Mitkä olivat tänään sinun oudoimpia länsimaisia ongelmiasi?
Kaikkialla ihmisillä ei ole sähköä, eikä puhdasta vettä. Lapset eivät saa käydä koulua ja tytöt joutuvat menemään naimisiin liian aikaisin vasten tahtoaan.
Laitetaan tähän pinoon niitä kaikkein oudoimpia ja turhimpia länsimaisia ongelmia, joita sinä olet vaikkapa tänään ja eilen kohdannut.
Itse harmittelin eilen kun karkkipussissa oli vain kolme lempikarkkiani. Muut olivat niitä huonompia.
Kommentit (147)
Askartelu/lahjapaperikaappi oli niin täynnä kamaa, että vuosi sitten asennetut liukuovet eivät menneet kunnolla kiinni vaan väliin jäi paperia yms. Jouduin tyhjentämään koko kaapin ja järjestelemään. Myös liukuoven kisko oli kerännyt ikävästi pölyä ja jouduin hakemaan yläkerrasta topsi-puikon, jolla sain putsattua pölyt ahtaan kiskon raoista. Oli tosi rasittava urakka.
Toinen ärsyttävä juttu oli että meillä oli lounaaksi kanaa, mutta mielessä pyöri taannoinen iltasanomien kuva missä broilerin sisältä löytyi matoja, enkä pystynyt syömään kanafilettäni. Nyt täytyy odottaa vielä aika kauan ennen kuin pääsen ravintolaan herkuttelemaan. Illalla ollaan menossa kaveriperheen kanssa. Toivottavasti kukaan ei ota kanaa.
Joka paikassa alkaa olla lasten pieniä vaatteita enkä tiedä mihin ne tungen , en jaksa viitsi kykene viemään kirpparille ja huutonet on liiian vaivaloinen..
Oli hankalaa lisätä suolaa suolamyllyyn ja osa meni lattialle. Nyt pitäis jaksaa kaivaa imuri esiin, kun robotti-imuri on latauksessa.
En viitsinut ottaa leivänpaahdinta esille, joten söin leivän pehmeänä marmeladin kera. Makuelämys kärsi leivän pehmeydestä.
Mies ei osaa keittää 4,5 minuutin munia. Keittää niitä aina 5 minuuttia :(
Äänihuuleni ovat halvaantuneet, joten en pysty puhumaan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:13"]
Askartelu/lahjapaperikaappi oli niin täynnä kamaa, että vuosi sitten asennetut liukuovet eivät menneet kunnolla kiinni vaan väliin jäi paperia yms. Jouduin tyhjentämään koko kaapin ja järjestelemään. Myös liukuoven kisko oli kerännyt ikävästi pölyä ja jouduin hakemaan yläkerrasta topsi-puikon, jolla sain putsattua pölyt ahtaan kiskon raoista. Oli tosi rasittava urakka.
[/quote]
Tulin kateelliseksi koska minulla ei ole askartelukaappia.
Se, kun kaapissa oli vain hernekeittoa ja jouduimme lähtemään ravintolaan syömään. Ravintolan salaatti oli uitettu kastikkeessa, joten sain varmaan liikaa kaloreita kulutukseeni nähden.
Kalsareiden lahkeet olivat menneet solmuun pesukoneessa. Onneksi tulee kesä, niin pääsee vähäksi aikaa tästä ongelmasta.
Olen lähdössä tänä iltana konserttiin, mutta huomasin juuri, että uudet ohuet sukkahousut ovatkin liian kiiltävät...Ottaa päähän, enkä ehdi enää ostamaan uusia.
Ärsytti, kun mies on varannut ajan auton katsastukseen juuri sinä päivänä kun mulla on jumppa. En viitsisi millään tulla illalla treenien jälkeen ratikalla kotiin.
Varpaankynsieni lakkaa on lohkeillut, mutta pumpuli on lopussa. Inhoan laittaa kynsilakanpoistoainetta vessapaperiin, koska siitä jää sellainen karhea olo kynsiin.
Pesujauhe on loppu joten jouduin lainaamaan naapurilta pahemman hajuista pesujauhetta. Ajoin toki kaupan ohi tänään kolme kertaa ja jopa kävin siellä kerran ja kotiin päästyäni minua vitutti pesujauheen unohtaminen niin paljon että en antanut lasten pelata pleikkaa kuin puoli tuntia.
Harrastusmatsin buffetista jäi kahvipaketti yli ja sain sen mukaani, se ei kyllä ole sitä merkkiä jota tavallisesti juon, harmittaa.
Lapsi soitti ulkoa että että heittäisinkö parvekkeelta fillarin avaimen, en millään olisi jaksanut nousta ja kävellä 10 metriä yhteensä ja avata parvekken ovea. Mutta tein sen kuitenkin.
Mua harmittaa koko ajan kun työkaveri on varannut sekä vapun että helatorstain työvuorot itselleen. Harmittaa, vaikka olin itse pääsiäisenä kaksi pyhäpäivää töissä ja haluan myös olla välillä lasteni kanssa enkä aina vain töissä.
Sipsiä syödessä tuli pahamieli, kun muistelin kuinka ikävää on syödä sipsiä ja katsoa elokuvaa. Varsinkin suomalaista, sillä rouskunta peittää äänet
Olen ostanut barefoot-kengät ja pitänyt niitä onnellisena vuoden, mutta nyt toinen päkiä vihoittelee, jos käyn liikaa treeneissä, ja tällöin joudun laittamaan vanhat jämäkämmät kengät jalkaan. Harmittaa, kun en voi luonnollisesti vahvistaa jalkojeni lihaksia päivittäin.
Menin ostamaan lapselle sandaaleita kesäksi. Ärsytti, kun sitä hyvää, kalleinta mallia ei ollut mustana lapsen koossa vaan piti ottaa valkoinen, joka on heti likaisen näköinen.
naamassani on finni jota en saa puhkaistua ja henkeni haisee. Kissa kusi puhtaisiin pyykkeihin :(
Keittiön ruokakaapissa on muurahaisia. Avasin eilen aloittamani hunajapurkin, ja siellä oli kymmeniä muurahaisia, joten nyt joudun ostamaan uuden purkin. Muutenkin kauhea homma tyhjentää kaappi kaikista ruoista ja siivota. Joudun ehkä vaivautumaan kauppaan ostamaan jotain myrkkyäkin, jos joku suositeltu valkopippuri ja leivinjauhe ei auta. (Kiitos tästä ketjusta, asia suututtaa oikeasti, mutta nyt se on jotenkin paremmissa mittasuhteissa...)
Kynsi lohkesi