Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään miehille on niin tärkeää, että nainen on tatuoimaton/lävistyksetön/someton?

Vierailija
05.07.2020 |

Mitä ne haittaa?

Kommentit (196)

Vierailija
81/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei yhtään mitään jos mitään niistä ei ole överöity. Olkoon vaikka muutama tatuointi, läväreitä ja vakio somet, kunhan ei ole naamaa myöten tatskattu siili, jolla selkeä ongelma puhelimensa kanssa.

Nuo eivät mielestäni muutenkaan kyllä kulje samassa paketissa. Yleensä tatskattu ja lävistetty töttömöttö ei ole somekkain ja se somekkain näyttää samalta kun ne muutkin somessa elävät pyllikset.

Yritätkö kirjoittaa kuin 20 vuotta itseäsi nuorempi?

Vierailija
82/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myös heittää vastakysymyksen miksi nainen haluaa laskea markkina-arvoaan väkisin? Kielii lähinnä mielenterveysongelmista moiset leimat. Saman rahan voisi käyttää vaikka luomienpoistoon tai nenäleikkaukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin myös heittää vastakysymyksen miksi nainen haluaa laskea markkina-arvoaan väkisin? Kielii lähinnä mielenterveysongelmista moiset leimat. Saman rahan voisi käyttää vaikka luomienpoistoon tai nenäleikkaukseen

Leima on hyvä termi tatuoinnille. Leimahan on aina samanlainen, lyödään postimerkin päälle mitätöinnin merkiksi.

Vierailija
84/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan ulistaan kun naisilla on vaatimuksia, mutta miehet saa ihan rauhassa sanella eri sääntöjä muille. Miksi miehen vaatimukset on aina hyviä ja inhimillisiä, mutta naisen toiveet hirveää noitamaista tyranniaa? Huoh.

Vierailija
85/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehillä on edelleen tarve hallita naisia ja tämä on vain yksi hallinnan muoto.

Olen juuri tällainen tatuoimaton, lävistyksetön (mikäli tavallisia korviksia ei lasketa) ja someton. Ällöttää, miten vedän puoleeni juuri niitä miehiä, joiden mielestä naisen kuuluu "perinteinen", kiltti, alistuva naapurintyttö, joka on olemassa vain miellyttääkseen miestään. Pitää varmaan kohta ottaa ihan vain protestin vuoksi joku sonnilävistys tai naamatatska, jotta karkottaisin tällaiset miehet.

Vierailija
86/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi aika harva haluaa w_t-vaimoa. Bile-Danien heimoveljet ovat poikkeuksia säännöstä.

Vierailija
87/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi aika harva haluaa w_t-vaimoa. Bile-Danien heimoveljet ovat poikkeuksia säännöstä.

Tekeekö tatuoinnit, some ja pieni lävistys wtksi??

Vierailija
88/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehillä on edelleen tarve hallita naisia ja tämä on vain yksi hallinnan muoto.

Olen juuri tällainen tatuoimaton, lävistyksetön (mikäli tavallisia korviksia ei lasketa) ja someton. Ällöttää, miten vedän puoleeni juuri niitä miehiä, joiden mielestä naisen kuuluu "perinteinen", kiltti, alistuva naapurintyttö, joka on olemassa vain miellyttääkseen miestään. Pitää varmaan kohta ottaa ihan vain protestin vuoksi joku sonnilävistys tai naamatatska, jotta karkottaisin tällaiset miehet.

Ota ihmeessä. Hakaristi otsaan. Hyvä näpäytys kaikille miehille. Siitäs saivat!

Vierailija
89/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa aina tämä aihe. Itse olen harmaatakin harmaampi, 1 iso tatuointi löytyy alueelta joka ei näy ikinä arjessani kenellekään, joka ei näe minua bikineissä/alusvaatteissa. Lävistyksiä on vain korvassa ja somea en käytä laisinkaan. Olen täysin rauhallinen, päihteetön ja ”tekoaineeton”(ei siis tekoripsiä, -kynsiä, -hiuksia tai muutakaan). Vaikea uskoa että yksi tatuointi tekisi minusta heti kaikkien miesten mielestä kelvottoman kumppanin. Tosin olenkin ollut jo useita vuosia naimisissa.

Vierailija
90/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mun silmissä tatuoinnit ei vaan ole viehättäviä. Tietysti jokainen saa tehdä iholleen mitä haluaa mutta niin saan minäkin valita sellaisen kumppanin joka on omiin silmiini komea.

Samoilla linjoilla täälläkin. Aiemmin jopa pidin miehillä tatuoinneista mutta yksi tatskattu kpää onnistui tehokkaasti muuttamaan mielipiteeni. Nyt viehättää mies jolla ei tatuointeja ole. Itselläni ei ole yhtäkään joten kai voi samaa odottaa mieheltäkin.

Vierailija
91/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinneilla kerron oman elämäntarinani eikä nenärenkaan takia ole jåänyt yksikään mies saamatta.

Voimaannuttava sonninrengas on se kamalin näistä. "Minähän en miehiä miellytä"

Mulla nenärengas on nenän sivussa ja miehet ovat sitä kehuneet paljon :D

Oikeasti eri näköinen kuin se keskelle laitettu. Mä tajuan tuon vielä jollain rekkalesbolla mut on vastaan tullu näitä hentoja keijuja sonninrenkaalla. Mielenkiintoinen ratkaisu. Ei siinä, jokainen tyylillään mut ei tuo ketään kyllä kaunista.

Vierailija
92/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehillä on edelleen tarve hallita naisia ja tämä o

n vain yksi hallinnan muoto.

Hankit rumat nörttirillit, sillä niistä pääsee.

Vierailija
93/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa on vai?

tatuoimaton/lävistyksetön/someton (ja bonuksena lapseton) ikisinkku

Vierailija
94/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä he eivät usko markkina-arvotuputukseen. Taiteelliset ihmiset näkevät tatuoinnit yhtenä luovuuden lajina. Toki tämä on jo massailmiö mutta onhan siellä seassa valtasti yksilöllisyyttä. Ja kaikki muu kehollisuus ja tyyli siihen päälle. Toisilla homma todella menee hyvinkin esteettisesti hiotuksi, toki valtaosalla ei.

Vierailija
95/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä renkaat ja tatskat myös estävät suoraan työllistymisen tietyillä aloilla. Eikä niitä saa olla näkyvillä sen takia koska 95-99% asiakkaista ei halua että heidän asioitaan hoitaa tuollainen ihminen.

Kuka haluaa brändätä itsensä vapaaehtoisesti elämänkoululaiseksi tai elätiksi?

Hassua, kun nykyään näkee mm. lääkäreillä/hammaslääkäreillä tatuointeja, ei ole estänyt työllistymistä. Liekkö nuo ainakaan elämänkoululaisia tai elättejä ovat.

No ei varmasti näy, kun hygieniasäännöt kieltävät niiden käytön sairaaloissa. Jotain rajaa nyt sonninaisten fantasioihin.

Ai, että "hygieniasäännöt kieltävät tatuointien _käytön_ sairaaloissa" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
96/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain itse tarkkailemalla saatu kokemus, että tatuoinnit ja lävistykset naisella usein (huom. usein, ei aina) kielivät matalasta koulutustasosta, päihteiden käytöstä ja sellaisesta maailmankuvasta, josta en viehäty. Sama pätee miehiin. Se 25-vuotiaana pullistelevan hauiksen ympärille otettu piikkilankatatska näyttää hiton naurettavalta viis-kuuskymppisenä, kun käsivarren ympärysmitta on kutistunut puoleen. Oikeasti tyylikkään näköisiä tatuointeja tulee vastaan todella harvoin.

Vierailija
97/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa.

Vierailija
98/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi missään muualla en törmää näin kauheaan tatskavihaan kuin vauviksella? Eikös varmaan 50% suomalaisista nuorista aikuisista oo tatska. Ihan tavallinen asia siis. Oon nähny tatuointeja myös sellaisilla ihmisillä joilla ei koskaan uskoisi olevan, muun habituksen perusteella.

Vierailija
99/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit eivät haittaa mikäli ne eivät ole mauttomia. Risti väärinpäin, okkultistiset symbolit, feministiset symbolit tai iskulauseet, tai jokin "black lives matter" tai vastaava erittäin degenerate juttu tatuoinnissa olisi turn-off.

Lävistyksistä en kauheasti pidä, mutta voin elää niiden kanssa. Riippuu taas hyvin paljon millainen ja missä paikassa. Jotkut osaavat tuonkin homman, jotkut toiset taas eivät.

Some ei haittaa jos pysyy järkevissä rajoissa.

Vierailija
100/196 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heille ei kelpaa joku tusinamirkku.

Nuo aloituksessa mainitut asiathan juuri viittaavat tusinamirkkuuteen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän