Ostin yhdet kengät, kassa yritti velottaa viiden parin hinnan!
Kävin Prismassa. Ostettiin pojalle lenkkarit. Samalla ostettiin myös muuta. Kummastelin ostosten loppusummaa, kun summa oli satasia enemmän kuin päässäni olin laskenut.
Kassa oli vetänyt kengät viisi (5!!!) kertaa kassan läpi. Helvetin huijarit! Onneksi huomasin. En ole prismassa aikoihin käynyt, eikä näköjään tarvitse mennäkään......
Kommentit (9)
Kassalle ei saa käydä tuollaista vahinkoa. Asiakas kärsii satojen eurojen tappiot.
joo, tahalteenhan se teki..
Tiesitko että virheitä tapahtuu, ja yleensä kannattaa nopsaan vilkuilla sitä loppusummaa ennen kuin maksat. JOs ehdit maksaa, sitten vaan infolle asiaa selvittämään.
Jaha, aloitus Täydelliseltä Ihmiseltä, wau...en oikeasti olisi uskonut, että teitä on olemassa.
Hei haloo, joku näppäilyvirhe, asia on korjattu. Niitä sattuu jokaiselle (paitsi sinulle, anteeksi ehdin jo unohtaa), miksi muuten kaiken maailman laitteissa olisi kaikki delete- sun muut korjausnappulat, peruutustoiminnot yms. kaikensorttiset keinot, joilla korjata mahdolliset virheet.
Joo, mä teen tota kaiken aikaa. Nii, enhän mä niitä rahoja ittelleni saa, eikä ne varmaan paljoa näy Taavetti Prisman (vai mikä ton omistajan nimi nyt olikaan) kukkarossa, mutta se nautinto, minkä mä saan kun ne naama norsun v***lla määkyvät aasiakkaat saa maksaa oikein kunnolla ylimääräistä.
Jotkut sitte kuitenki kehtaa jäädä valittamaan niistä "virheistä, mutta ne mä paan juoksee infotiskiin, toiseen päähän koko h***etin Prismaa.
Äh, itse kun tein vuoroja aikanaan Prismassa, tuli vaikka mitä virheitä. Minulla oli tosi vähän kassakokemusta tuolloin, virheet ei todellakaan olleet tahallisia.
Olin töissä ison Prisman kassatätinä kun opiskelin, ja meillä jotkut kassakoneet elivät ihan omaa elämäänsä. Niiden kanssa sai olla tarkkana ettei kone lisäillyt omin päin skannattua tuotetta kuitille niin, että asiakas olisi muka ostanut useamman saman tuotteen vaikka niitä oli vain 1kpl. Kuten tiedämme, tietotekniikka ei ole virheetöntä eikä siellä kassan takana istuva ihminenkään ole täydellinen. Tuskin kassatyttö tai -poika tahallaan veloitti useammasta kenkäparista, jos takana on pitkä 9h kassavuoro niin loppua kohti alkaa keskittyminen pakosti vähän herpaantua, väsymyksen ja työn monotonisuuden vuoksi.
Mitenköhän sä nyt selviät tosta kauheasta traumaattisesta kokemuksesta? Älä nyt sitten missään tapauksessa enää ikinä käy siellä kaupassa, tai missään kaupassa. Mitä jos sama käy muualla? Kannattaa vaan pysyä turvassa kotona, ettei mitään pahaa tapahdu.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 15:58"]
Kassalle ei saa käydä tuollaista vahinkoa. Asiakas kärsii satojen eurojen tappiot.
[/quote]
Ohhoh, onpas ankara asenne jollakulla. Ihmiset nyt vaan eivät ole täydellisiä, virheitä sattuu ihan jokaiselle. Satavarmasti myös sinulle itsellesi :D
Eikä tässä mitään satojen eurojen tappiota tullut, kuitin kanssa neuvontatiskille juttelemaan niin he palauttavat liikaa veloitetut rahat samantien. It's as simple as that.
ihan tahalleen teki...