Tyylikkäin bloggari
AV:n oma äänestys: Kuka suomalaisista bloggareista on mielestäsi tyylikkäin? Nyt ei puhuta kauneudesta tai oletetusta varakkuudesta, saati vaatteiden merkeistä.
Itse annan ääneni Muoti Mielessä-blogin Annelle.
Kommentit (132)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:38"]
Style Plazan Sofia, ihana tyyli.
[/quote]
komppaan tätä, kyseinen ei harrasta logomaniaa, brändihehkutusta eikä muita tyypillisiä suomisopuliblogijuttuja.
Mä tykkään kyllä Pupulandian Jennin tyylistä. Ei ehkä välttämättä muodikkain/innovatiivisin mutta mielestäni hän on aina tyylikäs, ja asuissa on kivoja yksityiskohtia tai väripilkkuja. En seuraa hänen blogiaan kovin säännöllisesti kuitenkaan, mutta mielestäni hän ei ihan samalla tavalla juokse merkkituotteiden perässä kuin muut.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 10:39"]
Ei sillä perinteisellä tavalla "tyylikäs" mutta rakastan tämän bloggaajan omaa tyyliä! Ei ole lähellekään omaa pukeutumistani mutta silti yksi lempiblogeistani. Noita perinteisiä tyylibolgeja pidän aika tylsinä:
http://2.bp.blogspot.com/-adztssWGAHo/UKZGJDnLqMI/AAAAAAAAFJs/JF-BFNJ0EaE/s1600/parisienne_069.jpg
[/quote]
Ihanat värit kuvassa, sekä sisustuksessa että asussa, ja miten naisellinen look muutenkin. Mukavaa vaihtelua!
PS. On muuten esim blogi-Adalmiinan täysi vastakohta tuo kuva :D Adalmiinalla olisi kaikki valkoista, vaalea letti, ja ehkä korkeintaan vähän mustaa ja vähän roosaa näkyisi mukana kuvassa, ehkä meikissä ja kengissä.
[/quote]
Tämä bloggaaja löytyy täältä: http://mothmouth-throughthelookingglass.blogspot.fi/
On eräs omistakin suosikeistani. Korundi on toinen.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 12:37"]
Stockholm by me:n Veera
[/quote]
Muuten kiva ja rokkaava tyyli hänellä ja vielä mutsiksi eli ei yhtään mikään perustantta, eikä (onneksi!) näytä logotuotteiden fanilta että niitä blogissaan vaan viljelisi, mutta miksi hiukset näyttävät aina niin kuivaksi ja karheaksi pörröksi vaalennetulta? Olisi aivan varmasti paljon nuoremman ja jotenkin virkeämmän näköinen kasvoista vähän tummemmilla, luonnollisilla hiuksilla? :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 20:18"]
Kuinka purjehtijaksi tullaan -blogin kirjoittajalla on mielestäni kiva tyyli, hyvin lähellä omaani!
[/quote]Samaa mieltä, sellainen simppelin harkittu tyyli. Ja muutenkin kiva blogi Norpalla.
All I Ever Wanted is Here on mun mielestä jotenkin aivan liian varovainen. Sinänsä kivoja vaatteita, mutta ikään kuin hän pitäis huolen, että ei koskaan olisi kenelläkään mitään sanottavaa asuista.
PS I Love Fashionin Linda oli ennen aivan samanlainen, nyt alkaa näkyä vähän ikäisenään, kun on farkkujakin.
[/quote]
Norppa lähentelee varmaan neljääkymppiä ja pukeutuu aina kuin kakskymppinen; raitapaita ja rikkinäiset farkut - sekö on oikeasti tyylikkyyttä? Massaa kaiken lisäksi.
[/quote]
Eiks Norppa oo 30-35v? Itse olen 37v ja samantyyppisesti pukeudun. Rennosti. :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 20:18"]
Kuinka purjehtijaksi tullaan -blogin kirjoittajalla on mielestäni kiva tyyli, hyvin lähellä omaani!
[/quote]Samaa mieltä, sellainen simppelin harkittu tyyli. Ja muutenkin kiva blogi Norpalla.
All I Ever Wanted is Here on mun mielestä jotenkin aivan liian varovainen. Sinänsä kivoja vaatteita, mutta ikään kuin hän pitäis huolen, että ei koskaan olisi kenelläkään mitään sanottavaa asuista.
PS I Love Fashionin Linda oli ennen aivan samanlainen, nyt alkaa näkyä vähän ikäisenään, kun on farkkujakin.
[/quote]
Norppa lähentelee varmaan neljääkymppiä ja pukeutuu aina kuin kakskymppinen; raitapaita ja rikkinäiset farkut - sekö on oikeasti tyylikkyyttä? Massaa kaiken lisäksi.
[/quote]
Eiks Norppa oo 30-35v? Itse olen 37v ja samantyyppisesti pukeudun. Rennosti. :)
[/quote]
en tiedä tarkkaa ikää, mutta yli kolkyt - ehkä näissä lentoemoissa se ikä näkyy kasvoissa aiemmin vuootyön ja jatkuvan jet lagin takia?!
jonnamaista on sopolla tavalla tyylikas. aika pliisuja vaatteita hanella, revittelya ei kannata odottaa. madeleine's dream ellit.fi sivulla pukeutuu kivasti eika kayta kallitta designereja yhtaan.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 10:54"]
Tasapainoa tavoitellen-blogin Saija. Ainiin, ei voikaan olla kun ei ikinä uskalla näyttää itsestään kuin murto-osan, josta päätellen hän on läski tynnyri.... :D
[/quote]
joo, saman olen huomannut käsi/ranne, kaula ja muita kuvista. kunnon bonzo, huh. Mutta sellaiset yleensä ostelee laukkuja kun vaatteisiin ei ole kiva panostaa.
Pitäis vissiin määritellä, mitä tarkoittaa tyylikkyys. :)
Tässä, jos missä,on omaa tyyliä! Rohkeasti vastavaloon vain: 1mekossa2.jpg
Ja saman bloggaajan tulkinto B. Springsteen -tyylistä: 1boyfriendfarkku1.jpg
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 21:04"]
joo, saman olen huomannut käsi/ranne, kaula ja muita kuvista. kunnon bonzo, huh. Mutta sellaiset yleensä ostelee laukkuja kun vaatteisiin ei ole kiva panostaa.
[/quote]
Silti on fiksumpaa ostaa laukkuja kuin kenkiä tai vaatteita, koska kengät ja vaatteet kuluvat mutta laadukkaat nahkalaukut kuitenkin pysyvät paremmin kuosissa ja voivat näyttää siisteiltä vielä tyttärentyttärellä.
OC Julia, Didem, In my ballerines
OC Julia, Didem, In my ballerines
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 02:20"]
Glooria, vaikka ei ole bloggaaja vaan pelkkä blogien kommentaattori, mutta hänellä on varmasti samanlainen Hermes Birkin-kokoelma kuin Victoria Beckamilla.
[/quote]
Missä laukkukuvat??
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 14:20"]
Onko tuossa blogin nimessä joku virhe, koska eikö sen pitäisi olla In my ballerina shoes / flats? Tai sitten sama kokonaan ranskaksi?
[/quote]
olen miettinyt samaa.....
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:38"]
Style Plazan Sofia, ihana tyyli.
[/quote]
Ääni hänelle täältä myös! :-) Eikä juokse logojen perässä samalla tavalla kuin nämä monet muut suomalaiset bloggaavat logohamsterit. Hänen (logoton) Hulmen laukku on sitä paitsi ihana!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 10:39"]
Ei sillä perinteisellä tavalla "tyylikäs" mutta rakastan tämän bloggaajan omaa tyyliä! Ei ole lähellekään omaa pukeutumistani mutta silti yksi lempiblogeistani. Noita perinteisiä tyylibolgeja pidän aika tylsinä:
http://2.bp.blogspot.com/-adztssWGAHo/UKZGJDnLqMI/AAAAAAAAFJs/JF-BFNJ0EaE/s1600/parisienne_069.jpg
[/quote]
Ihanat värit kuvassa, sekä sisustuksessa että asussa, ja miten naisellinen look muutenkin. Mukavaa vaihtelua!
PS. On muuten esim blogi-Adalmiinan täysi vastakohta tuo kuva :D Adalmiinalla olisi kaikki valkoista, vaalea letti, ja ehkä korkeintaan vähän mustaa ja vähän roosaa näkyisi mukana kuvassa, ehkä meikissä ja kengissä.