Mitä musiikkia sun helvetissä kuunneltais?
Mä sanoisin, että
1. Yö
2. Lauri Tähkä
3. Klamydia
4. Paula Koivuniemi
5. Kotiteollisuus
ja Apulanta olisi vetämässä livenä. Apulannalta löytyy hyvääkin musiikkia, mutta livenä bändiä ei kestä kuunnella/katsoa.
Kommentit (175)
Yö tuli mullakin ekana mieleen :) Suomi-iskelmää myös.
Sun listanon tosi hyvä, lisäisin siihen vielä suomalaisen räpin. Sitä kun kuulee joskus vastoin tahtoaan, meinaa taju lähteä.
1. Jippu
2. Arttu Wiskari
3. Dingo
4. Jippu
5. Jippu
Pop, hip hop ja iskelmä. Niistä olis mun helvetti tehty.
Yö
Tähkä
Dingo
Popeda
Michael Monroe
Vain elämää-levytykset
Vesku Loiri
Haloo Helsinki
Siellä soisi suomalainen ihmissuhdeiskelmä ja kaikki mahdollinen rap.
Aasialaista ping-ping-tyylistä musiikkia & kimeä-äänistä laulantaa. Olisko sikäläistä muzakia, radiosta.sitä siellä tulee usein ja ostoskeskuksissa taustalla. Humppaa välillä piristykseksi. Myös Yötä yms. vastaavaa taskulaskimella tehtyä tekotunteellista paskaa.
Örinäheviä ja 80-luvun suomirokkia vuorotellen
Dimmu Borgir yms.
Anna Puu
Haloo Helsinki
Rakkauden haudalla Jonna Tervomaan esittämänä. Oikeastaan mikä vain muukin naisen laulamana. No Minttu ja Ville olis ok.
Iskelmämusiikkia ja sellaista jatsia, missä ei ole mitään järkeä. Millä ei ole alkua eikä loppua eikä se ole muuta kuin helvetinmoista vongutusta.
Reippaita, merimieshenkisiä lauluja
Yötä, se on tosiaan kamalaa ja Paula Koivuniemi myös (Tosin, viimemainittu sisältyy kohtaan "iskelmämusiikki")
Sellaista räppiä, mikä periaatteessa perustuu vaan siihen että pitää nähdä video.
Musiikki on ihan kauheaa, joku tyyppi vaan puhuamölöttää musiikkiraidan päälle, kulkee videolla etuhampaat kullattuina jaq päätään nytkytellen, kädet munissa ja yrittää näyttää COOLilta. Ei mitäänjärkee
Haitarimusiikki. Ei se ole edes musiikkia, apua
Siellä soisivat enimmäkseen nykyisten suomalaisten naislaulajien jollotukset, räppi ja euroviisut viime vuosikymmenten ajalta.
Räppiä. Läski neekeri räppää ja akka heiluttaa persettä vieressä. Huoh.
Tuo suomirap unohtu listalta tyystin.
Joskus vuosia takaperin katsoin jotakin mainosta muistaakseni Vihreät niityt -tapahtumasta. Siellä oli esiintymässä Lauri Tähkä JA Paula Koivuniemi. Silloin ajattelin, että se olis ollut mulle henkilökohtaisesti Tuska-festivaali, jos sinne olisin jostakin syystä joutunut.
-ap
Suomiräpistä voisi erikseen vielä mainita Petri Nygårdin. Olen ollut hänen festarikeikallaan. Odotin vain, että milloin se loppuu.
Jotan örinäheviä, humppaa, puhallinorkesterimusiikkia, modernia klassista, räppiä ja modernia jazzia ja ehkä viimeisimpänä kammotuksena von Hertzen Brothers, Kotiteollisuus yms Suomi-ihanuudet.
Tanssi-iskelmää. Siis sellaista, jossa sanoituksena on "taivaalla paistaa kuu, käsi käteen haukeutuu, et voisi olla kukaan muu, sano mulle juu" tai jotain tollaista. Esittäjänä Kake Randelin *puistattaa*
Dancehall-ölinää, ska-"musiikkia", Jukka Poikaa ja muuta suomalaista paskareggaetä, Mikko Alatalon koko tuotanto,, Kotiteollisuutta, Norah Jonesia, ja kaiken kruununa jotain panhuilusovituksia Red Hot Chili Pepperssien tuotannosta. Ööh, ja Elton John voisi tietysti käydä esiintymässä livenä joka helvetin päivä.
Suomirockia ja -räppiä. Varsinkin Murheellisten laulujen maa soisi non-stop.