Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään miehille on niin tärkeää, että nainen on tatuoimaton/lävistyksetön/someton?

Vierailija
05.07.2020 |

Mitä ne haittaa?

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ja lävistykset edustaa kaikkea sitä mistä en naisessa tykkää. Tykkään naisessa kaikin puolin "puhtaudesta" niin sisäisesti kuin ulkoisesti.

Monesti sen myös huomaa, että tatuoidut ja lävistetyt naiset ovat sellaisia "räväköitä" tapauksia jotka ei ole mun juttu.

Somea liian ahkerasti käyttävästi tulee myös vähän huonot mielikuvat, en halua mitään ig-beibeä vaan tavallisen maanläheisen naapurintytön.

Ohis. Se "puhtaus", josta sanot naisessa tykkääväsi, saa ainakin minulla karvat pystyyn. En ikinä ottaisi tatuointia, enkä ole lävistänyt edes korvia, mutta haluaisin miehen tykkäävän minussa niistä piirteistä, jotka tekevät tasaväkiseksi/ aktiiviseksi kumppaniksi. Tulee sellaiset ällöt suojelemisvibat ja kenties arvuuttelut siitä monen kanssa on mahdollisesti pannut.

Ja ne naapurintytöistä jauhavat miehet usein etsii nimenomaan kauniita naisia.

Tatskat ei ole mielestäni esteettisiä. Mut ei niitä miehiä varten otetakaan.

Vierailija
182/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä renkaat ja tatskat myös estävät suoraan työllistymisen tietyillä aloilla. Eikä niitä saa olla näkyvillä sen takia koska 95-99% asiakkaista ei halua että heidän asioitaan hoitaa tuollainen ihminen.

Kuka haluaa brändätä itsensä vapaaehtoisesti elämänkoululaiseksi tai elätiksi?

Hassua, kun nykyään näkee mm. lääkäreillä/hammaslääkäreillä tatuointeja, ei ole estänyt työllistymistä. Liekkö nuo ainakaan elämänkoululaisia tai elättejä ovat.

No ei varmasti näy, kun hygieniasäännöt kieltävät niiden käytön sairaaloissa. Jotain rajaa nyt sonninaisten fantasioihin.

Älä puhu p aßkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut tatuoituun, mm. kuntosalia harrastavaan ja korkeakoulutettuun naiseen. Eipä nuo ominaisuudet ole mikään este voimakkaalle ihastumiselle.

Vierailija
184/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kysyn mitä nykyajan naiselle merkitsee se että miehet vaativat hänen olevan lävistyksetö, tatuoimaton ja someton?

Vastaan itse: EI YHTÄÄN MITÄÄN.

Antaa niitten vaatia, yksin ne jää muutenkin ei siinä muutama uusi vaatimus kesää tee.  Naiset tekee kuitenkin kuten haluaa, ja elää ja voi hyvin.

Ja sekös kiukuttaa!!

Vierailija
185/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on rumia.

Etenkin kun ikää tulee. 

Kerrotko, mikä kohta ihmisessä kaunistuu vanhetessa?

Vierailija
186/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on rumia.

Etenkin kun ikää tulee. 

Kerrotko, mikä kohta ihmisessä kaunistuu vanhetessa?

Niinpä. Se on ihan yksi hailee onko siinä kurttuisessa nahassa tatuointi vai ei.

Vierailija
187/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minusta ne kertovat tarinaa siitä, että töhritty on lähtöisin lähiöstä, kasvanut yh-mamman siiderihöyryisessä vuokra-asunnossa. nykyään on voimaantunut feministi, joka luulee, että töhryt ovat hienoa"

Luotettavalta taholta saadun tiedon mukaan isähahmon tilalla noissa perheissä leijuu pierun henki.

Vierailija
188/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut! Miehet jopa väittävät naisen olevan pilalla jos on tatuointeja. Miten voi olla? Eihän ihminne mene pilalle jos laittaa korunkaan kaulaan.

Usein nämä tatuoidut, blondatut ja silikonibeibit on aika tyhjäpäitä 

ja tatuoidut siilitukkaiset ovat henkisesti häiriintyneitä miesvihaajafeministejä

Vierailija
189/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisnpäin ihan sama, ei mua sytytä tatskat ja lävistetty mies. Eikä itsellä ole mielenkiintoa jakaa elämääni someen, niin en halua polisoa tekemään sitä mun puolesta. Arvomaailmat ei vaan kohtaa.

Vierailija
190/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinneilla kerron oman elämäntarinani eikä nenärenkaan takia ole jåänyt yksikään mies saamatta.

Voimaannuttava sonninrengas on se kamalin näistä. "Minähän en miehiä miellytä"

Mulla nenärengas on nenän sivussa ja miehet ovat sitä kehuneet paljon :D

Nenärengas, oli se sitten sivussa, tai keskellä nenää, on aivan yhtä kauhea.

Mikä siitä tekee kauhean?

Nenärengas on likainen ja epähygieeninen. Kaikkien nenät vuotaa. Samoin tatuoinnit tuntuvat likaisilta ja antavat kuvan epäsiistisrä ihmisestä.

"Likakätisen" kokin ruoat eivät tunnu houkuttelevilta. 

Vierailija
191/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yleisesti tykkää erilaisista tyyleistä. On aika typerää yrittää olla kaikkien mieleen, koska sellaista ei ole. Mä liikuin nuorena ns. alakulttuurin parissa, ja olin tosi epähaluttu nainen kun ei ollut tatskoja tai lävistyksiä ja hiuksetkin oman väriset vaaleanruskeat. Olin selvästikin liian luonnollinen eli tylsä. 

Vierailija
192/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että kuvatunlaiset naiset alkaa olla harvinaisuus niin Suomessa kuin muuallakin. Jos onnistuu löytämään tatuoimattoman naisen ja joka ei someta, niin sehän olisi aarre. 

Minä olen tuollainen nainen (+ hoikka), mutta kukaan ei silti ole koskaan ollut kiinnostunut minusta.

Vierailija
193/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmällä käymälläni lääkärillä (nainen) oli tatuointi kädessä, ainakin kyynärpäähän asti.

Minä olen asiantuntija-ammatissa, ja aion hankkia kasvolävistyksen. Tatuointeja ei ole. 

Hauska miten miehet sanoo että haluavat tatuoimattoman, lävistyksettömän, somettoman naapurintytön. Minä olen sellainen ollut koko elämäni, ihan nätti ja normaalipainoinenkin vielä, eikä miehet ole osoittaneet mielenkiintoa juuri koskaan. Miehet sanoo haluavansa tiettyä, ja sitten kuitenkin heille kelpaa vaikka naamatatuoitu, kunhan siltä löytyy reikä jalkojen välistä.

Vierailija
194/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole millään tapaa tärkeää. 

Vierailija
195/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinneilla kerron oman elämäntarinani eikä nenärenkaan takia ole jåänyt yksikään mies saamatta.

Jaa. Kerro vaan, ei ketään oikeasti kiinnosta.

Vierailija
196/196 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä sivellen kosketan sua niin sormi pysähtyy rapalaan.

Iho on itsessään kaunis, eikä se parane sillä, että siihen laitetaan sini-harmaa-vihreää väriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän