Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pahasti ihminen voikaan satuttaa?

Vierailija
28.04.2013 |

Minulle selvisi viikko sitten, että miehelläni on ollut jo melkein vuoden suhde exäänsä. Samalla hän on uskotellut minulle rakastavansa minua ja saannut itseni epäilemään itseäni, jos olen ihmetellyt hänen menemisiään. Jaksaminen on aika kovilla tällä hetkellä ja mietin joka päivä miten tulen jaksamaan. En saa unta öisin ja itken päivittäin töissä lisää pahaa oloa tuo se että olen viikolla 7 raskaana ja nyt punnitsen vaihtoehtoja.  Exäni olen heittännyt pihalle josta hän kehtasi suuttua minulle;/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei jaksamisia:(

Vierailija
2/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska äijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteenpäin on elävän mieli

Vierailija
4/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä? Onko raskaus ollut molempien toivoma? Vaikka tietysti miehesi valehtelu saa epäilemään kaikkea, mitä hän sanoo tai on sanonut.

Missä miehesi nyt asuu? Jos asuu exänsä luona, eiköhän teidän liitto ollut siinä.

Mitä ajattelet lapsen saamisesta nyt?

Tarvitset tukea ja apua. Perheneuvola voisi ehkä olla oikea osoite, tai jos raha ei rajoita, hyvä psykiatri / psykologi. Älä jää yksin vaan pura mieltäsi, mieluummin ehkä ammattiauttakjille kuin ystäville.

Täältä tulee sinulle virtuaalista tukea ja sympatiaa! Jaksamista, mihin ratkaisuun sitten päädytkin! Sinä olet arvokas ihminen eikä sinua saa kohdella noin huonosti!

Vierailija
5/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( voi vitsit mikä mulkero! ei voi muuta sanoa, tulisin näpäyttään tollasta ihmistä!!!!

Vierailija
6/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä oltiin n.2-vuotta ystäviltä olen kuullut että äijä asuu exänsä luona vaikka minulle muuta väittää.Mies ei usko että olen raskaana ja kehottaa minua hakeutumaan hoitoon.

Olen pitkään halunnut lasta mutta en tiedä haluanko kasvattaa tuollaisen ihmisen lasta.:( välillä tuntuu vain siltä että en jaksa enää

Vierailija
7/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika munaton äijä!!!!!

Vierailija
8/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua:(

Vierailija
9/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka surullista.  Kannustus halaus! Itselleni pettäminen tuli etvie pari vuotta sitten, enkä voi antaa muuta neuvoa kuin elää eteenpäin. 

Vierailija
10/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka pettää on tyhmä. Miksei voi lopettaa edellistä suhdetta ennen kun ryntää uuteen????? Itsekäs sika!!!!

Vierailija
11/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä meinaat lapsen kanssa?

Vierailija
12/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Tuollaisia on PALJON. Nyt mietit haluatko SINÄ lapsen. Ja toimit sen mukaan, exän varaan älä rakenna mitään, ei se siitä muutu, hulluksi tulet itse jos jotain yrität. Joutuu kuitenkin vastuuseen lapsesta. Ja sä voit löytää itsellesi vielä ihan uuden elämän, myös sen lapsen kanssa. Muista, tuollainen idiootti EI MUUTU!!!

Vierailija
13/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin abortin tuossa tilanteessa.

Vierailija
14/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika lailla itse tuon abortin kannalla.

Vierailija
15/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain niin paljon kun itse annat hänen satuttaa. Kenenkään naisen elämä ei ole yhdestä miehestä kiinni. Hän vain on naista vaihtavaa tyyppiä, saattaahan se joskus sinultakin vielä tulla seksiä vonkaamaan,

Vierailija
16/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli vastaava tilanne, mutta olin vaan paljon pidemmällä raskaana. ihan helvtin vaikea tilanne, ja pitkään olin epävarma sen suhteen että eroammeko vai emme. omasta puolestani jatkoin alkuun yhdessä vain lasten vuoksi.

tärkeitä syitä, miksi homma on saatu toimimaan, on 100% avoimuus ja toisen aito katumus.

lapset ovat ihan hyviä, en usko että heillä on mitään huonoja geenejä joita tarvitsisi katua. he ovat tähän kaikkeen viattomia.

Vierailija
17/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:42"]

eteenpäin on elävän mieli

[/quote]

On jossain vaiheessa, mutta minusta tuo on tosi julmasti sanottu ihmiselle joka kertoo raskaista tunteistaan jonkin menetyksen ja kriisin suhteen, siis sellaisen, mitä just parhaillaan käy läpi kuten tuo ap tekee. Mielestäni joskus vois olla vain hiljaa, jos ei keksi mitään tuon parempaa sanottavaa. Mikä siinä on että muiden ihmisten tunteita pitää noin vähätellä?! Ja etenkin naisethan tekee toisilleen tätä. Pidä mielessäsi tuo huoleton heittosi, mikäli joskus itse koet jotain oikeasti tosi surullista ja särjet sydämesi. Tietty sydänsuruiltakin välttyy hienosti, jos ei milloinkaan tosissaan heittäydy ihmissuhteeseen, muttei se sellainen elämääkään oikein ole. Jotenkin niin pännii sellaiset naiset joita mikään ei koskaan muka satuta ja sitten sityä kaavaa tyrkytetään muille.

Kyllä sä vielä ajan kanssa tuosta selviät, mutta aikaa se voi viedä. Ei muuten ole mikään häpeä luottaa ja rakastaa, joten älä ainakaan siitä itseäsi syyttele. Paskamainen temppu.

Vierailija
18/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksella voin sanoa et toi hulluksi leimaaminen tuntuu melkein pahemmalle kuin se petos.

Mun mielenterveys myös kyseenalaistettiin ja mies naureskeli, vähätteli ja lopulta suuttui mulle kun epäilin häntä.

Koko ajan olin oikeassa ja eron ja kaikkien näiden vuosien jälkeen olen antanut kaiken muun anteeksi paitsi mun pilkkaamisen kun halusin vain kuulla totuuden.

Mun mies vielä oikeutti esim. kotoa viikonlopuksi lähdön kun ei kestänyt olla tälläisen vainoharhaisen ja mustasukkaisen naisen kanssa saman katon alla.

Vierailija
19/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, kasvata lapsi yksin ja nauti elämästäsi jossa vallitsee rehellisyys ja toisten kunnioittaminen. Jos haluat lapsen ydinperheeseen, tee abortti ja aloita alusta toisen miehen kanssa. Älä enää sekaannu tuollaiseen niljakkeeseen jolla ei mitään selkärankaa olekaan.

Vierailija
20/24 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista rohkaisevista kommenteista:)<3 mitään oikeeta ratkasuahan tässä ei ole varsinkaan kun mies ilmoitti, että jos olet raskaana niin tiedät mitä pitää tehdä, viittasi aborttiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän