Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytänkö pettävän miehen?

Vierailija
30.04.2013 |

Mitä olette mieltä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asia liittyy sinuun?

Vierailija
2/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko toinen nainen? Jos olet ystävä niin muista että sanantuojaa harvoin kiitellään.Saatko käräytettyä ilman että tiedetään sinun olleen asialla? Pettäminen on alhaista, itse haluaisin tietää jos mies niin tekisi.Kenenkään ei ole hyvä elä valheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta.

Vierailija
4/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti.

Vierailija
5/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti.

Vierailija
6/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna palaa

Vierailija
7/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käräyttänyt 3 krt. Yhden kerran meni välit poikki ystävän kanssa moneksi vuodeksi. Tuli sitten itku kurkussa luokseni, kukkakimppu mukana ja pyysi anteeksi. Toisen kerran käräytin työkaverini miehen, ei oltu työkaverin kanssa samassa osastolla. Menin hänen luo ennen työajan loppumista ja kerroin mitä olin nähnyt. Työkaveri meni ihan valkoiseksi ja puolen vuoden sisällä oli avioero laitettu vireille. Mies oli sinä aikana ryöstänyt kodin tyhjäksi, vienyt mukanaan kaiken eletroniikan jne. tyhjentänyt yhteisen tilin, työkaveri oli vain tyytyväinen että mies lähti. Kolmannen kerran kerroin opiskelijakaverilleni, oltiin luokkakavereita ja tämä suuttui mulle noin viikoksi.

Kaikissa tapauksissa olen nähnyt miehen vieraan naisen kanssa ravintolassa, he ovat suudelleet, hinkanneet toisiaan vasten, eli hommasta näkee näin on tapahtunut ennenkin.

Kaikki 3 ovat päätyneet eroon ja joka kerta minulle ollaan vihoiteltu. Tekisin asian milloin tahansa uudestaan ja vaikka kuinka monta kertaa.

Vierailija
8/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttäminenkin on pettämistä...

Vierailija
9/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kertonut. Olin petetyn naisen kanssa kaveri, mutta sitä kautta, että hän oli oman avomiheni ystävän tyttöystävä. Pettämisestä olin saanut kuulla omalta mieheltäni, joten en voinut pettää oman mieheni luottamusta ja pilata mieheni ja hänen ystävänsä välejä kertomalla.

Pari viikkoa ehdin harmitella tilannetta, olisi niin tehnyt mieli kertoa, mutta kuulin suhteen kariutuneen joka tapauksessa muutamia päiviä sitten. En tiedä oliko nainen kuullut pettämisestä jostain muualta tai oliko mies itse tunnustanut. Joka tapauksessa parempi näin, nainen on todella ihana ja ansaitsee paljon parempaa :)

Vierailija
10/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:19"]

Oletko toinen nainen? Jos olet ystävä niin muista että sanantuojaa harvoin kiitellään.Saatko käräytettyä ilman että tiedetään sinun olleen asialla? Pettäminen on alhaista, itse haluaisin tietää jos mies niin tekisi.Kenenkään ei ole hyvä elä valheessa.

[/quote]

Kiinnostaisi tietää, miten sinä haluaisit asiasta itsellesi kerrottavan, kun olet sitä mieltä, että "sanantuojaa harvoin kiitellään". Suuttuisitko siis itsekin sille kertojalle, vaikka olisit tyytyväinen saadessasi tietää pettämisestä?

Vierailija
11/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko elämä sullakin.. mitä muiden asiat sulle kuuluu? Minua petettiin, ja vaimon kaverit tiesi.. ovat minunkin kavereitani kyllä. Eivät kertoneet minulle, arvostan asiaa vaikka itse kärsinkin.

Olet lapsellinen moukka.

Terveisin mies.

Vierailija
12/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä, mikä on oma motiivisi ennen kuin kerrot. Jos olet puhtain paperein liikkeellä, kerro. Jos sen sijaan arvelet itse hyötyväsi tilanteesta jotenkin, pidä suusi kiinni.

Vierailija
13/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset vastaavat teoistan ja kertovat itse seikkailuistaan jos haluavat!

En näe miksi joku haluaa toimia totuudentorvena??

Vierailija
14/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi kertojalle suututaan.

Itse haluaisin ehdottomasti tietää jos minua petetään koska en halua elää valheessa.

En ymmärrä miksi pitää olla parisuhteessa jos haluaa panna muita!

Eikö olisi helpompi erota ja vapaana sutia menemään niin paljon kuin jaksaa ja saa.

Ai niin mutta silloihan esim. mehellä ei ole enää sitä ilmaista kodinhoitajaa joka siivoaa, kokkaa, pesee pyykit ja hoitaa lapset.

Ja monen naisen elintaso laskisi jos eroaisi ja eihän se enää olisi niin jännittävää kun luvan kanssa saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
15/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käräyttäisin, silläkin uhalla että mulle vihoiteltaisi. Ihan vaan siksi, että itse haluaisin mulle kerrottavan ja lisäksi tuntisin itseni moninkertaisesti petetyksi jos selviäisi, että joku muukin on tiennyt koko ajan ja jättänyt kertomatta.

Vierailija
16/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Mutta miettisin hyvin tarkkaan että miten,missä ja milloin. Mutta kyllä pääsääntöisesti kertoisin. Ehkä en, jos pettäjämies on tosi symppis ja sen vaimo on vittumainen kylmä akka. Siis jos tuntisin pariskunnan noin hyvin että tietäisin miehen hakevan kokonaisvaltaista lämpöä avioliiton ulkopuolelta. Ja tietysti toisinpäin.

Vierailija
17/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tiedon pimittäminen ole moraalisesti yhtä väärin, kun pettäminenkin.

Vierailija
18/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedon pimittaminen ei ole vaarin. Ajattelisin, etta minun ei tarvitse sekaantua muiden asioihin. Mutta jos nakisin, etta ystavan mies pettaa, yrittaisin ehka saada ystavan tajuamaan sen jotenkin muuten kuin itse suoraan kertomalla. Haluaisin, etta han itse huomaa.

Vierailija
19/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:19"]

[/quote]

Kiinnostaisi tietää, miten sinä haluaisit asiasta itsellesi kerrottavan, kun olet sitä mieltä, että "sanantuojaa harvoin kiitellään". Suuttuisitko siis itsekin sille kertojalle, vaikka olisit tyytyväinen saadessasi tietää pettämisestä?

[/quote]

En suuttuisi, mutta tiedän tapauksia jossa on vedetty herneet...

Minua on exä pettänyt mutta kysyin itse häneltä suoraan eikä kieltänyt.Lapsen takia puoli vuotta sinniteltiin mutta erohan siitä tuli.On nykyisin naimisissa tuon toisen naisen kanssa ja meillä ok välit.Itsekin löytänyt uuden ja lapsia siunaantunut lisää.Olen kyllä osittain kiitollinen tuolle toiselle naiselle koska saattaisin vieläkin kärvistellä huonossa suhteessa.Vaikka siis pettämistä en hyväksykään.

Vierailija
20/39 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehan nyt riippunee hyvin paljon..? Ensinnakin, kenen mihesta on kyse ja mika tilanne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi