Miksi nykyään miehille on niin tärkeää, että nainen on tatuoimaton/lävistyksetön/someton?
Kommentit (196)
Koska miehet ovat lampaita. Jos yksi määkii jotain, muut lähtevät mukaan.
Saman huomannut! Miehet jopa väittävät naisen olevan pilalla jos on tatuointeja. Miten voi olla? Eihän ihminne mene pilalle jos laittaa korunkaan kaulaan.
Ehkä heille ei kelpaa joku tusinamirkku.
Tatuoinnit ja lävistykset edustaa kaikkea sitä mistä en naisessa tykkää. Tykkään naisessa kaikin puolin "puhtaudesta" niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Monesti sen myös huomaa, että tatuoidut ja lävistetyt naiset ovat sellaisia "räväköitä" tapauksia jotka ei ole mun juttu.
Somea liian ahkerasti käyttävästi tulee myös vähän huonot mielikuvat, en halua mitään ig-beibeä vaan tavallisen maanläheisen naapurintytön.
Ehkä he eivät tunne vetoa tatuoituihin ja lävistettyihin naisiin. Ja jos vielä ainoa harrastus on roikkua somessa niin mitäs kiinnostavaa naisessa sitten on ulkoisesti tai sisäisesti? Kannattaa varmaan etsiä miehiä jotka tykkäävät tatuoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ja lävistykset edustaa kaikkea sitä mistä en naisessa tykkää. Tykkään naisessa kaikin puolin "puhtaudesta" niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Monesti sen myös huomaa, että tatuoidut ja lävistetyt naiset ovat sellaisia "räväköitä" tapauksia jotka ei ole mun juttu.
Somea liian ahkerasti käyttävästi tulee myös vähän huonot mielikuvat, en halua mitään ig-beibeä vaan tavallisen maanläheisen naapurintytön.
Stereotypiat vahvana. Olen lävistettu ja tatuoiti nainen, käytän somea päivittäin ja jaan sinne kuvia elämästäni. Olen silti vastakohta räväkälle...
Oon tatuoitu/lävistetty ja monen mittarin mukaan myös someriippuvainen. Miehiä riittää. Ei tarvitse ku avata ig niin viestit pursuu treffikutsuja. 😁
Ei ole. Ne on muutamat aspergerit, jotka hokee tuota netissä.
Vierailija kirjoitti:
EI tatuoinnit tee tusinamirkuksi, ne on mulle ainaki ulkoinen viesti omasta sisäisestä maailmasta. Unisiepparitatuointi viestii henkisyydestäni ja boheemista luonteesta.
No ei yhtään mitään jos mitään niistä ei ole överöity. Olkoon vaikka muutama tatuointi, läväreitä ja vakio somet, kunhan ei ole naamaa myöten tatskattu siili, jolla selkeä ongelma puhelimensa kanssa.
Nuo eivät mielestäni muutenkaan kyllä kulje samassa paketissa. Yleensä tatskattu ja lävistetty töttömöttö ei ole somekkain ja se somekkain näyttää samalta kun ne muutkin somessa elävät pyllikset.
Vai tarkoitettaisiko kuitenkin sitä kun nämä mainitut asiat vedetään ihan överiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI tatuoinnit tee tusinamirkuksi, ne on mulle ainaki ulkoinen viesti omasta sisäisestä maailmasta. Unisiepparitatuointi viestii henkisyydestäni ja boheemista luonteesta.
Yritä seuraavan kerran vähän kovemmin
Vierailija kirjoitti:
Eli ne miehet on ennakkoluuloisia.
Tatuoidut/lävistetyt on sellaisia, jotka ei ole lapsena saaneet riittävästi huomiota ja nyt yrittää tyrkyttää itseään, katsokaa nyt, olen olemassa, kun mulla on tällaiset hirveät tatuoinnit/lävistykset.
Miten tuollaisen kanssa mitään suhdetta rupeat muodostamaan, kun itsetunto on ihan romuna?
Tatuoinneilla kerron oman elämäntarinani eikä nenärenkaan takia ole jåänyt yksikään mies saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka se viestii henkisyydestä ja boheemista luonteesta, jos ottaa yhden yleisimmistä trenditatuoinneista? Kertoo enemmänkin massan mukana menemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, unisiepparitatulointi tekee tusinamirkuksi pahiten.
En minäkään halua miestä jolle some ja itsensä esittely on iso osa elämää. N30
Koska tatuointi on sama kuin karvainen luomi nenänpäässä; ei kaunista ketään.
Miehet ei tykkää, jos nainen osoittaa kiinnostusta johonkin toiseen asiaan kuin mieheen.