Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Dyson imurista

Vierailija
28.04.2013 |

Kertokaahan kokemuksia Dyson imurista tai jostakin muusta merkistä, mihin olet ollut tyytyväinen ja voisit suositella.

Olen ostamassa uutta imuria ja mietin mikä olisi hyvä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:14"]

Siivoava nainen on seksikästä!

[/quote]

Hahaa :D

En kyllä tanssi sen dysonin kanssa tiukassa kotelomekossa, vaan ennemminkin "pieruverkkareissa". Sorry, jos verkkokalvoillesi oli piirtynyt jotain muuta!

[/quote]

Ei ei! Kun just sellaiset verkkarit ja arkinen asu muutenkin. Kylmällä ilmalla villasukista saa plussaa. Minä tykkään!

[/quote]

Voi taivas :D

[/quote]

Hiuksetkin saavat olla ihan räjähtäneet ja meikkiäkään ei tarvita. Ou jea!

[/quote]

No kiva kuulla, että minäkin olen sunnuntaisin aamupäivällä seksikkäänä edes jonkun mielestä. Juurikin tukka sekaisin semmoisella pikkumyytötteröllä ja naama meikittömänä.

:DDD

Vierailija
62/68 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva kuulla, että minäkin olen sunnuntaisin aamupäivällä seksikkäänä edes jonkun mielestä. Juurikin tukka sekaisin semmoisella pikkumyytötteröllä ja naama meikittömänä.

:DDD

[/quote]

Kuulostat ihan seksipommilta mun mielestä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos te kaksi flirttailijaa tekisitte tuolle keskinäiselle kuhertelullenne oman ketjun? sitä on vaivaannuttavaa lukea näin ulkopuolisena

Vierailija
64/68 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:22"]

entä jos te kaksi flirttailijaa tekisitte tuolle keskinäiselle kuhertelullenne oman ketjun? sitä on vaivaannuttavaa lukea näin ulkopuolisena

[/quote]

Luet mieluummin imureista ja niiden toimintasäteistä? Erikoista.

Vierailija
65/68 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi silleen, että jäin eläkkeelle ja emäntä on vielä töissä vuosia. Peruin periaatteeni imuroinnista ja hommahan lankesi minulle. Menetän hermoni sen Elekrilux Ulran kanssa, joku sitä täällä kehuikin. Se verme jää kiinni joka helkkarin kulman, huonekalun ja maton reunan taakse. Kohta menee letku poikki ja hermo kanssa. Tehoa siinä on liikaakin.

Olen päätynyt Dysonin varsi-imuriin. Niitä on kahdella eri hinnalla,pitänee kysellä mikä ero. Onko kokemusta tästä mallista

Vierailija
66/68 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä imuri, mutta akku on tosi huono.

Vierailija
67/68 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu akku kestää tosi vähän, just semmonen tuli hankittua.

Vierailija
68/68 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ostin huhtikuu 2018 dydon imurin ja 349euroa maksavan rikkaimurin dysonin verkkokaupasta. Kummankin kanssa ongelmia ja rikkaimurin toimitin dysonin huoltoon heidän ohjeiden mukaisesti 13.10.18. Kun laitteesta ei kuulunut mitään aloin 2 viikon kuluttua kysellä siitä asiakaspalvelusta. Useiden puheluiden ja sähköpostien jälkeen sieltä tieto että se ei ole heillä viimeisen lähetysseurannan mukaan laite mennyt Pasilaan. Dyson ei ota mitään vastuuta vaikkakin toimittu kuten ohjattu. eli olipa kallis rikkaimuri kesti noin 5kk hintaa laitteelle tuli 2.32 euroa päivä. Joten paras dyson on se joka jää ostamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi