Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylikkäin bloggari

Vierailija
01.05.2013 |

AV:n oma äänestys: Kuka suomalaisista bloggareista on  mielestäsi tyylikkäin? Nyt ei puhuta kauneudesta tai oletetusta varakkuudesta, saati vaatteiden merkeistä. 

Itse annan ääneni Muoti Mielessä-blogin Annelle.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:59"]

Appivanhemmat huhkivat sormuksen kimpussa kuukausia eli eiköhän se ole aika spesiaali. Soittelivat Maijan sanojen mukaan monta kertaa Saksaan ja kyselivät sitä sun tätä siitä millainen sormuksen tulis olla. Perinteiseltä ranskalaiselta katolisen yläluokan sormukseltahan tuo näyttää..

[/quote]

Olen kuullut että ranskalaisittain safiiri, smaragdi jne ostetaan vaimolle mutta timantit rakastajattarelle.

Siitä en ole koskaan kuullut että missään maassa jotkut appivanhemmat rahottaisivat sormuksen, eikö se ole kuitenkin miehen tehtävä?

Vierailija
62/132 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 09:12"]

Nämä ketjut on ihan turhia. Eikö kukaan nyt jo tajua kehua Strictly Stylen Hannaa Suomen tyylikkäimpänä bloggarina, paras, kallein ja kiiltävin sormuskin hänellä on:) Tämä ketju ja monet muut jatkuvat tasan niin kauan muiden bloggaajien haukkumisena kunnes tajuatte kuka on kaunein, rikkain ja tyylikkäin.

[/quote]

missä hänen sormuksensa on? kuvia?

kaunein sormus oli luksusta arjessa-bloggaajalla, uniikki kappale ja miehensä suunnitteli sen hänelle!

[/quote]

Kuvia kiitos :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan ääneni viihdetaiteilija Johanna Tukiaiselle. Kaunis nainen ja mielenkiintoisin blogi, jonka tiedän. Blogi löytyy seiskan nettisivuilta.

Vierailija
64/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään All I ever wanted is here ja Lili's -blogien pitäjien tyylistä. 

Vierailija
65/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 13:41"]Itse annan ääneni viihdetaiteilija Johanna Tukiaiselle. Kaunis nainen ja mielenkiintoisin blogi, jonka tiedän. Blogi löytyy seiskan nettisivuilta.[/quote]

No just joo. Ikävä kyllä hän edustaa suomalaisten todellista tyyliä parhaimmillaan. 

Vierailija
66/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi mainittu Anne eli Muotimielessä-Malia on oikeasti paras ja mielenkiintoisin, naisella on kuitenkin ikää sen verran että tietää ja tuntee tyylinsä. Ei keskity mihinkään logotuotteisiin eikä yritä tehdä lukijoita kateellisiksi juoksemalla logotuotteiden perässä ja esittelemällä niitä muille kerjätäkseen kehuja. Hänellä on varmasti sen verran hyvä itsetunto ettei tarvitse turvautua pelkkiin luksusmerkkeihin :) Lisäksi ei teeskentele mitään pukeutumishuone-skumppa-matkustuselämää vaan laittaa kuvia myös lavastamattomista tilanteista. Toivottavasti jatkaa bloggaamista vielä pitkään.

Suomessa ei yleisesti ottaen ole persoonallisia ja tyylikkäitä bloggareita, kaikki jotain samojen merkkien ja tuotteiden perässä juoksevia sopuleja, jotka sisustaa kämppänsä kokovalkoisella, ostaa logolaukkuja, vetää samppanjaa ja syö vuohenjuustosalaattia. Yrittävät "huijata" lukijoita klikkaamaan mainoslinkkejä saadakseen rahaa. Ketä oikeasti  fiksua ihmistä jaksaa enää kiinnostaa moiset?

Vierailija
67/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini tyylikkäimmäksi bloggariksi:

http://www.evitalehti.fi/blogit/fabfortysomething/

Ei juokse pintamuodin perässä vaan suosii ajattomuutta ja laatua.

Vierailija
69/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 13:53"]

http://5inchandup.blogspot.fi/

[/quote]

http://2.bp.blogspot.com/-99RgU_0MS_A/UXUowOg7gwI/AAAAAAAAL0E/2bRA7VjWVoE/s1600/7P4A029801.jpg

Onko tämä mielestäsi tyylikkyyttä?

Vierailija
70/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 13:36"]

AV:n oma äänestys: Kuka suomalaisista bloggareista on  mielestäsi tyylikkäin? Nyt ei puhuta kauneudesta tai oletetusta varakkuudesta, saati vaatteiden merkeistä. 

Itse annan ääneni Muoti Mielessä-blogin Annelle.

[/quote]

Näköjään tyylikkyys merkitsee ihan eri asioita eri ihmisille.

http://www.evitalehti.fi/blogit/muotimielessa/wp-content/uploads/sites/7/2013/04/1kaulakorussa2.jpg

Vierailija
71/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, täällä jo mainitun Annen blogi on kaameata luettavaa. Paljon mieluummin luen esimerkiksi Martina Aitolehden blogia.

Vierailija
72/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole aloittajan kanssa ihan samanlainen käsitys tyylistä...

Mun mielestä tyylikäs on tuo jo mainittu All I Ever Wanted -blogin pitäjä. Myös Fab 40 Something ja Tyylitellen -bloggaaja ovat tyylikkäitä. Muitakin on, nämä tulivat ekana  mieleen. Tosin noilla kaikilla tyyli on tosi "siisti ja ajaton", tietyllä tavalla tylsä. Pitää miettiä kuka osaisi pukeutua tyylikkäästi sekä siisteihin vaatteisiin että farkkutyyliin. Se olisi minun mieleeni!

Tyylikkyys häviää pukeutumisesta sillä sekunnilla kun vaatteissa tai asusteissa näkyy liian isolla logo/vaatteen merkki...

Vierailija
73/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ot mut mä törmäsin eilen ruokakaupassa siihen xenia-naiseen. sillä oli sen poikaystävä mukana. eiks ollu mielenkiintosta.

Vierailija
74/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

L´art of fashion.

Vierailija
75/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 14:19"]

Ihan ot mut mä törmäsin eilen ruokakaupassa siihen xenia-naiseen. sillä oli sen poikaystävä mukana. eiks ollu mielenkiintosta.

[/quote]

Millainen kohtaaminen oli, mitä hän osti kaupasta? Nyt kaikki yksityiskohdat mukaan!

Vierailija
76/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 14:13"]

Joo, ei ole aloittajan kanssa ihan samanlainen käsitys tyylistä...

Mun mielestä tyylikäs on tuo jo mainittu All I Ever Wanted -blogin pitäjä. Myös Fab 40 Something ja Tyylitellen -bloggaaja ovat tyylikkäitä. Muitakin on, nämä tulivat ekana  mieleen. Tosin noilla kaikilla tyyli on tosi "siisti ja ajaton", tietyllä tavalla tylsä. Pitää miettiä kuka osaisi pukeutua tyylikkäästi sekä siisteihin vaatteisiin että farkkutyyliin. Se olisi minun mieleeni!

Tyylikkyys häviää pukeutumisesta sillä sekunnilla kun vaatteissa tai asusteissa näkyy liian isolla logo/vaatteen merkki...

[/quote]

All I ever wanted ja Fab Forty Sthing ovat kukkahattutätejä. Varsinkin All I ever wanted on aika lässy täti. Tulee ex-anoppi 90 luvun vaihteesta mieleen. Tyylistä en nyt puhuisi. Fab Forty Something on sen sijaan tehnyt täti-tyylistä taidetta.

Muoti mielessä Annen lisäksi Businesswomanilla on harvoin pieleen menneitä asukokonaisuuksia vaikken blogistista muuten pidä. Kalastajan rouva pukeutuu tyylikkäästi rannikkokaupungin tyyliin. Karla ja Johanna ovat kummatkin hoitoalalla, Johanna vie tyylikkyydessä voiton. (Bleiseri ei ole avain tyylikkyyteen tai valkoiset paitapuserot, 90-luku oli ja meni.)

Vierailija
77/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva Lontoossa on ihanan tyylikäs :-)

Vierailija
78/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Mungolifen Anna tietenkin. Kukapa ei rakastaisi turkin ja hupparin yhdistelmää? Hä?

Vierailija
79/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 14:19"]

[/quote]

Millainen kohtaaminen oli, mitä hän osti kaupasta? Nyt kaikki yksityiskohdat mukaan!

[/quote]

Luotto- vai pankkikortilla??? ;D

Vierailija
80/132 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi