Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen toinen nainen

Ap
05.07.2020 |

Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia? Mitä ajattelette omasta asemasta? Mitä tunteita herättänyt?
Itselläni on pitempiaikainen salainen seksisuhde varattuun mieheen. Tarkoitus ei ole saada siitä parisuhdetta tms ja tiedän että mies ei jätä puolisoaan. Tiedän että tämä ei ole ihannetila ja haluaisin siitä toisaalta irti, toisaalta en. Olen sinkku. Tiedän myös että tämä ei ole oikein, mutta suhde on vain jatkunut. Olemme molemmat nauttineet toisistamme ja se on auttanut jaksamaan arjessa vääryydestä huolimatta.

Kommentit (237)

Vierailija
141/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ns. toinen nainen jo reilusti yli 3v. Tilanne ei rassaa minua mitenkään. Itse en kaipaa (pitkän edellisen suhteen) jälkeen nyt vakituista miestä elämääni. Kemiat kohtaa tämän salarakkaan kanssa ja seksi on ihan järisyttävän hyvää. En silti halua luopua vapaudestani. Lisäksi tämä mies on hyvä ystäväni; juttelemme päivittäin ihan arkisista asioista. En näe että tässä kukaan häviää.

Kyllä häviää. Toivottavasti joudut itse vielä kärsimään elämässäsi. Olet paha ihminen.

Hassua että se olet kuitenkin sinä joka TOIVOO muille pahaa ja vielä haukkuukin. Tyypillistä kaksinaismoralistin hörhöilyä.

Ko. naikkonen TEKEE itse toisille pahaa. Ei haukkumista, pelkkä fakta.

Vierailija
142/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ns. toinen nainen jo reilusti yli 3v. Tilanne ei rassaa minua mitenkään. Itse en kaipaa (pitkän edellisen suhteen) jälkeen nyt vakituista miestä elämääni. Kemiat kohtaa tämän salarakkaan kanssa ja seksi on ihan järisyttävän hyvää. En silti halua luopua vapaudestani. Lisäksi tämä mies on hyvä ystäväni; juttelemme päivittäin ihan arkisista asioista. En näe että tässä kukaan häviää.

Kyllä häviää. Toivottavasti joudut itse vielä kärsimään elämässäsi. Olet paha ihminen.

Kuka? Jos sen vielä kerrot🤔

Niin tämän miehen perhehän ei kärsi? Älä viitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ovat toiset naiset aivopesseet itsensä. Vastuuta ei oteta omasta käytöksestä, vaan ihmisluonteen mukaisesti se vieritetään muualle.

Vastuu omasta käytöksestä tietenkin otetaan. Ei kuitenkaan toisen ihmisen käytöksestä. Miten näin yksinkertainen asia onkaan hitaimmiston vaikea ymmärtää.

Onko niin että olet vain ajautunut tuohon tilanteeseen pyytämättä ja yllätyksenä.

Mitä se sulle kuuluu tai asiaan liittyy? En minä voi olla vastuussa kaikkien maailman ihmisten tekemisistä. Omassa itsessäni on ihan riittämiin.

Et tietenkään ole vastuussa, sinut pakotettiin toiseksi naiseksi. Totteli vain käskyjä, niinkuin saksalaiset 2 maailmansodan aikana.

Jännä vertaus. Jos sulle seksi vertautuu joukko mur haan niin eipä ihme jos miehesi vikuroi kohti vihreämpiä laitumia.

Vierailija
144/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä toisten naisten raivokas tuomitseminen johtuu? Onko taustalla pelko siitä, että oma mies pettäisi tai ehkä kateus siitä, että joku toinen saa ns. samoja etuja kuin parisuhteessakin ilman, että tarvitsee nähdä sitä parisuhteen solmimisen vaivaa? Usein nämä tuomitsijat eivät osaa esittää muuta argumenttia kuin että "se nyt vaan on väärin."

Vierailija
145/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua että se olet kuitenkin sinä joka TOIVOO muille pahaa ja vielä haukkuukin. Tyypillistä kaksinaismoralistin hörhöilyä.

Ko. naikkonen TEKEE itse toisille pahaa. Ei haukkumista, pelkkä fakta.

Hyvää se tekee. Kokeilisin joskus. Ei se syntiä ole vaikka niin sulle uskottelevat.

Tarkoitin: kokeilisit

Vierailija
146/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tarinoita lukiessa tulee olo että nämä ihmiset oikein kerskailevat suhteillaan varattuihin:d ei mitään moraalia. Kaikkea perustelua huonolle käytökselle esitetään, mutta ei se vie pois sitä, että toimitte vastuuttomasti.

Niinpä. Mitähän näidenkin äidit ja isät mahtaisivat tuumata, jos tyttäret kertoisivat heille kaiken samalla tavalla kuin nyt täällä esittävät? "Rakas äitini, tarjoilen prsettä kolmen lapsen naimisissa olevalle isälle, koska haluan vain seksiä. Mutta osaan mä olla aika kivakin, kun hoorotessamme taas jossain ihanassa hotellissa, valitsen samalla vaimolle ostosreissulla kivat tuliaiset". Itse ainakin häpeäisin silmät päästäni.

Kertoilet varmaan itse useinkin vanhemmillesi seksielämästäsi?

Tässä ei nyt ole pääasiallisesti seksi se pointti, vaan moraalittomuus. Mutta vaikeahan joillekin on koko sanaa ymmärtää, ja sitä mitä se pitää sisällään. Ennemmin maa repee, ennen kuin hra häpee.

Ylivertaisuusharhaa pukkaa vai. Puhut sanoin joita et ole sisäistänyt.

Vierailija
147/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin äiti ja ymmärrän kantasi. Tietysti jokainen äiti toivoisi lapselleen hyvän ja ongelmattoman elämän.

Mutta ajattelen niinkin, että kun lapsi on aikuinen en voi häntä enää paljon ohjata, hän tekee itse omat ratkaisunsa ja valitsee tiensä. En häntä hylkäisi tai tuomitsi vaikka olisi sitten se toinen nainen tai mies. Aina voisi minulle elämästään kertoa. Pelkäämättä, että moralisoin. Rakastelu- ja seksielämästään en välttämättä halua tietää. ☺

Tuo moraalista ja moraalittomuudesta puhuminen aikuisen lapsen kanssa olisi outoa. Hän itse sen valitsee millä moraalilla elää.

Vierailija
148/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin ketjua lukiessa tulee kyllä hyvin selväksi mistä tuo vanha sanonta on tullut 😅

Ennen maa repee kun huo*a häpee

Vierailija
149/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nainen haluaa ottaa miehen, joka pettää? Kertoo aika paljon miehestä jos tuommoiseen ryhtyy. Ymmärrän, että miehellä voi olla suhde joka menee huonosti ja nainen ei enää tunnu oikealta hänelle, mutta tuossa tilanteessa kunnon mies lopettaa ensin vanhan suhteen eikä ryhdy piilottelemaan toista naista ja valehtelemaan sille jonka kanssa vielä on.

Olen usein ihmetellyt samaa: miksi vaimot haluavat pitää miehen, joka pettää. Täälläkin haukutaan vaikka miksi toisia naisia, mutta ei yhtään pahaa sanaa siitä pettävästä kultamussukasta. Jos naisella on niin huono avioliitto, että mies pettää ja jää kiinni niin kunnon nainen opettaa avioliiton, eikä jää roikkumaan petturiin ja ryhdy haukkumaan toista naista. Ykköset, kasvattakaa selkäranka 💪

Toki tiedätte, mitä pettävistä miehistä ollaan aika yleisesti mieltä! Älä viitsi pskaa jauhaa. Mutta kun ei täällä näytä olevan ainuttakaan ilmeisesti linjoilla kuspäisyyttään puolustelemassa, niin tuuleenko pitäisi huudella?

On täällä ollut useitakin ketjuja, joissa on miehensä jättäneet naiset kertoneet mielipiteensä. Odotetaan nyt puolestaan vaan aloitusta, missä joku mulkero alkaa avautua ja kertoa kuinka on ihan ok pettää vaimoa.

Eiköhän muutama elvistelijä jostain kömmi kul li kompassina kertomaan, kuinka miehestä riittää useammalle naiselle, ja kuinka järvi ei soutamalla kulu. Ja lisäksi tietenkin "mies on jo geeneiltään sellainen, että siementä on leviteltävä mahdollisimman runsaasti ja kaikkialle, ettei se oma vaimo nyt vaan riitä tähän tarpeeseen"...

Vierailija
150/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä toisten naisten raivokas tuomitseminen johtuu? Onko taustalla pelko siitä, että oma mies pettäisi tai ehkä kateus siitä, että joku toinen saa ns. samoja etuja kuin parisuhteessakin ilman, että tarvitsee nähdä sitä parisuhteen solmimisen vaivaa? Usein nämä tuomitsijat eivät osaa esittää muuta argumenttia kuin että "se nyt vaan on väärin."

Mä tuomitsen pettämisen todella vahvasti! Itse nuorena petin, koska minulle merkitsi enemmän toisen ihmisen ulkoinen olemus, siis ihastuin ulkonäköön niin vahvasti, että piti saada se toinen mies edes hetkeksi.

Oltiin erossa hetki, mutta poikaystävä halusi mut takas koska rakasti niin syvästi. En ikinä unohda hänen itkuisia kasvojaan ja sitä tuskaa, mikä hänen kasvoiltaan paistoi, kun palasin kotiin pettämisreissultani.

Oksettaa ajatuskin että olen ollut joskus niin huomiohuora, että olen imarreltuna narttuna levittänyt jalkani jollekin kansikuvapojalle ja aiheuttanut toiselle ihmiselle sietämätöntä tuskaa.

Vierailija
151/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nainen haluaa ottaa miehen, joka pettää? Kertoo aika paljon miehestä jos tuommoiseen ryhtyy. Ymmärrän, että miehellä voi olla suhde joka menee huonosti ja nainen ei enää tunnu oikealta hänelle, mutta tuossa tilanteessa kunnon mies lopettaa ensin vanhan suhteen eikä ryhdy piilottelemaan toista naista ja valehtelemaan sille jonka kanssa vielä on.

Eihän täällä olisi enää yhtään miestä otettavaksi jos pettäviä miehiä ei kukaan enää haluaisi ottaa?? Ja missä niitä kunnon miehiä muka on?? Ne on pettämässä vaimojaan...

Vierailija
152/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So what! Mun vanhemmilla on juuri tuollainen järjestely, eikä siitä kukaan kärsi. Vanhemmat ovat kuin kämppiksiä, mutteivät eroa yhteisen yrityksen takia. Rakastajatar on nuorempi kaunis nainen, joten iskä ehkä epäilee saako pidettyä häntä pidemmän päälle. Ei kannata aina moralisoida.

Asia erikseen jos he ovat sopineet tämän jäjrstelyn yhdessä, kun siinä ei kumpikaan petä silloin toisiaan.

Vierailija
153/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmillä menee sekaisin moraali ja omat uskomukset. Heidät on kasvatettu sääntöuskovaisiksi ja he luulevat että sääntöjen noudattaminen on sama kuin moraali. Toisin sanoen he eivät koskaan edes käytä moraalia vaan sokeasti seuraavat toisten laatimia sääntöjä. Todellinen moraali on sitä, että päätöstilanteissa pohditaan ja puntaroidaan vaihtoehtoja kaikki puolet huomioiden. Siitä valitaan se, joka on hyvä, oikein, ja niin edelleen nimenomaan huomioiden todennäköiset seuraukset hyvässä ja pahassa kaikista ratkaisuista. Mikään sääntöluettelo tai sellaisen perusteella kategorinen oikean ratkaisun tai väärän teon tuomitseminen ei heijastele todellista moraalia eli hyvyyden pohdiskelua.

Vierailija
154/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi pettäjä linjoilla, ei mun tarvi kyllä puolustella tekojani mitenkään. Kumma kyllä, mieheni vihaa tätä toista miestä hyvin vahvasti, joten ei se nyt pelkästään mikään naisten ominaisuus ole.

Vierailija
155/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät järjestäkää tapaaminen sen miehen perheen kanssa jonka kanssa petätte, ja kertokaa heille nämä samat asiat, mitä olette täälläkin kertoneet.

Vierailija
156/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät järjestäkää tapaaminen sen miehen perheen kanssa jonka kanssa petätte, ja kertokaa heille nämä samat asiat, mitä olette täälläkin kertoneet.

Miksi? En halua hänen perhettään rikkoa tai kenenkään mieltä pahoittaa. Tuo olisi julmaa ja ehkä tuhoisaa. Sellainen moraali teillä tuomitsijoilla.

Vierailija
157/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmillä menee sekaisin moraali ja omat uskomukset. Heidät on kasvatettu sääntöuskovaisiksi ja he luulevat että sääntöjen noudattaminen on sama kuin moraali. Toisin sanoen he eivät koskaan edes käytä moraalia vaan sokeasti seuraavat toisten laatimia sääntöjä. Todellinen moraali on sitä, että päätöstilanteissa pohditaan ja puntaroidaan vaihtoehtoja kaikki puolet huomioiden. Siitä valitaan se, joka on hyvä, oikein, ja niin edelleen nimenomaan huomioiden todennäköiset seuraukset hyvässä ja pahassa kaikista ratkaisuista. Mikään sääntöluettelo tai sellaisen perusteella kategorinen oikean ratkaisun tai väärän teon tuomitseminen ei heijastele todellista moraalia eli hyvyyden pohdiskelua.

Ja selitetään asiat pitkän kaavan mukaan, itselle suotuisaksi. Jolloin vaikka murha on ok.

Vierailija
158/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En halua hänen perhettään rikkoa tai kenenkään mieltä pahoittaa. Tuo olisi julmaa ja ehkä tuhoisaa. Sellainen moraali teillä tuomitsijoilla.

Mutta kun sinä olet jo rikkonut perheen ja pahoittanut mielen, vaikka tämä puoliso ei sitä tiedä vielä. Oletko noin sokea.

Vierailija
159/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja selitetään asiat pitkän kaavan mukaan, itselle suotuisaksi. Jolloin vaikka murha on ok.

Hyvin sinä osaat alleviivata, kuinka pahasti hukassa olet moraalista sekä hyvyydestä.

Vierailija
160/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen toinen nainen. Mitään muuta en haluakaan enkä varsinkaan miestä riesakseni kokopäiväisesti. Miehellä on varsin vaatimattoman näköinen vaimo ja kolme lasta. Perheensä - tottakai - haluaa pitää ja meille tämä kuvio passaa.

Viikonloput jossain hotellissa on ihan parasta;  hyvää ruokaa ja yhdessäoloa.  Kaupunkilomat on myös kivoja. Mies ostaa sieltä usein lahjoja vaimolleen ja lapsilleen. Itse toimin makutuomarina ☺️

Halvat lumput pitävät usein vaimoja vaatimattoman näköisinä, mutta mies jatkaa vaimon kanssa - ei lumpun.

Vaimo kotona ja typerä naisystävä seurana.

Ymmärrän kiukkusi, mutta halpa ja typerä en ole. Luultavasti saan palkkaa moninkertaisesti itseesi verrattuna. Saatkohan palkkaa ensinkään vai tuleeko tulosi sosiaaliavustuksina?

Ilkeä olet.