Miksi nykyään miehille on niin tärkeää, että nainen on tatuoimaton/lävistyksetön/someton?
Kommentit (196)
Pidän enemmän klassisesta kauneudesta. En haluaisi naista, joka tatuoi ihoonsa kuvia. Haluan mieluummin naisen, joka haluaa ne kuvat seinälle taulun muodossa.
Mistä näitä miehiä löytää??
Jokainen olkoon, mitä huvittaa. Mut olen someton, tatuoimaton.
Olen lapsesta asti tiennyt sisimmässäni, et haluan mennä eri suuntaan kuin valtaväestö. En koe somessa roikkumista omana juttuna lainkaan.
Ja. 4 tällaista on sattunut kyllä vastaan, mutta elämä vei eri suuntiin. Yhden kanssa oltiin vielä täysin sielunkumppanit.
Itsenäinen, tasapainoinen, älykäs mies ❤
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinneilla kerron oman elämäntarinani eikä nenärenkaan takia ole jåänyt yksikään mies saamatta.
Voimaannuttava sonninrengas on se kamalin näistä. "Minähän en miehiä miellytä"
En minäkään halua tatuoitua/lävistettyä miestä, kohtuullinen somekäyttö vielä menee. Mutta tatuoinnit ja lävistykset saa swaippaamaan tinderissä vasemmalle.
Minulle tärkeää parisuhteessa on seksi. Ja jos toinen ei viehätä tatuointien vuoksi ulkoisesti, niin seksikin kärsii.
Olen vältellyt tatuoituja naisia. Onneksi puhdasihoisia naisiakin on vielä paljon, ja näin ollen seksiäkin saa säännöllisesti.
Se on mulle ihan sama miten nainen itsensä pilaa. Voisinhan minäkin tatuoida itseni ja todennäköisesti se olisi monelle naiselle myös turn off.
Tatuoinneista tulee mieleen lähinnä TIS tasoiset naurunalaiset sankarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinneilla kerron oman elämäntarinani eikä nenärenkaan takia ole jåänyt yksikään mies saamatta.
Mulla nenärengas on nenän sivussa ja miehet ovat sitä kehuneet paljon :D
Vierailija kirjoitti:
Pidän enemmän klassisesta kauneudesta. En haluaisi naista, joka tatuoi ihoonsa kuvia. Haluan mieluummin naisen, joka haluaa ne kuvat seinälle taulun muodossa.
Niistä pitää moni muukin. Mistä sellaisen voisi löytää?
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä miehiä löytää??
Jokainen olkoon, mitä huvittaa. Mut olen someton, tatuoimaton.
Olen lapsesta asti tiennyt sisimmässäni, et haluan mennä eri suuntaan kuin valtaväestö. En koe somessa roikkumista omana juttuna lainkaan.
Ja. 4 tällaista on sattunut kyllä vastaan, mutta elämä vei eri suuntiin. Yhden kanssa oltiin vielä täysin sielunkumppanit.
Itsenäinen, tasapainoinen, älykäs mies ❤
Hei sinä someton, älykäs mies!
Tiedoksesi, että myös vauvapalstailu on sosiaalista mediaa.
Minimoi huonojen naisten määrää kun noi sulkee pois.
Tosin valitettavasti lienee mahdotonta löytää täysin somettomia enää ellei poimi ne 6v vanhoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, kun tietävät että kehumalla saavat mitä haluavat. Ei se heidän oikea mielipiteensä ole.
Puhdas iho kaunein ja siveellisin ❤️
Koska miehet haluavat aina sitä mitä eivät voi saada. Nuorissa naisissa vähemmistönä ovat ne, jotka eivät ole otsikon mukaisia, joten totta kai miehet haluavat niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenärengas, oli se sitten sivussa, tai keskellä nenää, on aivan yhtä kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenärengas, oli se sitten sivussa, tai keskellä nenää, on aivan yhtä kauhea.
Mikä siitä tekee kauhean?
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ja lävistykset edustaa kaikkea sitä mistä en naisessa tykkää. Tykkään naisessa kaikin puolin "puhtaudesta" niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Monesti sen myös huomaa, että tatuoidut ja lävistetyt naiset ovat sellaisia "räväköitä" tapauksia jotka ei ole mun juttu.
Somea liian ahkerasti käyttävästi tulee myös vähän huonot mielikuvat, en halua mitään ig-beibeä vaan tavallisen maanläheisen naapurintytön.
Mitäs mies tuumaa siihen, että mä olen kaikkea tuota; puhdas, maanläheinen naapurintyttö. Mutta sitten ehkä puolen vuoden seurustelun jälkeen, kun olet osoittanut olevasi sen arvoinen, saatetaan päästä intiimimpään kanssakäymiseen ja kun olen riisunut vaatteeni, iholtani paljastuu pari tatuointia? Peräännytkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ja lävistykset edustaa kaikkea sitä mistä en naisessa tykkää. Tykkään naisessa kaikin puolin "puhtaudesta" niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Monesti sen myös huomaa, että tatuoidut ja lävistetyt naiset ovat sellaisia "räväköitä" tapauksia jotka ei ole mun juttu.
Somea liian ahkerasti käyttävästi tulee myös vähän huonot mielikuvat, en halua mitään ig-beibeä vaan tavallisen maanläheisen naapurintytön.
Mitäs mies tuumaa siihen, että mä olen kaikkea tuota; puhdas, maanläheinen naapurintyttö. Mutta sitten ehkä puolen vuoden seurustelun jälkeen, kun olet osoittanut olevasi sen arvoinen, saatetaan päästä intiimimpään kanssakäymiseen ja kun olen riisunut vaatteeni, iholtani paljastuu pari tatuointia? Peräännytkö?
Lerpahtaa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa epärealistiselta. Käyn yleensä naisten kanssa uimassa ehkä jo siellä 3. tai 4.treffeillä niin huomaisin kyllä mahdolliset tatuoinnit jo silloin.
Ja mikä tuo puoli vuotta on? Et voi olla tosissasi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa epärealistiselta. Käyn yleensä naisten kanssa uimassa ehkä jo siellä 3. tai 4.treffeillä niin huomaisin kyllä mahdolliset tatuoinnit jo silloin.
Ja mikä tuo puoli vuotta on? Et voi olla tosissasi..
Etsit siveellistä naista, sitä se puoli vuotta on.
Tuo unisieppari”nainen” on siis provoava mies.