Eihän tuota Jesse Kaikurantaa enää tunne!
Kommentit (13)
Oho! On kyllä muuttunut, ja terveemmän näköinen
Onpa inspiroiva muodonmuutos. Hyvä Jesse!
Näyttää enemmän vain naiselta! Mutta hienoa että on saanut laihdutettua :)
Minusta aiempi hiustyyli oli parempi.
Tuossa näkee miten merkittävä muutos hoikistuminen voi olla. Kun vielä tosiaan ottaisi nuo nenärenkaat ja ylimääräiset korvikset pois, niin hyvältä näyttää.
Minun piti tänään aloittaa laihis, joten tästä sai vähän potkua suunnitelmiini. Näin naisena kadehdin miesten litteää rintakehää. Heidän on helpompi näyttää hoikealta, kun taas esim. isopovinen nainen näyttää normaalipainossakin rehevältä.
Miksi pitäisi ottaa lävistyskorut pois? Miksi pitäisi näyttää "normaalilta"? En pidä Jessen musiikista, mutta tyyppinä antaa miellyttävän kuvan itsestään.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 15:02"]
Minun piti tänään aloittaa laihis, joten tästä sai vähän potkua suunnitelmiini. Näin naisena kadehdin miesten litteää rintakehää. Heidän on helpompi näyttää hoikealta, kun taas esim. isopovinen nainen näyttää normaalipainossakin rehevältä.
[/quote] Ei näytä, jos osaa pukeutua oikein.Pamela Andersson ei ole mielestäni koskaan näyttänyt rehevältä =)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 15:02"]
[/quote] Ei näytä, jos osaa pukeutua oikein.Pamela Andersson ei ole mielestäni koskaan näyttänyt rehevältä =)
[/quote]
Vain hutsulta.
...näyttää nykyään ihan femakkolesbolta.. :O
Vielä kun se lopettais pukeutumasta naistenvaatteisiin niin alkais näyttään ihan hyvältä.
On tosiaan muuttunt paljon ja edukseen. Aiempi habitus oli -anteeksi nyt vaan- kerrassaan vastenmielinen. Pihtipolvinen, paksupyllyinen, neitimäinen homoparodia. Vielä kun ottaisi tuon renkaan pois nenästään, menisi jo ihan ihmismäisen oloisesta laulajasta.
Musiikistaan en pidä.