Missämäärin alkoholi kuuluu teidä vapun viettoonne?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 14:10"]
Ei kuulu lainkaan. Aika monta vappua saa mennä vielä kuivin suin, jotta saa tasapainotettu nuoruuden vappuriehoja ;). Nojoo, ei vaan maistu enää.
[/quote]
Heh!
Sama juttu mulla. Mies osti olutta kaksi pikkutölkkiä. Niitä on muuten tosi vaikea löytää, varsinkin kun pitää tummasta oluesta. Puolen litran tölkkejä kaupat on pullollaan.
Huomenna tulee vieraita. Ollaan varattu pullo kuohuviiniä jos joku haluaa lasillisen vapun kunniaksi. Niin ja simaakin on pullollinen.
Siinä meidän vappujuomat.
Simaan minkä verran lie alkoholia kehittynyt. Jäänee siihen. Mitään ei ole ostettu.
Ruokakauppaan mennään, ostetaan tortilla tarvikkeet.
Tänään juodaan pullo kuoharia ja mies ottaa ehkä pari olutta kun grillataan. Huomenna otetaan kuoharipullo mukaan kaupunkiin ja lipitellään se Ulliksella. Siinäpä se. Lapset 14, 13 ja 3 vuotiaat.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 14:08"]
http://www.viipaleita.net/blog/media/blogs/satu/tarjoiluja.jpg
[/quote]
Helevetin komia pöytä ollut Krokvikeilla, kelpais mullekin.
Tänä vappuna vaan punkkkua, olutta ja ehkä kuoharia (mulla varaslähtö eilisen silitysurakan myötä viinin kanssa), miehellä näkyy olevan jääkaapissa pari siideriä ja pieni vodka. Ehkä tästä laulut vielä saadaan aikaan! ;)
Oho, olen siis lähes ainoa kännäävä palstamamma. Mulla on varattuna 2 kuoharia, siideriä ja punaviiniä. niitä sitten kumoan niin kauan kuin maistuu, luultavasti melko paljon :D Lapset mukana kemuissa.
aamupäivällä ennen brunssia otetaan lasilliset ystävien kanssa, brunssilla juodaan viiniä ja sen jälkeen ehkä pari lasillista toisen seurueen kanssa.
Skumppapullon ostan aina,( josta juodaan päivällisellä lasilliset ja illalla loput, jos jää) tänä vuonna tosin alkoholittoman, koska raskaana olen. Ja simaa juodaan, taitaa siiinäkin alkoholia jonkinverran olla.. Hyvää vappua kaikille!
Tänä vuonna ei kyllä yhtään kun odotan tässä synnytyksen alkamista mies on illan ja aamun töissä ja osti pari ykkös olutta
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 14:01"]Kuuluu kyllä. Saunassa varmaan 2 olutta, ruoan kanssa miehen kanssa punaviinipullo puoliksi ja lapsen (10) mentyä nukkumaan, kuohari puokkiin. [/quote]
yleensä en kauhistele määriä, koska meilläkin skumppa ja viini kuuluvat normaaliin elämään. Mutta nuo kertomasi määrät ovat järjettömiä, erityisesti silloin kun lapsia läsnä/kotona.
Miksi ihmeessä alkoholia pitää vetää kaksin käsin? Ymmärrätkö, että olette kumpikin juoneet illan päätteeksi yli pullon viiniä per nenä? Se on järjetön määrä.
Olen isokokoinen ja menisin jo vajaasta pullollisestä melkoiseen humalaan - ja sietokykyni on melko hyvä.
Oletteko todellakin suurkuluttajia jos yli pullollinen per naama on normaali vappujuomamäärä vaikka lapsi on kotona?
Ja esimerkiksi meidän vapun juotavat: skumppapullo 4 aikuisen kesken, myöhemmin ruuan kanssa punkkupullo 4 aikuisen kesken - lapset ovat paikalla.
Normaalimäärä itselleni on pari lasillista (ja lasilliseni on n. 1 dl) illassa, esim. viikonloppuisin.
En jaksanut lähteä alkoon jonottamaan, joten juomana on siideri (yksi) ja olut (yksi), jos ihan hirveästi tekee mieli jotain muutakin, löytyy kaapista rommia korkkaamaton pullo. Vaan vähän epäilen, ettei se mihkään aukene. Ei lapsia majatalossa.
Ei kuulu lainkaan. Aika monta vappua saa mennä vielä kuivin suin, jotta saa tasapainotettu nuoruuden vappuriehoja ;). Nojoo, ei vaan maistu enää.