Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpas tämä kroppakuva ja muodonmuutos aiheuttanut keskustelua!

Vierailija
26.04.2013 |

http://www.gojuttago.com/

FB.ssa ja tällä sivulla on käyty kiivasta keskustelua tästä muodonmuutoskuvasta. En voi kuin ihmetellä kommentointia.

Mikä ihme siinä on, että jos joku (vieläpä tuntematon) henkilö oikeasti saa itsensä hyvään kuntoon, niin se on heti sairasta kauneusihanteisiin alistumista? PIkkuisen pyöreä olemus taas on inhimillistä ja hyväksyttävää, oikeaa. Hyvin treenattu nainen saattaa näyttää juuri niiden kauneusihanteiden mukaiselta, mutta keneltä se on pois? Eihän kenenkään itse ole pakko.

Jos urheilee ja syö tietyllä tavalla, niin kyllä se vaan kropassa näkyy. Joskus se kroppa saattaa jopa ihan "vahingossa" muokkautua kauneusihanteiden mukaiseksi, jos harrastaa jotain lajia. Onko tämäkin väärin? Pitäisikö aktiivinen liikkuminenkin lopettaa, että kroppa ei vaan näytä ihanteiden mukaiselta? Ja mitä pahaa on siinä, että pyrkii tietynlaiseksi ja kieltäytyy olemasta pullamössö?

Kommentteja!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:23"]

Rumat hyi kommentit on juntteja ja ikäviä aina.

Mutta tuon muodonmuutoksen näköiseksi ei tule vahingossa eikä se ole monenkaan ihmisen kauneusihanteen mukainen. Treenattu kroppa on kaunis jos ei mennä yli niinkuin fitness kilpailuissa mennään. Jutta ja kaltaisensa ihannoivat itseään ja kroppiaan niin älyttömästi että saavat aikaan vastareaktion.

Monikin ihminen on sitä mieltä että ensimmäisessä kuvassa oli kaunis ja hyvinvoiva nainen eikä mikään "kaamea" treenamaton läski. Mielipiteensä voisi toki ilmaista kauniimmin. Ihmettelen itse sitä, että Jutan mielestä miehet jotka kehuvat oman (ei niin treenatun) vaimon kauneutta vain mielistelevät vaimoaan. 

[/quote]

Eikös Jutta itse juurikin joku aika sitten jossain blogissaan tms julistanut, kuinka vaikka olisi lihava niin pitää vain osata kantaa kilonsa niin on ok. Eli jännä jos nyt on sitä mieltä, että miehet vain mielistelevät vaimojaan.

Vierailija
2/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla törmää vähän väliä ketjuihin, joissa haukutaan treeniblogeja ja niiden pitäjiä tyyliin " v...u mitä narsisteja yms." Eihän niitä kenenkään tarvitse mennä lukemaan, niin kuin ei muitakaan treenisivustoja. Minä en esim. ole kiinnostunut käsitöistä, pitäisikö minun mennä aiheeseen liittyvälle sivustolle huutelemaan, että "kyllä kaupasta saa paljon hienompia, ällöttää tuollaset neulokset" :D

Niin ja mikäs tämä muotiblogi olikaan, jota piti/pitää pari lihavaa naista? Minun mielestä lihavuus on rumaa, mutta en minä mene sitä kertomaan heidän blogiinsa. Miksi menisin?

Siis mielipiteitä saa ja pitää olla, mutta voisiko vähän miettiä, missä ja miten ne ilmaisee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska keskustelu sinänsä. Heitän tähän sellaisen kysymyksen, että olisitteko te kaikki täällä haukkujia parjaamassa jos kyseinen muodonmuutos olisikin niin, että joku on normaalipainoisesta, hyväkroppaisesta lihonnut kymmenisen kiloa? Luulisin, että kommentit olisivat täälläkin enemmän tasoa hyi mikä läski yms ja jos joku olisi muuta sanonut hänet olisi teilattu täysin..

Hieno muodonmuutos, tosin oma kauneusihanteeni on ehkä enemmän tuon lähtötilannekuvan kaltainen, mutta ihailen sitä, että on päättäväisesti päässyt tavoitteeseensa ja omaan kauneusihanteeseensa tuo nainen.

Vierailija
4/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 12:44"]

Hauska keskustelu sinänsä. Heitän tähän sellaisen kysymyksen, että olisitteko te kaikki täällä haukkujia parjaamassa jos kyseinen muodonmuutos olisikin niin, että joku on normaalipainoisesta, hyväkroppaisesta lihonnut kymmenisen kiloa? Luulisin, että kommentit olisivat täälläkin enemmän tasoa hyi mikä läski yms ja jos joku olisi muuta sanonut hänet olisi teilattu täysin..

[/quote]

Kyllä mä olen kuule aina sitä mieltä että jos ei ole mitään rakentavaa tai positiivista sanottavaa niin on parempi pitää suunsa kiinni.

Vierailija
5/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kommentoivat negatiivisesti, miksi te kuvittelette, että teidän mielipiteenne kiinnostaa ketään? Kysyn nyt oikeasti. Te olette jotain anonyymejä ihmisiä siellä näppäimistön äärellä joten miksi juuri teidän mielipiteenne olisi se jonka kuvan nainen haluaisi kuulla? Eihän se kuvan nainen edes tiedä keitä te olette.

Vierailija
6/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä aika kauhea muodonmuutos. Miksi tuo kuva tänne laitetttiin, jos ei saa kommentoida?

Vierailija
7/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan enää ole niin naivi että luulee saavansa vain positiivista kommettia netissä? Ihan sama mitä kuvassa on, aina siitä paskaa niskaan tulee...

Vierailija
8/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 13:04"]

No on kyllä aika kauhea muodonmuutos. Miksi tuo kuva tänne laitetttiin, jos ei saa kommentoida?

[/quote]

Mutta mitä arvoa sinun kommentillasi on? Tottakai saat kommentoida. Tuskin poliisi tulee sua hakemaan mutta miten selität itsellesi sen kommentointiin käytetyn ajan hukan? Ainoa informaatio jota kommenttisi sisältää on, että jossain maailmassa on joku netin käyttäjä jolla on erilainen kauneusihanne kuin kuvan naisella mutta tämähän kaikki varmaan jo tiesivätkin joten miksi kirjoitat itsestäänselvyyksiä?

Vierailija
9/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 12:55"]

Ne jotka kommentoivat negatiivisesti, miksi te kuvittelette, että teidän mielipiteenne kiinnostaa ketään? Kysyn nyt oikeasti. Te olette jotain anonyymejä ihmisiä siellä näppäimistön äärellä joten miksi juuri teidän mielipiteenne olisi se jonka kuvan nainen haluaisi kuulla? Eihän se kuvan nainen edes tiedä keitä te olette.

[/quote]

Samaa minä jaksan ihmetellä aina. Joka ketjuun tulee mielettömästi negatiivisia ja ilkeitä kommentteja. Varsinkin niihin missä on joku kuva tai blogi arvostelun kohteena.

Vierailija
10/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut alkuperäisen kuvavertailun kommetteja, mutta laittoiko kuvattu itse jotain kommenttia negatiivisista arvosteluista? Vai onko "kohun" nostanut joku muu kuin henkilö itse?

Vierailija
11/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:58"]

Eli mielipidettä ei saa sanoa jos se ei ole ylistävä? Minusta kyllä tuo lähtökuva oli kokonaisuutena kauniimpi ja naisellisempi. En pidä tuollaisesta ruskeasta kuivan kesän oravasta, jolla näkyy lihakset, suonet ja jänteet. Minusta se on vain yksinkertaisesti tosi ruman näköistä, sekä miehillä että naisilla. Ällöttävää ja häiriintyneen näköistä suorastaan. Jotain noiden kuvien väliltä olisi ihanne. Miksi piti vetää överiksi kropan kanssa?

[/quote]

No mut mikä ihme vetää sit ihmisen kommentoimaan sivulle jossa esitellään näitä treenattuja, jos ne sit  on niin kammottavia???  Eikö olis parempi pitää mölyt mahassa ja mennä vaikka sit läskisivuille katteleen ihania löllöjä ja pysyä pois näiltä treenisivuistoilta?? 

Mun mielestä tää kertoo vaan niin paljon ihmisestä joka viljelee tollasia kommentteja. Tollaset tyypit on vaan yksinkertaisesti kusipäitä, jotka nauttii siitä että pääsee lyttään ihmisiä, jotka on jotain omilla teoillaan saavuttanu. Kun itse ei pysty mihinkään merkittävään, niin pitää yrittää latistaa toisia. Säälittäviä tyyppejä :)

Vierailija
12/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:58"]

Eli mielipidettä ei saa sanoa jos se ei ole ylistävä? Minusta kyllä tuo lähtökuva oli kokonaisuutena kauniimpi ja naisellisempi. En pidä tuollaisesta ruskeasta kuivan kesän oravasta, jolla näkyy lihakset, suonet ja jänteet. Minusta se on vain yksinkertaisesti tosi ruman näköistä, sekä miehillä että naisilla. Ällöttävää ja häiriintyneen näköistä suorastaan. Jotain noiden kuvien väliltä olisi ihanne. Miksi piti vetää överiksi kropan kanssa?

[/quote]

Miksi se oma mielipide pitää sanoa sivustolla, joka on tehty tuollaiseen kondikseen haluaville, tuonkaltaisista vartaloista pitäville? Miksi? Kohtuullista tilannetajun puutetta osoittaa se, että menet sen mielipiteesi sinne timmikroppaisia ihailevien foorumille kertomaan.

Vastauksena kysymykseesi "miksi pitää vetää överikksi?". No, miksi pitää ylipäänsä yhtään mitään. Jokainen on eritavalla orientoitunut ja jokainen määrittelee eri tavalla esim. överin. Samalla tavalla joku voisi kysyä, että miksi pitää olla noin löysä viitaten ensimmäiseen kuvaan.

Vierailija
13/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin on että kun annat luvan laittaa itsestäsi nettiin tällaisen vertailukuvan niin se kritiikki pitää kestää. Kommenttejahan tällä kuvalla on haettu ja fitness-kisoissa kroppa on muutenkin arvostelun kohteena.

Vierailija
14/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 12:19"]

Kyllähän se niin on että kun annat luvan laittaa itsestäsi nettiin tällaisen vertailukuvan niin se kritiikki pitää kestää. Kommenttejahan tällä kuvalla on haettu ja fitness-kisoissa kroppa on muutenkin arvostelun kohteena.

[/quote]

Niin eli netissä voit unohtaa kaikki pienimmätkin käytöstavat? Ilmeisesti nää tyypit sit kommentoi livenäkin päin naamaa tuolla tavalla. Heh, säälittävää porukkaa, ei voi muuta sanoo. :D

Vierailija
15/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 12:19"]

[/quote]

Kukaan ei varmaan halua kuulla kommentteja joissa itseä haukutaan. Ei niitä sen vuoksi nettiin laiteta eikä kisoissakaan tuomarit totea että oletpa ällö. Pikkuisen rajaa näihin teidän aivopieruihin.

Vierailija
16/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitettava tosiasia on se että netissä kommentit on raaempia kuin päin naamaa. Näkeehän se tällä palstallakin.

Vierailija
17/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat hyi kommentit on juntteja ja ikäviä aina.

Mutta tuon muodonmuutoksen näköiseksi ei tule vahingossa eikä se ole monenkaan ihmisen kauneusihanteen mukainen. Treenattu kroppa on kaunis jos ei mennä yli niinkuin fitness kilpailuissa mennään. Jutta ja kaltaisensa ihannoivat itseään ja kroppiaan niin älyttömästi että saavat aikaan vastareaktion.

Monikin ihminen on sitä mieltä että ensimmäisessä kuvassa oli kaunis ja hyvinvoiva nainen eikä mikään "kaamea" treenamaton läski. Mielipiteensä voisi toki ilmaista kauniimmin. Ihmettelen itse sitä, että Jutan mielestä miehet jotka kehuvat oman (ei niin treenatun) vaimon kauneutta vain mielistelevät vaimoaan. 

Vierailija
18/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea muutos!

Vierailija
19/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kuulu, mutta onhan tuo rumaa... kummatkin, miksi pitää vetää ihan överiksi, voi olla normaalikin, kukin tavallaan...

Vierailija
20/35 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:30"]

Joo ei kuulu, mutta onhan tuo rumaa... kummatkin, miksi pitää vetää ihan överiksi, voi olla normaalikin, kukin tavallaan...

[/quote]

Mutta se sua silti häiritsee kun joku näyttää tuolta? Se se vasta epänormaalia on...