Mitä musiikkia sun helvetissä kuunneltais?
Mä sanoisin, että
1. Yö
2. Lauri Tähkä
3. Klamydia
4. Paula Koivuniemi
5. Kotiteollisuus
ja Apulanta olisi vetämässä livenä. Apulannalta löytyy hyvääkin musiikkia, mutta livenä bändiä ei kestä kuunnella/katsoa.
Kommentit (175)
Fokus: Hocus Pocus nonstoppina.
Kaikki suomalainen tuotanto, siis ihan kaikki, kaikkein hirveimpänä joku Arttu Wiskari, Klamydia mitä näitä juntti wt hirvityksiä nyt on. Örinähevi ja suomipop. Ai niin, vielä yksi kappale joka soisi minun helvetissä, More than words Extreme-yhtyeeltä. Sanat eivät riitä kuvaamaan miten paljon inhoan kyseistä kappaletta.
Seksillä kaupattavaa "musiikkia" eli kaikkea sitä mouruamista, keijukaispihinää, läähätystä sun muuta alusvaatteet päällä kun ei ole uskoa oman musiikkinsa vetovoimaan muuten.
Kunnon musiikki ei tarvitse taustalle prseen hytkytystä, vaikka kuuntelijan prsettä hytkyttääkin.
Kaikki rap, ihan kaikki. Vauva äänellä kimittävät aikuiset naiset, genrestä riippumatta.
Lastenlauluja ja nykypoppia. Pää meinaa räjähtää molemmista.
Rappi paskaa , helvetti olisi siihen verrattuna taivas.
räppiä tai jotain huonoa suomi-iskelmää
Bro countrya. Sitä Jee jee tyttöjä, kaljaa, lava-auto ja soratie-paskaa
Varmaan "noisea" tai jotain muuta sontaa, jota harrastajat jostain syystä nimittävät musiikiksi. Musiikin funktio on harmonisoida ja järjestää, ja melulla on täysin päinvastainen vaikutus. Epäilen, että kaikki jotka tuottavat tätä, ovat ns. sofistikoituneita sadisteja. Kuvittelevat, etteivät ihmiset tajua, että ääniaalloillakin voi vahingoittaa toisia.
Vierailija kirjoitti:
Celine Dion
Beyonce
Rihanna
Kanye West
Justin Timberlake
Justin Bieber jne, eli yleensäkin sellanen "American Idol" musiikki.
Kanye West soisi mun taivaassa, ja kyllä noi muutkin saisi siellä soida. Celine jääköön taivaan porttien ulkopuolelle.
Mun musiikillinen helvetti olisi hevi ja suomi-iskelmä. Cheek myös. Ja sitten vielä jotkut amerikkalaiset syvän etelän country biisit tyyliin "west virginia" .Tulee heti mieleen jotkut hillybillyt juntit kuten Mama June jne...
Lähes kaikki kotimainen musiikki 2000-luvulta ja kaikki omituiset höpöttäjät, joita räppäreiksi kutsutaan.
Kuorolauluja, virsiä ja uskonnollista musiikkia