Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 625,- ok hinta Nykin lennoista syyskuussa?

Vierailija
25.04.2013 |

Suunnittelen käyntiä Nykissä syyskuussa, mutta en haluaisi vielä varata lentoja, koska en ole varma aikeistani. En ole koskaan käynyt siellä, joten en yhtään osaa arvioida onko tuo tämänhetkinen hinta hyvä vai ei, enkä sitäkään, kuinka paljon lentojen varaamisen ajankohta vaikuttaa hintoihin.

Olisiko av-mammojen tietotoimistolla asiantuntemusta? Kannattaako odottaa esim. elokuuhun varauksen kanssa, vai ovatko hinnat todennäköisesti silloin jo jotain aivan muuta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa nähnyt kysymyksesi tuolloin huhtikuussa, niin olisin sanonut että nappaa kiinni lennoista! Syksyisin NYC on erittäin suosittu matkakohde ja hinnat nousevat paljon mitä lähemmäksi matkustuspäiviä mennään. Kerran olen onnistunut saamaan suoran alennuslennon syksylle noin viiteen sataan, mutta yleensä hinnat lähtee just jostain kuuden sadan paremmalta puolelta. Itse maksoin lokakuun suorasta lennosta tänä vuonna yli 700,-. Minulla myös on tarkat matkustuspäivät, joten en voi etsiä halvinta lentoa parin viikon haarukasta.

Hotellissa sen sijaan voi säästää paljonkin, kun näkee vähän vaivaa niiden selaamiseen. Oletko katsonut paljonko vuokrakämppä maksaisi?

Vierailija
22/22 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 20:00"]

On kallis hinta, itse en yli 500 euroa maksaisi New Yorkin lennoista.

[/quote]

Suoria lentoja et kyllä tuolla hinnalla helposti saa. Finskin tarjouksiakaan ei ole enää vuosiin saanut alle 500 euron!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän