Mitkä olivat tänään sinun oudoimpia länsimaisia ongelmiasi?
Kaikkialla ihmisillä ei ole sähköä, eikä puhdasta vettä. Lapset eivät saa käydä koulua ja tytöt joutuvat menemään naimisiin liian aikaisin vasten tahtoaan.
Laitetaan tähän pinoon niitä kaikkein oudoimpia ja turhimpia länsimaisia ongelmia, joita sinä olet vaikkapa tänään ja eilen kohdannut.
Itse harmittelin eilen kun karkkipussissa oli vain kolme lempikarkkiani. Muut olivat niitä huonompia.
Kommentit (147)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:56"]
Sukka kastui suihkun lattialla. Päivä pilalla.
[/quote]
Tämä herättää myötätuntoa. Tätä pahempaa on vain kun sukka kastuu eteisessä olevaan märkään kohtaan juuri ennen kuin pitäisi laittaa kenkä jalkaan.
Olkkarin lattialla on roskia, vaikka huomenna tulee lapsen kaveri kylään. Sisustustakin voisi päivittää, mutta emme keksi nyt mitään uutta.
Karkki on oli liian väkevän makuista.
Ukko avasi Sturbucksin tuplaespresso purkin jonka olin ostanut itselleni ja otti siemauksen. Nyt se meni ihan pilalle koska mun piti juoda se vasta huomenna mutta koska se on avattu ei ole enää yhtä hyvää huomenna vaan väljähtänyttä joten en voi juoda sitä. Tosi ärsyttävää. Ukko saa juoda sen kokonaan huomenaamulla. En voi juoda sitä nyt yöllä ennen nukkumaanmenoa. Ärsyttää!
En osannut päättää, minkävärisen puseron ostan kaupasta. Ostin siis molemmat.
Aloittajalle täsmentäisin, että on tosi kauniisti sanottu, että "tytöt joutuvat menemään naimisiin liian aikaisin", sehän tarkoittaa käytännössä, että jos sinun tyttösi joutuu menemään naimisiin esim. 10v niin sehän raiskataan useita kertoja saaden fyysisiä vammoja henkisistä puhumattakaan. Minun kaikki murheet ovat pienempiä kuin näiden kulttuurien lain sallimat elämisentavat. Mua ärsyttää jos radiokanava ei kuulu oikein vaan ottaa häiriötä, tässä sivistysmaan ongelmaa.
En muistanut ostaa juustoraastetta makaroonilaatikkoon, piti raastaa itse ja nyt juustossa on inhottavat raastojäljet