Missämäärin alkoholi kuuluu teidä vapun viettoonne?
Kommentit (33)
Ei kuulu jos vappu on keskellä viikkoa. Jos pe tai la niin voidaan hillitysti juhlistaa.
Melko vähäisessä määrin, johtuen siitä, että juhlimme päiväsaikaan pikkulasten kanssa. Yksi tai kaksi kuohuviinilasillista varmaan tulee otettua.
Isännä kanssa kahdestaan mökillä, ja varmaan kännit vedetään.
Tänä iltana sangriaa terassillamme (tulee vieraita grillaamaan).
Huomenna kuoharia brunssilla.
Tälle illalle on varattu kuohuviini, samoin huomiselle päivälle yksi kuohari, eli kyllä, alko kuuluu mun vappuun.
Tänä vappuna ei kuulu millään lailla. Ensi vkl on lapsivapaa ja silloin lennetään! :)
Mielellään suurin määrin. Hauskaa vappua kaikille:-)
Jaa-a, simaa on, ja löytyy pari siideriä, mitkä on jo pian vuoden kaapissa majaillut :) En nykyään ole oikeen suurkuluttaja, kun lapset on alle kouluikäisiä.
Ei kuulu mitenkään. Meinaan olla huomenna pirtsakkana juoksulenkillä heti aamusta. Voin sit taputtaa itseäni olalle viisaasta päätöksestä. Oon käytännössä absolutisti.
Tänäkään vuonna alkoholi ei kuulu meidän vappuun. Itse olen sairaana sairaslomalla ja mies on töissä koko yön. Olen nuoremman poikani kanssa kotona. Yleensä vietän vaput töissä, tänä vuonna toisin.
Ei ollenkaan. Meillä on 8 kk ikäinen vauva. Ollaan kolmestaan kotona. Ennen lapsia oltais varmaan ainakin skumppaa ja viiniä juotu. Mulla on niin huono viinapää, että lapsen nähden en ota yhtään.
Kuuluu kyllä. Saunassa varmaan 2 olutta, ruoan kanssa miehen kanssa punaviinipullo puoliksi ja lapsen (10) mentyä nukkumaan, kuohari puokkiin.
Ostin kaksi sidukkaa, vieraiden lähdettyä ja lasten mentyä nukkumaan juon toisen tai molemmat ja teen jotain omia juttujani.
Ei mitään käsitystä tässä vaiheessa. Voi olla ettei yhtään ja hurjimmillaan voidaan juoda tänään oluet ja huomenna se kumpi ei aja, ottaa punaviiniä ruualla.
Ei kai se alkoholi ole sama kuin lapsilla, että lauantaina saa pussillisen ja se on silloin pakko syödä, kun sitten ei taas viikkoon saa. Me eletään alkon kanssa ihan tilanteen mukaan.
Tänä vuonna ei ollenkaan. Välillä kutsutaan vieraita meille tai me mennään kyläilemään ja mies ottaa jonkun kaljan, jos tarjotaan, mutta mä en juo. En ole muuten juonut kertaakaan vappuna sitten teinivuosien.