Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joidenkin itsetunto on siitä kiinni, miten paljon saavat miehiltä huomiota!

Vierailija
28.04.2013 |

Hyi stana! Varattuja naisia ja tuolla miesten "pyöriteltävissä". Kyllä minun mielestä varatun pitää näyttää jo valmiiksi "turha yrittää". Olette halpoja!

Paljon on sellaisia naisia, joiden ympärillä miehet parveilee kunhan vaan käyttäytyvät tietyllä tavalla. Itse olen varattu eikä minun ole tarvis käyttäytyä niin!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta oishan se aika epäinhimillistä jos se huomio ei tuntuisi kivalta! Varsinkin jos huomiota saa joltain kivalta tyypiltä. Itse olen sinkku ja kyllä minä kaipaan sitä, että saa läheisyyttä ja silloin tällöin jotain sutinaa. Ei ihan unohda olevansa nainen.

En kyllä tiedä mitä tekemistä sillä nyt varsinaisesti on itsetunnon kanssa, mun itsetunto kestää ainakin myöntää, että se huomio tuntuu musta kivalle! :D Tietty eriasia jos ei ole olemassa jos ei saa miehiltä huomioo.

Vierailija
2/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kenties naurattanut liikaa ap:n miestä, vai mistä kenkä puristaa ja hiekka on ajautunut aP.n emätintä kutkuttamaan? 

Ne miehet kyllä ihan itse kiinnostuvat meistä naisista, eipä siinä tarvitse paljoa mitään yritellä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: kaikkien itsetunto on siitä kiinni, myös apn

Vierailija
4/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kylla ole!

Vierailija
5/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on on, kyllä siitä saa nauttia

Vierailija
6/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, ja melko moni elää jollakin tavalla miehen kautta. Omaa elämää ilman miestä (miehiä) ei oikeastaan ole ollenkaan. Mistä johtuu?

Kyllä minä sen tiedän, että ihan itse miehet naisista kiinnostuvat. Sitä minäkään en ymmärrä, että joillekin naisille miehet ovat ainoa puheenaihe. Jos puhut vaikka säästä, tai luet sanomalehteä ja mainitset siitä jotain ääneen, tuon tyypin naiset vastatessaan viittaavat jollakin tavalla joko omaan mieheensä tai ihailijaansa, nykyiseen tai entiseen.

Vierailija
7/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:50"]

Itse olen sinkku ja kyllä minä kaipaan sitä, että saa läheisyyttä ja silloin tällöin jotain sutinaa. Ei ihan unohda olevansa nainen.

[/quote]Niin olet sinkku, mutta puhuin tässä lähinnä varatuista naisista. ap

Vierailija
8/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Kyllä se sama on myös miehillä usein.

Vierailija
9/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhuu, kun seurustelevat niin sitten ei ole pelkoa pakeista, niin voi rauhassa esittää itsevarmaa siellä baarissa ja lempata kaikki jotka tohtii tulla lähelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi