Miten naiset kehtaavat olla niin tylyjä?
Itse en miehenä ainakaan kehtaa kun ihmiset tulevat juttelemaan tai tervehtivät. En halua tulla tunnetuksi ylimielisenä tyyppinä.
Kommentit (20)
Jotkut naiset ovat tylyjä naisillekin. Luonnevika.
Ehkä heitä on ahdistelu ja häiritty aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei, jotkin naiset eivät ole tylyjä naisille. Vain miehille.
Pakko olla, koska on miehiä jotka luulevat ystävällisyyttä kiinnostukseksi.
Vainoharhaiset luulee, että niitä skodataan jokapuolella. Siksi naama norsunveellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla pakko olla tyly tai saa stalkkerin peräänsä. Joidenkin miesten mielestä jo pelkkä hymy on lupaus parisuhteesta.
Joillakin on ärtymystauti, mutta jatkavat tiuskimista töissä silti ja vihaisuutta. Kuluttavaa varmaan. Muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on ärtymystauti, mutta jatkavat tiuskimista töissä silti ja vihaisuutta. Kuluttavaa varmaan. Muillekin.
Suosittelen siis alaa jossa ei ärry tai vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät?
Palstatotuus. Ja oma kokemus.
Kulttuurierot pakottavat. Toki osa kantiksistakaan ei ymmärrä nätisti sanottua eitä mutta etenkään tietyn suunnan ulkkiksiin ei kannata edes vilkaista. Pitävät silmiin katsomista jollei ihan kihlauksena niin ainakin lupauksena fyysis-läheisestä toiminnasta ja pysyvät kiinni sinnikkäämmin kuin kärpäspaperi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, miksi sitten kuulen jatkuvasti, kun naiset valittavat sisäisiä ristiriitojaan😅😅
Itsekin olen aika tyly kauppakeskuksen liittymäkauppiaalle.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti suurin osa kuvittelee niin. Sen takia olen ystävällinen enää ainoastaan naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti suurin osa kuvittelee niin. Sen takia olen ystävällinen enää ainoastaan naisille.
Vai onko ehkä niin, että tulkitse itse väärin? Olet jollekin normaalin ystävällinen, hän palauttaa sen hyväntuulisuudella ja tulkitset tämän olleen kiinnostusta? Aika raskasta olisi elämä jos pitäisi puolelle ihmisistä olla kylmä vaan siksi, että kuvittelee olevansa vastustamaton. Yliajatteluakin mukana. Et ole maailman napa :)
Ei se kyllä helppoa ole miehellekään. Pitää pysytellä kuivakkaana ja asiallisena, jotta ei tahtomattaan ahdistaisi teitä herkkiä. Joskus hymy on vaan hymy ja ystävällinen ele/sana ihan vaan voidetta arjen kitkaan. Suurin osa meistä ei todellakaan kuvittele ei niin yhtään mitään jostain satunnaisesta kohtaamisesta. Korkeintaan jälkeenpäin, että olipa mukava tai olipa hapan. Toisaalta; eipä kukaan ole toiselle myöskään hymyäkään velkaa, joten anna mennä vaan.
Miksi olisin mukava tyypille, joka tunkee jutuille, vaikka selvästikään mua ei kiinnosta seura.
Miten sinä kehtaat tyrkyttää seuraasi tuntemattomille? Erittäin epäkohteliasta ja huonotapaista. Hävettäisi olla sinä
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä kehtaat tyrkyttää seuraasi tuntemattomille? Erittäin epäkohteliasta ja huonotapaista. Hävettäisi olla sinä
Onhan se nyt ihan normaalia jutella ihmisille. Vaihdetaan pari sanaa kun lapset leikkivät hiekkalaatikolla, jutellaan naapurin kanssa kun nähdään, käydään lounaalla työporukan kanssa tai muuta.
öööööö naiset ööööö kaikki naiset öööööö aina naiset öööööö