Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä olivat tänään sinun oudoimpia länsimaisia ongelmiasi?

Vierailija
27.04.2013 |

Kaikkialla ihmisillä ei ole sähköä, eikä puhdasta vettä. Lapset eivät saa käydä koulua ja tytöt joutuvat menemään naimisiin liian aikaisin vasten tahtoaan.

Laitetaan tähän pinoon niitä kaikkein oudoimpia ja turhimpia länsimaisia ongelmia, joita sinä olet vaikkapa tänään ja eilen kohdannut.

Itse harmittelin eilen kun karkkipussissa oli vain kolme lempikarkkiani. Muut olivat niitä huonompia.

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ärsytti, kun kahvilassa olin juuri valikoinut lautaselle voisilmäpullan, ja hetkeä myöhemmin työntekijä toi tarjolle korvapuusteja. En viitsinyt vaihtaa enää.

Vierailija
62/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla teki mieli croissantteja, en jaksanut lähteä kauppaan (matkaa max 200m) hakemaan, jouduin syömään ruispaloja. Huomisaamulle ostin niitä jo valmiiksi mutta huomennahan ne ei enää ole tuoreita. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 01:05"]

Kaikkialla ihmisillä ei ole sähköä, eikä puhdasta vettä. Lapset eivät saa käydä koulua ja tytöt joutuvat menemään naimisiin liian aikaisin vasten tahtoaan.

Laitetaan tähän pinoon niitä kaikkein oudoimpia ja turhimpia länsimaisia ongelmia, joita sinä olet vaikkapa tänään ja eilen kohdannut.

Itse harmittelin eilen kun karkkipussissa oli vain kolme lempikarkkiani. Muut olivat niitä huonompia.

[/quote]

ihan yhtä aikaisin e pojat joutuvat naimisiin. pelle.

[/quote]

lol, eipä usein joudu. riippuu kulttuurista. usein nuoria tyttöjä kuitenkin naitetaan vanhoille miehille.. (ks. lähi-itä). joka tapauksessa 11-vuotias poika ei kärsi raskautta ja synnytyksen riskejä yhtä lailla kun 11-vuotias tyttö.

Vierailija
64/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikoneen ekopesuohjelma ei ollut liuottanut pesuainetablettia ja jouduin laittamaan koneen pyörimään uudestaan. Käsinhän ei voi tiskata.

Vierailija
65/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula :(

Vierailija
66/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli viiniä, mutta ei ole varaa ostaa. Lohta valkoviinissä on suurinta herkkuani, mutta nyt en voi sitä valmistaa. :/

Vierailija
67/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa on kahta lempiruokaani ja pitää valita. Ja mies ei muistanut tuoda olutta kaupassa ja en ole varma riittääkö jääkaapissa olevat pari meille kahdelle illaksi. Maailman suurimmat ongelmat siis.

Vierailija
68/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa ei ollut tahinia myynnissä. Myyjän mukaan menekki on ilmeisesti niin heikkoa, ettei kannata pitää. Jouduin menemään naapurikauppaan (noin 200 m kävelyä) ostamaan tahinia, jotta voin jatkaa vegaanin elämääni ja saada jotain kivaa (hummusta) leivän päälle.

Pitkään myös tutkailin karjalanpiirakoita ja valitsin LUOMUpiirakat, koska olen niin HYVÄ ihminen.

Vierailija
69/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roudasin kesävaatteet kellarista ja tein jokakeväisen/syksyisen vaaterumban. Mitkä vaatteet mahtuvat tänä kesänä kellekin lapselle ja mitä voi mahdollisesti laittaa jo eteenpäin. Pänni, kun vaatteita on niin helvatasti, miten niitä on kertynytkin niin älyttömästi. NIIN paljon vähemmälläkin pärjäisi.

Vierailija
70/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuntosalilla treenaamassa ja nyt kotiin päästyä iski hurja väsymys! Ja pitäissiis nähdä kaveria vielä noin 2 tunnin päästä ?? Miten jaksan!? Ja päikkäreitä en saa nukuttua kun en osaa nukahtaa vasta kuin illalla. Äh.

Vierailija
71/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa oli Mignon-munat 0,50e kipale. Harmittaa etten ostanut kuin 15 kappaletta. Kävin uudestaan ja ne oli loppu :(

Vierailija
72/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis ostaa uusi tietokone. Rahaa on, aikaakin olisi uusiin tutustumiseen, mutta laiskottaa. Ongelmana on siis, etten tiedä minkä koneen ostaisin. Tätä asiaa olen lykännyt eteenpäin jo vuoden. Käytän siis miehen tietokonetta, mutta pitäishän mulla olla omakin.

Eilen ärsytti, kun täytin jotain kyselyä netissä ja siinä oli mahdollisuus voittaa joku kymmenestä palkinnosta. Piti osata valita, mihin niistä arvonnoista osallistun. Mua ei oikeastaan kiinnostanut mikään niistä kymmenestä palkinnosta, toivottavasti en voita.

Vierailija
73/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaikea päättää, juonko Earl greytä vai sitruunateetä.

Vierailija
74/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tulossa flunssa ja parin päivän päästä ois aurinkoloma. Harmittaa kun tulee loman ajaksi sairaaksi.

Vierailija
75/147 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lihaa hampaankolossa.

Vierailija
76/147 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli laittanut vessapaperirullan väärin päin telineeseen ja unohdin ottaa lukemista vessaan. Meni kakkaaminen pilalle ja jouduin lukemaan kuukautissuojapaketin tekstejä viihteenä. :(

Vierailija
77/147 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa

Vierailija
78/147 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nyt päättää mitä teen. Siivoanko, lähdenkö fillaroimaan, mietin mitä söisin tänään, kelpaisiko mulle hernari vai pitääkö hakee parempaa sapuskaa. Tekisinkö riisipuuron parin päivän vanhasta maidosta vai kaadaanko altaaseen.

Vierailija
79/147 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:21"]

Joka paikassa alkaa olla lasten pieniä vaatteita enkä tiedä mihin ne tungen , en jaksa viitsi kykene viemään kirpparille ja huutonet on liiian vaivaloinen..

[/quote]Mun täytyy tyhjätä vintti taloyhtiön toimesta joten olen kannellut roskalavalle tavaraa. En jaksa lähtee viemään uffin laatikkoon. Joku kollaa noita roskalavojakin.

Vierailija
80/147 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet kuivuu, kun tiskaa, vaikka ois kumihanskatkin. Ja kynsilakat lohkeilee, taas pitäis jaksaa lakkailla uudestaan ja sit kuivatella niitä. Pari päivää sitten pähkäilin, minkä mekon laitan kevätjuhlaan. Kaapissa oli kaksikin täysin käyttämätöntä, ja niistä sitten piti arpoa. Ja tietty sattui vesisade just sille päivälle, kun kerrankin mekon laitoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän