Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako huulikarvojen ja leuan sokerointi? kokemuksia sokeroinnista?

Vierailija
29.04.2013 |

Tumma ja tulinen eli myös karvainen nainen :/ Olen tähän asti nyppinyt huulikarvat ja yksittäiset (koko ajan lisääntyvät...) leukakarvat. Nyt tuntuu etten enää jaksa!! joka aamu sama homma.

Mitenköhän sokerointi kosmetologilla sopisi tähän ongelmaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 22:27"]

Kosmetologi joskus väitti, että karvojen kasvun voisi nitistää sokeroinnilla. En havainnut mitään vähenemistä ja totesin, että osaan itsekin nyppiä. 

Onko kukaan havainnut, että sokerointi vähenäisi kasvua huulikarvoissa esim?

[/quote]

Useasti käytettynä (vahauksen ja sokeroinnin) pitäisi vähentää sitä karvojen kasvua. Eli se kaksi kolme kertaa ei riitä vielä antamaan tuloksia. Mutta enpä sitten tiedä. 

Vierailija
2/10 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nopeampaa kuin nyppiminen. Itse tosin saan näppylöitä epiloimisesta ja sokeroinnista ja kun ne on parantuneet on jo sen verran uusia että taas pitäisi ajella tai sokeroida.

Kokeilin myös karvanpoistovoidetta, jäi yhtä inha tunne moneksi päiväksi kuin epiloinnista ja tuli sänki niin kuin ajelemisesta,  ja pari näppylääkin, eli kaikkien huonot puolet yhdessä.

Seuraavaksi kokeilen kasvojen vahalaput ja jos ei meno muutu niin käsineen nyppiminen varmaan sitten jatkuu.. 

Ja olen vaalea, mutta karvat kasvaa kuin apinalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se ole sama asia, nypitkö pinseteillä vai sokeroitko.. laseria jo tässä vaiheessa suosittelen, kallista mutta sen arvoista!!!

Vierailija
4/10 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi on kohtuullisen nopea tapa. Ja ainakin kohtuullisen kivuton. Huonona puolena vaan se, että mulla ainakin tulee näppyjä pintaan sen jälkeen. Että jos oot johonkin tärkeeseen tapahtumaan menossa, niin ainakin kannattaa varoiks hoitaa ne viikkoa ennemmin pois. :) Ja sit on myös olemassa ihokarvoille tarkoitettua vaalennusainetta.

Vierailija
5/10 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä laseriin menisin ilman muuta, jos vain olisi varaa :)

Pysyykö n. saman verran poissa (eli hetken...) karvat kuin vaikka vahauksella?

Ap.

Vierailija
6/10 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi ja vahaus poistaa karvat samalla tavalla juurineen, eli pysyy tulos yhtä kauan. Sama juttu nyppimisen kanssa.

Vierailija
7/10 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi joskus väitti, että karvojen kasvun voisi nitistää sokeroinnilla. En havainnut mitään vähenemistä ja totesin, että osaan itsekin nyppiä. 

Onko kukaan havainnut, että sokerointi vähenäisi kasvua huulikarvoissa esim?

Vierailija
8/10 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain vedä partaterällä, jos kerran joudut joka aamu kuitenkin nyppimään. Menee noin 10 sekuntia, kun sipaisee karvat pois. Ainakin tuossa viisiteräisessä Gilletessä, jolla höylään sääret, on kääntöpuolella yksittäinen terä, joka on kätevä siihen tarkoitukseen.

Vierailija
9/10 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia? Pelottaa, että kasvaisi hirveä sänki tilalle... Millaisena karvat kasvaa sokeroinnin jälkeen? Kasvaako esim. nukka takaisin nukkana?

Vierailija
10/10 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukka tulee nukkana takaisin, eli sokerointi on verrattavissa vahaukseen. Liian tiheä sokerointi voi ärsyttää ihoa. Aurinkoa pitää varoa koska ihon pintakerros ohenee myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi