Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku saanut tehdä 50% työaikaa osittaisella hoitovapaalla?

Vierailija
17.04.2013 |

Mikä ala?

Itse olen hoitoalalla ja haluaisin tehdä 50%, mutta ei ole vielä varmaa suostuuko työnantaja.

Miten lomat ja lomarahat ym. menee, jos tämä 50% työaika onnistuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet 4 tunnin työpäivää ja saat 1000 e palkkaa kuussa,kun olet lomalla niin saat ihan saman palkan, koska olet lomalla myös samoin 4 t  päivässä. Ja ansaitset lomaa tietty samoilla säännöillä kuin jos olisit 8 t töissä.  Jos teet vain joka toinen päivä töitä niin et taida olla oikeutettu ollenkaan palkalliseen lomaan, koska lomapäiviä kertyy vain kuukausista joissa on 14 työpäivää. Silloin saa lomakorvausta tietyn prosentin palkkasummasta. 

Varmaan kannattaisi kysyä omasta palkkakonttoristasi, niin saat ihan oikean vastauksen, koska luulen että tuo lomasäännöt voi olla erilaiset eri työehtosopimuksissa. 

Vierailija
2/6 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teet vähintään 35 tuntia kuukaudessa, saat lomat normaaliin tapaan. Mutta siis vain joka toinen päivä on lomapäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa tehdä meillekin mitä vaan prosenttia 50-100%:n välillä. Miten itse haluaa. Päivien pituus vaihtelee 6-12,5h sopimuksen mukaan.Hoitoalalla olen ja vuorotyö Isossa yksikössä.

Vierailija
4/6 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis melkein mitä vaan, ei meillekin...

Vierailija
5/6 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Täydet lomat, lomaraha 50%. Hoitoala.

Vierailija
6/6 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla väitetään, että lomat kertyisi silti ihan normaaliin tapaan vaikka tekisi 50% työaikaa! Siis täydet lomat vuodessa!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän