Mitkä olivat tänään sinun oudoimpia länsimaisia ongelmiasi?
Kaikkialla ihmisillä ei ole sähköä, eikä puhdasta vettä. Lapset eivät saa käydä koulua ja tytöt joutuvat menemään naimisiin liian aikaisin vasten tahtoaan.
Laitetaan tähän pinoon niitä kaikkein oudoimpia ja turhimpia länsimaisia ongelmia, joita sinä olet vaikkapa tänään ja eilen kohdannut.
Itse harmittelin eilen kun karkkipussissa oli vain kolme lempikarkkiani. Muut olivat niitä huonompia.
Kommentit (147)
Liikaa vaatteita, enkä osaa päättää millaiset haluaisin laittaa ylleni. Niin ja aiemmin harmittelin, kun en millään jaksasi mennä taas suihkuun.
Vaatekaappi pitäisi siivota enkä saanut aamukahviini maitoa kun olin niin laiska etten jaksanut nostaa persettäni ja mennä sinne kauppaan ostamaan sitä.
Mun pitäis mennä kauppaan, mutta en osaa päättää kävisinkö lähikaupassa vai ajaisinko bussilla isompaan.
Haluaisin juoda lattea, mutta en viitsisi puhdistaa keitintä.
Mun pitäis mennä lenkille, mutta nyt oli pakko ottaa välipalaa ensin kun tuli liian kova nälkä. Ja nyt ei sitten heti viitsi lähteä sinne lenkille. On tää vaikeeta...
Saumurista katkesi neula eikä tarvikekopassa ollut uutta. En jaksa lähteä ostamaan uusia neuloja ainakaan heti tänään, joten kestovaippojen ompelemiseen tuli nyt vähän taukoa.
Lisäksi tuossa hääräillessä ahmimani turkinpippurisatsi on syövyttänyt kieleen haavauman.
En onnistunut tilaamaan pitsoja netin kautta, kun tilaussivulla oli joku bugi. Piti ottaa kännykkä käteen ja tilata puhelimella... kamala vaiva selitellä.
Appelsiinimoussesuklaakakku oli hankala leikata; sotkin veitsen ja pöydän ja paloista tuli rumia.
Janna, mulla oli eilen sama ongelma kuin jollain muulla taalla, etten tiennyt minka hienoista asuistani panen vappubileisiin. Valitsin sitten sellaisen vahan yliampuvan mekon.
Mun bebe-leivokseni oli unohtunut pöydälle ja täyte oli näin ollen lämmintä. Pidän siitä enemmän kylmänä.
No vaikka tämä: Pojallani on useita hyviä samanikäisiä kavereita (5v, kohta 6v) ja tämän yhden kanssa poikani lässyttää ja sössöttää jotain vauvalässytystä mistä kukaan ei saa mitään selvää. Ärsytttävää. Pojat osaa kyllä kumpikin puhua ihan normaalisti ja muiden kavereiden kanssa puhuukin.
Kaupassa ei ollut kypsiä avokadoja :( Sushi on pilalla! PILALLA!
Lapsi siivosi laiskasti huonettaan, liikaa leluja. Spotify menee koneella koko ajan offline-tilaan, enkä saa sitä takaisin online. Kirppikseltä jäi liikaa tavaraa yli. Kolmas päivä peräkkäin samaa ruokaa, onneksi ihan hyvää.
Voi, näitä riittää
- digiboksi jätti tallentamatta yhden ohjelman ja jotten missaa sitä jaksoa, täytyy muistaa hakea se areenasta
- olen ostanut täyttöpussin pizzamaustetta ja nyt se ei mahtunutkaan kerralla maustepurkkiin. Leikkasin kulman auki ja nyt avattu pussikin pitää säilyttää
- jouduin järjestelemään pyykit käsin (!) uudelleen, kun pesukone ei suostunut linkoamaan tuplapussilakanaa
- kaupassa ei ollut broilerin rintaleikkeitä ja jouduin ostamaan fileitä
- pitäisi viedä roskis mutta en osaa päättä vienkö samalla kertaa papereita paperinkeräykseen vai pahvit kartonginkeräykseen. Kahta reissua en tee
Ostin kotona tehtyä simaa tänään torikauppiaalta. Kotona huomasin, että rusinat eivät olleet vielä nousseet pintaan. Harmittelin, sitä, että myyjä ei viitsinyt mainita siitä, että sima ei ole vielä valmista.
Eilen en päässyt heti töistä tultuani juomaan kahvikupillistani nettilehtien ääreen netin pätkiessä. Jouduin juomaan kahvini mainoslehtisten parissa.
Maha kipee, kun join kahvia ja otin varuiksi aspiriinia etukäteen, kun epiloin sääret. Voivoi kun nyt näyttää rumalta nuo sääriin kohonneet pallurat.
Ja nyt kun pitäisi aloittaa lukemaan, jotta voin käydä ilmaista yliopistoani, niin voivoi kun täytyisi vielä lakata kynnet ja levittää itseruskettavaa! Sitten pitäisi vielä meikata ja laittaa tukkaa, vaikkei oikein jaksaisi.
On ongelmat.
Halusin mennä lapseni kanssa uimaan tänä viikonloppuna, mutta minulla alkoikin kuukautiset.
Mulla oli seuraavat:
Työelämän ja opiskelun yhteensovittaminen.
Vääränlaiset softat tietokoneessa.
Liikaa makeaa tarjolla, munkkia & viineriä..
Kaappi täynnä vaatteita, mutta ei mitään päällepantavaa :D
En löydä mieleisiäni kesäkenkiä Brandosin ja Zalandon valikoimista.
Millä ihmeellä saan raahattua vappuruoat ja -juomat duunin kautta biletyspaikkaan tiistaina?
Kaikkee kans :D
Olen menossa kaverin syntymäpäiväjuhlille ja olisin halunnut ostaa viemiseksi kukkakimpun, mutta en löytänyt lähiprismasta sopivaa.
Meillä on kylpyhuoneessa remontti kesken ja olivat asentaneet lattiaan valkoisen, muovisen lattiakaivon vaikka sopimuksen mukaan sen pitäisi olla rosterinen. Se pännii todella.
Joo pienet on huolet.
Hauska ketju! Yleensä mua kyllä ottaa päähän sellainen jos joku vähättelee toisen ongelmaa sillä että maailmasta löytyy jotain vielä kamalampaakin, mutta tää on eri asia.
Ihanaa itseironiaa löytyy ihmisistä! :D