Paljonko rahaa käytätte vuodessa alkoholijuomiin?
Itse kauhistuin, kun tajusin, että pullo viiniä viikossa tekee 500-600 euroa vuodessa. Nyt, kun olemme molemmat lomautettuja, tuosta voi onneksi säästää helposti.
Kommentit (35)
Jaa-a, enpä ole laskeskellut. SEXpäkin ostan silloin tällöin. Kesähelteillä meni vähän enemmän mutta nyt kun ilmat on taas normaalit niin ei sitä viitsi lipittää kuin saunajuomat.
Eipä ole tullut laskettua enkä ala laskemaan, alkaa vaan potuttaa sitten on sitä sen verran mennyt.
0e kun olen raskaana ja sitten imetän. Emme muutenkaan juo paljoa, mutta nyt mennään nolliin, kun ei mieskään viitsi juoda edes saunalonkeroa, kun en minäkään. Miehestä on kyllä tullut Cola-juomien suurkuluttaja.
Meillä on pieniä lapsia niin se alkokulutus on jokatapauksessa aika pientä normaalistikin. Ehkä vuodessa voisi olla jotain 300-400e.
Noin 600e kuukaudessa. Jää silti rahaa matkusteluun yms. Joo, olen pahasti alkoholisoitunut. Käyn töissä, mutta juon joka ilta noin 2 pulloa viiniä.
Noin 2000€, tilaan ulkomailta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Noin 600e kuukaudessa. Jää silti rahaa matkusteluun yms. Joo, olen pahasti alkoholisoitunut. Käyn töissä, mutta juon joka ilta noin 2 pulloa viiniä.
Herran jestas, 85kg miehenä ja puoli pulloa viiniä niin oksennan enkä nouse sängystä seuraavana päivänä muuten kuin oksentamaan ja juomaan vettä/kusemaan. Jos saan kerättyä mielenvoimani saan ehkä seuraavan päivän illalla tehty munakokkelia.
Tosin treeniaikaan menin ihan sekasin ja känniin yhdesta purkista bisseä :D Huvitti. Säästyi rahaa ja jaksoi juosta isosta robertinkadusta vuosaareen jos ei huvittanu maksaa taksista.
0 euroa. Ei mene rahaa myöskään limuun, kahviin tai teehen. Kaakaota juon joskus.
Vierailija kirjoitti:
Ennen meni paljon, mutta sitten keksin tilata ulkomailta huomattavasti huokeampaan hintaan. Ja mikä hienointa, toimitus kotiovelle.
Mistäs tilaat?
viime vuosina ehkä 100-200e vuodessa, mutta nyt ei jostain syystä tee enää yhtään mieli alkoholia.
mutta kyllä, siihen saa kyllä kulumaan ihan hitosti rahaa :O
0e jo 12 vuotta. Sitä ennen ehkä n.200e/kk
Liikaaa