Moniko voi rehellisesti myöntää että tyyti kumppaniinaa paremman puutteessa?
Otitko sen "ihan mukavan" joka ei herättänyt mitään suurempia tunteita?....Ehkä kun olit saanut pakit yhdeltä tai useammalta ihastuksen kohteelta, etkä halunnut olla yksinkään
Kommentit (87)
En koskaan ole tyytynyt. Parhaan olen aina ottanut itselleni.
Emmää tiiä onko tästä kumppaniinan tyytimisestä enää paljoa keskusteltavaa, uppaaja.
En. Aiemmassa suhteessa kyllä, olimme tosi pitkään yhdessä vaan koska en nyt viitsinyt erotakaan.
En uskoakseni ole tyytinyt kumppaniinaa, mitä ikinä se onkin. Olen nimittäin hetero.
En ole tyytinyt mihinkään. Yksin olin siihen asti että sain sen jota todella halusin.
Mä en pääse yli tuosta tyyti kumppaniinaasta😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet pois lukien ne harvat alfaurokset jotka voivat valita minkä naisen haluavat. Tuota poikkeusta lukuun ottamatta miehet joutuvat aina tyytymään omaa tasoaan huonompaan naiseen.
Ja mitä se kertookaan sinun tasostasi, että sulla ei ole edes sitä itseäsi huonompaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Sama, nauraa käkätän tuolle yksikseni varmaan loppuillan :D
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Sain huutohepulin, kissat katsoo kauhuissaan että mikä tolle akalle tuli
Eikö kannata valita se joka haluaa olla kanssasi? Minkä takia haikailla ikuisesti sen parhaan perään joka ei ole sinusta kiinnostunut? Se paras on mielikuvituksesi ideaalikumppani mutta se joka haluaa sinut on oikea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, nauraa käkätän tuolle yksikseni varmaan loppuillan :D
Liityn jengiin 😀
Musta Kumppaniinan tyytiminen on ihan ok välillä. Ei sitä kyllä aina jaksa.
Jos olisin tyytinyt kumppaniinaa niin myöntäisin sen kyllä auliisti
Tyyti Kumppaniina kuulostaa lastenkirjan hahmolta.