10-12v lastenne kesäaika, ovatko lainkaan yksin/keskenään kotona?
Juu, tämä kysymys ei ole heille joilla vanhemmista jompikumpi (tai kumpikin) koko kesän kotona syystä tai toisesta.
Meillä tulossa ensimmäinen kesä jolloinka olen osan kesästä minäkin töissä enkä koko kes,-heinä-ja elokuuta kotona kuten tähän asti ja hieman hermostuttaa ja mietiyttää mutta minkäs teet://
Toisinsanoen 11,5v ja 10v lapset tulevat olemaan kesäkuussa 3vkon ajan 4-päivää/vkossa enemmän tai vähemmän keskenään 5-7h/pvässä, kesäkuun viimeinen pvä minä jään pois töistä ja lomailen 20.8 saakka ja emme halua (eikä voisikaan)miehen pitävän 3vkoa (hänellä vuosilomaa yht.8vkoa) lomastaan jo kesäkuussa joten siksi näin.
Kommentit (4)
On ollut ekaluokkalaisesta alkaen yksin kotona päivät.
Meillä ovat 13v, 11v, 8v ja 6v keskenään, en tiedä vielä miten paljon. Ollaan molemmat 3vuorotyöläisiä ja listoja tulee aina 3viikkoo kerrallaan..
Itse en ole lomalla kuin kesäkuun 2 ekaa viikkoa, mies 3 viikkoa juhannuksesta eteenpäin.
Mummon hoivissa ovat yhden viikon.
Meillä 8- ja 10-vuotiaat lapset on kesälomasta yhteensä viikon verran yksin kotona. Sinä aikana toisella on voimisteluharjoituksia ja toisella keramiikkakerhoa osan päivästä.
Meillä kolmasluokkalainen poika. Kesäkuun ajan käy kerhossa, mutta heinäkuun 3 ensimmäistä viikkoa joutuu olemaan yksin kotona. Uskon kuitenkin, että pärjää hyvin. Minun lomani alkaa heinäkuun loppupuolella.