Toimivia laihdutus vinkkejä??
Hei. voisko joku kertoo diettei mitkä saa oikeesti tulosta aikaan n.10 viikossa?Olen pituudelta 162cm ja painan 80kg eli ylipainoa on kertynyt paljon. en odota olevani mallin mitoissa mutta edes pääseväni hieman alkuun? olen lukenut go fat go- dietistä ja kiinnostuin siitä mutta tietääkö kukaan voiko raejuustoa korvata millään? olisi kiva jos voisi kertoa omia kokemuksia laihduttamisesta parin kk ajalla.
Kommentit (9)
mutta rae juustohan on erittäin proteiini pitoinen ja vähä kalorinen laihdutus ruoka.
Toimii todella. Mutta pitää muuttaa ajatus siitä, että mä en voi syödä tai tätä. Jos sä voit syödä vaan suklaata ja sipsiä niin sit pitää hyväksyä, että ei voi laihtua. Fitfarmilla on aina myös vaihtoehtoja, mutta valitettavasti joista asioista pitää pystyä luopumaan.
Syö yli puoli kiloa rehuja päivässä. Juo pari litraa vettä. Liiku. Tee järkevämpiä päätöksiä, esim sipsiä ei tartte syödä koko pussia, kastiketta ei tartte kauhatolkulla, ruokaa otetaan vain yksi lautasellinen ja sekin lautasmallin mukaan tai ehkä jopa lisukkeista (riisi, makaroni, peruna) karsien (voi korvata nekin kasviksilla). Säännölliset ruokailut, ei napostelua, ruualla ei tarvita leipää.
Voi jessus. Ei ole kuin yksi toimiva keino. Syö vähemmän kuin kulutat.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 07:43"]
Voi jessus. Ei ole kuin yksi toimiva keino. Syö vähemmän kuin kulutat.
[/quote]juuri näin meinasin itsekin vastata. Hakotiellä olet muutenkin. 10 viikkoa? Painonhallinta on elinikäinen tai sitten turha prosessi..
kiloklubi.fi
Toimii, -27kg 10kk.
Syöt päivittäin 700kcal vähemmän kuin kulutat ja laihdut 0,7kg viikossa.
Ei nälkää, ei kiellettyjä ruokia, kalorit vain pikkusen vajalla ja hyvä tulee.
miksi rae juusto pitää korvata jollain??