin yhä mahtua alkukesästä ostettuun pukuun syyshäissä) - muut herkut oli kielletty, mutta jäätelöä sain syödä melko rajattomasti.

Vierailija
16/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monella jäätelö.

Vierailija
17/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyisin kyllä jättämään OMAT herkut ostamatta, mutta mutta...

Meillä on iso perhe ja aivan järjetön määrä muroja, joka sorttia. Paheeni on käydä napsimassa ihanimpia eli mahdollisimman sokerisia useasti päivän mittaan.

Eli vastaan murot, vaikka moni muu juttu on paljon herkumpaa.

Vierailija
18/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustonaksut, jäätelö vai alkoholi. En tiedä mikä on vaikeista vaikein.

Vierailija
19/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi

Vierailija
20/25 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoista, etenkin maustetuista goudista ja homejuustoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä