Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ootte somessa julkisilla profiileilla, eikö pelota stalkkaajat?

Vierailija
04.07.2020 |

Kun kerrotte julkisesti ja avoimesti kaiken, kuka vaan voi teidän juttuja katsoa. :o

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin jokin aika sitten Instan yksityiseksi, koska stalkkeri 6 vuoden takaa löysi profiilini. Muistan jo silloin kun tapailtiin ihmetelleeni mielessäni, että miksi hänellä on koneelle tallennettu sekalaisten naisten profiilikuvia (kuvat peräisin some-palveluista), ilmeisesti näyttelee niitä kaveripiirissään ja jakaa niitä miesten ryhmiin (ja kehuskelee keitä on pannut) tai postailee niitä kuvia miesvauvojen ulinafoorumeilla, hän myös otti randomisti kuvia minusta kännykällään, varmaan nekin kuvat on vieläkin jossain tallessa.  En enää uskalla jakaa julkisesti itsestäni kuvia, Facebookissa kuitenkin pitää olla profiilikuva, mutta siitä ei voi minua kunnolla tunnistaa. 

Tämä on niin sairas tyyppi, että tekaisee feikkiprofiileja toisinaan Facebookiinkin ja ahdistelee kaikkia exiään niillä profiileillaan, pyrkii ns. "tutustumaan" ja pääsemään kaverilistalle, tietyistä kirjoitusmaneereista ja kielioppivirheistä tunnistan tän jätkän unissanikin.

Viimeisin temppu oli, kun oli hankkinut uuden puhelinliittymän jolla otti minuun yhteyttä Whatsappin kautta, väitti tuntevansa minut, vaikka kuvassa näkyvä mies ei ollut tutunnäköinen (ottanut kuvan netistä, en tosin löytänyt kuvaa käänteisellä kuvahaulla), kaiken lisäksi en ketään "Peteä" tunne, joksi siis esittäytyi. Pelkään, että hän alkaa esiintyä kuvillanikin netissä, hänellä on nimittäin identiteetin varastamisesta tuomio taustalla, kun levitti erään exänsä kuvia ja numeroa al*stonsuomessa. Hepulla on myös kaikenlaista muuta rikollisuutta taustalla, ja on täysin arvaamaton liikkeissään. Jouduin 6 vuotta sitten hänen takiaan salaamaan osoitetietoni ja ilmeisesti menee kohta nykyinen salainennumerokin vaihtoon, kun sen on saanut jostain käsiinsä, kaikista somepalveluista olen hänen profiilit estänyt.

Olkaa varovaisia.

Vierailija
42/43 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

bumbs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Itse koetin hetken julkista ig-tiliä, mutta palasin muutamassa viikossa takaisin yksityiseksi, koska muistin muussa yhteydessä 10-v takaisen stalkkeriukkelin (olin jo unohtanut sen). No, eikö tämä ollut jostain sen muutaman viikon julkisen aikana löytänyt profiilini, vaikkei siinä ole nimeäni, ja kasvot vain osittain, ja heti kun laitoin takaisin yksityiseksi, tuli pyyntö saada seurata. Jumalauta jotkut tyypit osaa olla sairaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan