Voiko puolison nuuskaukseen tottua/oppia sietämään?
Ex puoliso tupakoi/nuuskasi ja se oli mun mielestä niin h**etin ällöttävää, että vannoin etten ikinä enää suostu olemaan miehen kanssa, joka käyttää jompaa kumpaa.
Ylläri ylläri. Tapasin tosi kivan miehen kaverien kautta, olin jo toiveikas, että tässä käy vielä hyvin. Nyt laittoi kuvan missä näkyy nuuskapurkin reunaa...
Voiko tuollaista oppia sietämään, vai onko parempi sanoa "ei kiitos" ennen kuin homma edistyy pidemmälle.
Kommentit (10)
Tupakointi tietyin reunaehdoin voisi olla hyväksyttävissä, jos muuten aivan täydellinen tyyppi, mutta nuuskaus ei ikinä. Ne mustat nysät ja ikenissä muhiva, täysin tietoisesti aiheutettu suusyöpä, ei ikinä. Kertoo äärettömästä tyhmyydestä ja on kuvottavaa.
Exäni alkoi käyttää suhteemme aikana nikotiinipusseja. Oli ollut noin 30 vuotta erossa nikotiinista. Kyllä se ällötti ja se purkki, joka paistoi läpi housun taskusta. Vaikkei tuo nikotiininuuska haisekaan, niin se ylähuuli tuntui jäävän vähän pulleammaksi, vaikka pussia ei sillä hetkellä ollutkaan siellä. Jo pelkkä nikotiini harmaannuttaa ihoa ja veltostuttaa sitä. Nikotiini heikentää erektiota. Koukussa oleva ihminen on todella yök. En enää lähtisi tuohon mukaan ja tuossakin suhteessa tuli yllätyksenä tuo juttu. Hän ei käyttänyt mitään suhteemme alussa.
Mä en pystyisi pussailemaan nuuskaajaa. Se mädän kamelinp:n maku ja haju on niin ällöttävä, ihan sama, vaikka hampaat olisi juuri pesty eikä nuuskaa huulessa. Yök. Enkä halua saada nuuskaa omaan suuhuni (enkä alapäähäni...)
ps. siirry eteenpäin, nuuskasta kun on tosi vaikee päästä eroon.
Eikö ne nuuskantapaiset ole nykyään siistejä annospusseja eikä mitään kuvottavia mällejä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne nuuskantapaiset ole nykyään siistejä annospusseja eikä mitään kuvottavia mällejä?
Kyllä se haju on edelleen yhtä karmiva. Hampaat värjääntyy ja tulee vaikka mikä syöpä. Ja rahatkin menee.
Nikotiinipusseissa ei ole muuta kuin nikotiinia ja jotain täyteainetta ja makua. Eivät värjää hampaita.
Ei voi. Sano miehelle heipat ja siirry elämässä eteenpäin.