Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytänkö pettävän miehen?

Vierailija
30.04.2013 |

Mitä olette mieltä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, jos olisin itse nähnyt, että väärää tehdään, jos vain kuulisin joltain toiselta, en menisi ja kertoisi. Mulle olis kyllä se ja sama, suututaanko minulle sen vuoksi.

Vierailija
22/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta asia riippuu paljolti siitä, mikä on sun osuus kuviossa, mikä on suhteesi tähän pariskuntaan ja mistä tieto pettämisestä on peräisin. Onko tieto 100 % varma vai epäily. Oletko nähnyt ko miehen kerran kahvilla jonkun naisen kanssa vai jotain muuta?

Puolituttujen asioihin en sekaantuisi, vaikka olisi varmaakin tietoa, koska ikinä ei kuitenkaan tiedä kaikkia taustoja. Esim. omalle siskolle olisi taas vaikea olla kertomatta, jos tietäisin aivan varmasti miehensä pettävän ja sisko luulisi kaiken olevan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttäisin, mulle on pariin kertaan kerrottu kun on nähty mies esim. baarissa nuolemassa ja hinkkaamassa toista naista ja hyvä että kerrottiinkin. En ikinä suuttuisi ihmiselle joka on rehellinen ja haluaa kaverinsa tietävän missä mennään, pääsee paljon nopeemmin tollasista miehistä sitten eroon kun tietää totuuden.

Vierailija
24/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi jotenkin järkätä niin että petetty näkee itse mitä tapahtuu, ettei toinen voi kiistää ja ettei sanansaattajaa nirhata.

Vierailija
25/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran jättänyt kertomatta.Mies oli entisen miesystäväni työkaveri ja näin hänet kähmimässä baarissa jotakin tuntematonta eukkoa.Mies lopetti homman nähtyään minut ja tyrmistyneen ilmeeni.Katosi baarista saman tein ja tuo eukko jatkoi jonkun muun kanssa kähmintää.Eli yhdessä eivät lähteneet mutta samaisen baarin yläkerrasa toimii hotelli joten epäilen että meno oli sellaista että sinne olisivat päätyneet.

Olemme olleet pariskunnan häissä mutta oikeasti emme olleet juurikaan tekemisissä.Pariskunnan nainen on tavattoman mustasukkainen (huomasin että syystä) ja mm. leikellyt miehensä juhlavaatteita saksilla erään riidan päätteeksi.

En tiedä miksi en käräyttänyt.Ehkä olisi pitänyt.Tapauksesta on monta vuotta ja oletan että ovat edelleen naimisissa.Yksi lapsi heillä oli jo tapahtuman aikaan.

Vierailija
26/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt näin: jos olisit ystäväni, niin toivoisin, että kertoisit. Jotain tuntematonta en luultavasti uskoisi.

Vierailija
27/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä. Naisten välisessä solidaarisuudessa ei ole mitään pahaa. Itsekin toivoisin, että minulle kerrottaisiin vastaavassa tilanteessa, vaikka se kuinka sattuisi. Ihmisillä pitäisi olla mahdollisuus tehdä omaa elämäänsä koskevat päätökset kaikki faktat tietäen.

Vierailija
28/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on kerrottu mitä mieheni on tehnyt ja ei olisi tullut mieleenkään syyttää siitä kertojaa. Miksi olisi ? Enemmänkin hävetti miehen puolesta ja oksetti. 

Vierailija
29/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä käräytyksistä voi tulla paljon pahaakin... eräs ystäväni on työssä missä hän on tekemisissä ja "edustaa" sekä naisten että miesten kanssa. No, joku ystävällinen sielu oli nähnyt hänet nauramassa ja juttelemassa baaritiskillä "muodollisesti pätevän" naisihmisen kanssa ja meni kertomaan siitä vaimolle. Ei sitten kertonut että miehiä oli seurueessa 6 ja tämä 1 nainen eli eivät tosiaankaan olleet kähmimässä kaksin... Myös käräyttäjä voi nähdä juuri sen mitä itse haluaa...

Vierailija
30/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:31"]

Minä olen käräyttänyt 3 krt.

[/quote]

Minkälaisen tyydytyksen tuosta saat? Onneksi et kuulu ystäväpiiriini.

Vierailija
31/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pariskunnilla on avioin suhde, joskus kyseessä on vaan yhdessä tanssiminen, joskus pettänyt kertoo itse pettämisestään puolisolleen.

Jos tietäisin varmasti, että joku tuttu nainen tai mies olisi pitkään pahaa aavistamattoman luottavainen ja hänen puolisonsa pettäisi häntä törkeästi, käräyttäisin pettäjän. Jos vaan näkisin jossain jotain epämääräistä pussailua, halailua tms. pitäisin omana tietonani. Kyseessä ei ole välttämättä pettäminen eikä se välttämätää johtaisi pettämiseen.

Vierailija
32/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käräyttänyt, kun näin ihan omin silmin hyvän ystäväni miehen nuolemassa toista naista baarissa ja lähtivät vielä samaa matkaakin... Eikä minulle todellakaan suututtu, tein mitä ystävän pitääkin, jos näkee jotain tuollaista. Se vasta loukkaavaa olisi, jos tietäisin, mutta en kertoisi... Jos kyse kuitenkin jostain hyvää päivää -tutuista, niin en puuttuisi toisten asioihin. Ja ei kannata pelkkien kuulopuheiden takia todellakaan puuttua vaikka olisikin kyse hyvästä ystävästä... Jos itse näkee ja on 100 % varma, niin tottakai kuuluu kertoa!

Vierailija
33/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:31"]

Minä olen käräyttänyt 3 krt.

[/quote]

Minkälaisen tyydytyksen tuosta saat? Onneksi et kuulu ystäväpiiriini.

[/quote]

Sinulla ei taida olla hyviä ystäviä? Ja sinä taidat itse pettää?

Vierailija
34/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajani miestä en käräyttänyt. Jos saisin tietää (=nähdä itse) ystävän puolison pettävän, luultavasti kertoisin ystävälle. Kuulopuheita en lähtisi toistelemaan, enkä omiakaan havaintojani jos en ole pettämisestä ehdottoman varma.

Vierailija
35/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ystävä käräyttää, vaikka sillä saisikin syyt niskaansa hetkeksi. Parasta sillä kuitenkin tarkoittaa, huono ystävä taas pimittää tiedon ja menee mukaan valheeseen.

Vierailija
36/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeita juttuja nuo pettämiset. hyvälle ystävälle kertoisin ehkä, muiden asioista pysyisin erossa. ihmisillä on aika kova tarve päästä huonojen uutisten sanansaattajiksi ja vartiomaan muiden moraalia.

Vierailija
37/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdelle vähemmän läheiselle kaverille kävi niin, että sen silloinen mies petti häntä ties kuinka monta kertaa ja kaikki tiesivät ja hän oli viimeisten joukossa, joka sai tietää... Pisti välit poikki TODELLA monien "ystäviensä" kanssa, jotka olivat touhua katsoneet vierestä ja pimittäneet tietoja. Kaikilla oli tuo sama laulu "en halua puuttua toisten asioihin", mutta mitäs sitten esittää niin hyvää ystävää ja minusta se, jos ystävä jättää kertomatta jotain niin tärkeää on mielestäni pettämistä!

Kyllä minä ainakin haluan tietää ja haluan tosiaan kuulla varsinkin hyviltä ystäviltäni, jos edes kuulevat jotain huhupuheita jostain, että mieheni pettäisi!

Vierailija
38/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymys olisi ollut "käräytänkö pettävän naisen" luulen vastausten olleen kielteisempiä.

Vierailija
39/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sataprosenttisen varma, että pettää, niin mä kertoisin. Mutta jos olet kuullut huhuja tai nähnyt vain hieman rohkeampaa flirttiä, niin en kertoisi. Itse en haluaisi, että koko kylä tietää mun miehen juoksevan vieraissa ja mä vain sinisilmäisenä en tajuaisi sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi