G: Kenen bloggarin elämää olisi kivointa elää?
Kommentit (38)
miks te otatte vaan suomalaisia blogeja mukaan? eiks kukaan seuraa ulkomaalaisia blogeja?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:58"]
Lukemistani blogeista Mungo-Annan. Se on niin päämäärätietoinen ja sisukas, kaunis, ihania vaatteita, ihana kämppä, saa asua Lontoossa. Anna vaan ei ole ehkä helpoin ihminen, mutta mä arvostan sitä kyllä. Ja se tulee toteuttamaan kaikki unelmansa, siis ne jotka on siitä itsestään kiinni. Kaikkeen (esim terveys ja lasten saanti, jos nyt niitä riesakseen haluaa) ei voi välttämättä vaikuttaa.
Hirvein elämä ois Pipsan. Se ulkonäkö, duuni ja ne ympyrät. Matka Lahteen ja kiinalaisessa syöminen on tajuton seikkailu. Sillä on kyllä ihan nätti asunto, varmaan hyvä poikaystävä, ja positiivinen luonne.
Tai ei toi Pipsan elämä ois hirvein. Hirvein olis se yks lihavahko, horahtava teini jossain Espoossa, joka dokaili tosi paljon ja loisi kaverien nurkissa työttömänä. Siihen blogiin eksyin vain kerran, en muista nimeä.
[/quote]
täh, miten niin "saa asua Lontoossa"? kai siellä ny kuka tahansa saa asua joka vaan haluaa???
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 22:18"]
Mä kyllä haluaisin (välillä) elää Kuinka purjehtijaksi tullaan -bloggaajan elämää. Sillä on mies, koira, se purjehtii, ja pääsee maailman kaukaisiin kolkkiin vähän väliä (erityisesti New Yorkiin, jonne kaipaan kokoajan) ammattinsa puolesta :)
[/quote]
Plus se on kaunis, tyylikäs, hauska ja sillä on ihana koti.
Cavan, koska se matkustaa niin kadehdittavan usein ja on kaunis.
Strictly style niin kauan ku pysyy Väykän kanssa naimisissa. Rahasta ei huolta, kaunis asunto, kauniita vaatteita, kaunis nainen. Onnellinen, tasapainoinen elämä ja parisuhde.
Ehkä jonkun kirjailija-bloggarin, J.S. Meresmaan esimerkiksi, on kai aika kutkuttava elämänvaihe menossa juuri nyt.
Lukemistani blogeista Mungo-Annan. Se on niin päämäärätietoinen ja sisukas, kaunis, ihania vaatteita, ihana kämppä, saa asua Lontoossa. Anna vaan ei ole ehkä helpoin ihminen, mutta mä arvostan sitä kyllä. Ja se tulee toteuttamaan kaikki unelmansa, siis ne jotka on siitä itsestään kiinni. Kaikkeen (esim terveys ja lasten saanti, jos nyt niitä riesakseen haluaa) ei voi välttämättä vaikuttaa.
Hirvein elämä ois Pipsan. Se ulkonäkö, duuni ja ne ympyrät. Matka Lahteen ja kiinalaisessa syöminen on tajuton seikkailu. Sillä on kyllä ihan nätti asunto, varmaan hyvä poikaystävä, ja positiivinen luonne.
Tai ei toi Pipsan elämä ois hirvein. Hirvein olis se yks lihavahko, horahtava teini jossain Espoossa, joka dokaili tosi paljon ja loisi kaverien nurkissa työttömänä. Siihen blogiin eksyin vain kerran, en muista nimeä.
Ai että olikin vaikee kysymys :) Heti tuli mieleen tämä aamu kun mietin että onneksi EN ole Stellan kengissä - ahdistaisi jos kotona ramppaisi ja makoilisi aina ylimääräistä porukkaa :D En nyt mitenkään kritisoi hänen elämäntyyliään mutta itselle se ei sopisi.
Kenen elämä sitten olisi kiva - hmm. Pitää ehkä tylsästi sanoa Pupulandian Jenni, itse vakiintuneena on kiva seurata hänen uutta sinkkuvaihettaan ihanan uuden asunnon ja sen sisustamisen kanssa. Tuntuisi varmaan kivalta olla noin vapaa työelämän vaatimuksista ja varma itsestään ja tyylistään. Kuitenkin hänellä on integriteettiä sekä sivistystä joten hänenä kehtaisin myös katsoa peilistä itseäni silmiin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:58"]
[/quote]
mäkin kävin katsoo kerran sitä ja en edes tiedä miten sitä vois kauniisti kuvata. Ei mitenkään. Sillä oli joku hassu wt-nimi, chanel, chantal, crystal ???
ja jossain oli tilastoja, eli ihan suosittu on
Stockholm by me.
Veeralla on komea mies, 3 suloista poikaa, vaatekaappi täynnä kauniita vaatteita, metrin mittaiset sääret, hoikka ja paksu lompakko.
Heti vaihtaisin paikkaa !
Tällä hetkellä converting vegetarians-blogin Heidin. Voi kun oma uskallus riittäisi seikkailuihin ympäri Kiinaa ja muuta maailmaa.
Vaikea valinta, ehkä P.S I Love Fashionin Linda? Nuori, kaunis tyttö, jolla on vielä kaikki edessä. Vaikka oikeasti en haluaisi enää olla sellaisessa tilanteessa, niin näin teorian tasolla olisi kiva kuvitella olevansa. :-)
Eiks kukaan haluais elää Xenian elämää? :)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:12"]
Stockholm by me.
Veeralla on komea mies, 3 suloista poikaa, vaatekaappi täynnä kauniita vaatteita, metrin mittaiset sääret, hoikka ja paksu lompakko.
Heti vaihtaisin paikkaa !
[/quote]
Minäkin ottaisin Veeran elämän jos olisi töissä. Eli en kotirouvan elämää, hyvä duuni on minulle tärkeää.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:20"]
Vaikea valinta, ehkä P.S I Love Fashionin Linda? Nuori, kaunis tyttö, jolla on vielä kaikki edessä. Vaikka oikeasti en haluaisi enää olla sellaisessa tilanteessa, niin näin teorian tasolla olisi kiva kuvitella olevansa. :-)
Joo, Linda on myös hyvä, ja jotenkin "tavallisempi" ja maanläheisempi kuin Anna. Asuu mun yhdessä lempikaupungissa, jossa itsekin asun. Sillä on myös ihania vaatteita, ja on kaunis. Ja on itse saavuttanut kaiken = että elää blogillaan. Sillä on kyllä "huono" miesmaku, tykkää pukumiehistä. Cosmoa en myöskään arvosta yhtään, ihan hirveetä paskaa, mutta Lindan uralle hyvä.
The Pioneer Woman. Cowboy-mies, iso ranch, neljä lasta, kaksi kirjaa ja oman kokkiohjelma.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:29"]
Cosmoa en myöskään arvosta yhtään, ihan hirveetä paskaa, mutta Lindan uralle hyvä.
[/quote]
Kävin joku aika sitten pitkästä aikaa vilkaisemassa Lindan blogia, ja minusta hänen kirjoitustyylinsä oli muuttunut hirmuisesti parempaan suuntaan Cosmon myötä. Teksti oli aikuisempaa ja humoristisempaa, ja kirjoitusvirheetkin olivat vähentyneet. Onkohan lehti ohjannut kirjoittamisessa vai onko itse saanut kunnianhimoa blogin tekemiseen?
Sepä noissa muutamassa täälläkin napostellussa kaupallisessa blogissa itsellä syö mielenkiintoa, kun ei bloggaajilla tunnu olevan lainkaan kunnianhimoa itse blogin sisältöä kohtaan. Kaikki kunnianhimo liittyy rahan nopeaan tienaamiseen (=Nelly, YR jne).
Sori aiheesta poikkeaminen, jatketaan ap:n kysymykseen vastailua :)
En tiedä sellaista blogia, toisaalta en ole hirveästi blogimaailmassa kahlannutkaan. Useimmat blogit, joihin olen eksynyt, ovat keskittyneet materiaalistiseen elämäntapaan. Osaisiko joku vinkata hyvää blogia, jossa olisi kyse luovemmista ja henkisemmistä asioista? :)
Seurasin aikoinaan Adoptiomatka-blogia, siinä oli sisältöä ja koskettavuutta.