Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerava Ahjo

Vierailija
03.02.2013 |

Onko teillä minkälaisia kokemuksia Ahjosta? Paljon löytyy negativiivista kirjoittelua. Nyt puhun Ahjon kerrostaloalueesta en Sorsakorvesta.

Viimeksi asuin Keravalla Savion aseman lähellä kerrostalossa. Siinä on pari kolme kuppilaakin aivan äärellään. Saviostakin löytyy skeidaa aikas lailla näistä kirjoitteluista. Meillä ei ainakaan siellä ollut mitään isompia ongelmia.

Elikkäs onko Ahjosta positiivisia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikaisemmin asuin toisella puolella rataa Kaskelassa. 10 vuotta sitten en olisi voinut kuvitellakaan Ahjoon muuttavani, mutta nyt voin kyllä sanoa, että viihdyn tosi hyvin ja tykkään. En osaa sanoa mitään mistään mahdollisista ongelmista, mutta en kyllä myöskään rieku yön tunteina pihoilla.

Vierailija
2/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikaisemmin asuin toisella puolella rataa Kaskelassa. 10 vuotta sitten en olisi voinut kuvitellakaan Ahjoon muuttavani, mutta nyt voin kyllä sanoa, että viihdyn tosi hyvin ja tykkään. En osaa sanoa mitään mistään mahdollisista ongelmista, mutta en kyllä myöskään rieku yön tunteina pihoilla.

En kokemusteni perusteella oikein kehuisi Ahjoa. Levottoman oloinen, tosin muutin ihan muualle jo 3 v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholisoituneita, työttömiä, mt-ongelmaisia. Oli pakko muuttaa pois. Tästä on kyllä 4 vuotta aikaa, että muutostahan on voinut tapahtua :).

Vierailija
4/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa aluetta, kerava tuttu kaupunki kaikin puolin ja varsinkin Ahjontien alun kerrostalot täynnä luusereita ja ongelmaisia,

Vierailija
5/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asun omakotitalossa. Mutta se käsitys mulla on, että osa on ihan rauhallisia, ja toiset taas ei. Varmaan ne uudet siinä Valtsun lähellä ainakin on rauhallisia, kun niissä on korkeampi vuokrakin.

Itse olen viihtynyt Ahjossa, vaikka joskus ennen oli koviakin ennakkoluuloja tätä kaupunginosaa kohtaan.

Vierailija
6/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja havainnut sen, että ongelmat ovat valuneet juuri sille puolelle Kerava-Porvoo -rataa. Ahjon puoli (siis nimenomaan se Valintatalon puoli) on merkittävästi rauhoittunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän