Mitä musiikkia sun helvetissä kuunneltais?
Mä sanoisin, että
1. Yö
2. Lauri Tähkä
3. Klamydia
4. Paula Koivuniemi
5. Kotiteollisuus
ja Apulanta olisi vetämässä livenä. Apulannalta löytyy hyvääkin musiikkia, mutta livenä bändiä ei kestä kuunnella/katsoa.
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 16:02"]
Mainoslaulu: Puuhamaa on jännä paikka...
[/quote]
Tai vielä parempi: "Nyt saa taas arki kenkää perjantaina HÖLLÄILLLÄÄÄÄÄÄÄN!"
Tätä non-stoppina.
Teiltä on jäänyt mainitsematta yks oleellinen hirvitys Suomen iskelmätaivaalla: TI-TI Nalle (läp läp!). "Riitta -halusin tulla iskelmätähdeksi, mutta aikuiset eivät suostuneet kuuntelemaan"
Mun helvetissä soisi Marita Taavitsaista. Kirsi Lunnasta. Brita Koivusta. Mauno Kuusiston "Mun kaunis kotimaani". Sitten siellä sois Reijo Kalliota. Reijo taipaletta. Katri-Helenaa ym.
no ainakin tuota suomen euroviisubiisiä! fy fan!
-yö
-arttu wiskari
-euroviisuja
- ensinnäkin toi Krista Slkgsdgsfgsfgfsin tms. euroviisubiisi
- PMMP
- Arttu Wiskari
- Samuli Edelman
- Paleface
- Lady Gaga
Niitä kerjäläissoittajien biisejä, tietenkin. Instrumenttina varmaan viulu...
Progressiivinen metalli, suomiräppi ja iskelmä.
Sellainen sombrerohattuinen meksikolaisbändi vetämässä loputonta keikkaa voisi olla kärsimyksen huipentuma.
Justin Bieberiä ja New Kids On The Blockia.
Jazzia ja satanistista raskasmetallia örinöineen. :)
Kaikkea melua, mikä soi korvia koskien, missä ei mielestäni ole kauneutta, melodiaa, totuutta, valoa, lohtua, kohottavaa fiilistä, mitään tilaa-antavalla tavalla koskettavaa.
Toisaalta, edes ripaus jotain noista ja ei olla enää hornassa.
1.Mamba
2.Yö
3.Anna Puu
4.Elastisen koko "tuotanto"
5.Mamba
Konevitsan kirkonkellot soisi ikuisesti.
- suomirokkia, erityisesti kasarilta masennuspaskaa kuten joku Marraskuu
- rokkia, kaikki diudiuduudududuuduuuuyuuiiiii kitara/bassorämpytykset jotka kestää jotain miljoona vuotta
- örinähevi
tässä järjestyksessä. Tämä olisi helvetti pelkästään näillä musiikeilla.
Just näin. Mikko Alatalo ja Apocalyptica mielellään vuorovedoin. Öisin Matti & Teppo sings Teppo & Matti, mikäli saavat Hanna Ekolan Villihevosilta tilaa. Jos joskus meinaisi suupieli kääntyä ylöspäin, tulisi Liisa Tavi uikuttamaan yleistä surkeutta. Viikonloppuisin muinaiskarjalainen itkijäeukko tulisi keikalle.