Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan kahvipakettihelvetti

Vierailija
04.07.2020 |

Meillä töissä on ollut tapana, että kahvia keitetään pari kertaa päivässä ja jokainen tuo kuussa kahvipaketin. Itse juon kahvia kerran päivässä töissä. Aina on kahvi loppu, kun ihmiset eivät sitä tuo, tai jos tuovat, on se jotain kuraa, kuten saludoa tai muuta halpaa, josta ei kunnon kahvia saa tekemälläkään. Kyllästyin sitten siihen litkuun ja aloin ottamaan oman kahvin mukaan kotoa termariin. En tuonut enää pakettia, kuten ennen. Syntyi helevetinmoinen selkkaus, miksi en tuo enää juhlamokkapakettia! Aiemmin kun olen tuonut juhlamokkapaketin, se on mystisesti hävinnyt ja kahvi on ollut vain jotain lidlin halvinta. Nyt juon juhlamokkani omasta termarista ja katson kuinka toiset keittävät paskaa kahvia.

Kommentit (493)

Vierailija
1/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimittu!

Vierailija
2/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Sama ollut mielessä itselläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla Mokka vasta pahaa kahvia onkin.

Vierailija
4/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin siihen Juhlamokkapakettiin jotain halpaa kitkeröä ja toisin sen.

Vierailija
5/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhla Mokka vasta pahaa kahvia onkin.

Niin on.

Vierailija
6/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sovittu, että vain juhlamokkaa saa tuoda. Kahvia on aina kyllä.

Vierailija
7/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän työpaikassa firma ei maksa työntekijöidensä kahveja? Kivikaudelle jäänyt firma jos pitää jotain kahvikassaa pyörittää. En ole ikinä ollut töissä sellaisessa yrityksessä ja olen kuitenkin aloittanut työnteon vuonna 1988 ja ollut yhteensä seitsemässä eri yrityksessä.

Vierailija
8/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin siihen Juhlamokkapakettiin jotain halpaa kitkeröä ja toisin sen.

Xtra kahvia :D

Vierailija
9/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittimessä seisonut bitumi ei kiinnosta. Minäkin otan termariin ja pysyy ihan hyvänä iltapäivän puolelle.

Vierailija
10/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n kertomus on valitettavasti totta.

Jotkut varastaa työpaikoilta vaikka mitä, jopa porukan kahvipaketteja vaihdellaan huonompaan laatuun ja se laatu kahvi viedään kotiin.

Itsekin olen irisanoutunut kahviporukasta ja juon tauolla itse tuomaani haudutettua teetä ja joskus harvoin murukahvia,  jota säilytän lukollisessa pukukaapissani.

Vierailija
11/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän työpaikassa firma ei maksa työntekijöidensä kahveja? Kivikaudelle jäänyt firma jos pitää jotain kahvikassaa pyörittää. En ole ikinä ollut töissä sellaisessa yrityksessä ja olen kuitenkin aloittanut työnteon vuonna 1988 ja ollut yhteensä seitsemässä eri yrityksessä.

Kunta ei maksa.

Vierailija
12/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmä ei maksa

Vierailija
13/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se Juhla Mokka niin gurmeeta ole, että siinä kannattaa Lidlin kyykkykahville nyrpistellä :Dd

Vierailija
14/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. yliopistolla ja AMK:ssa on joutunut itse tuomaan kahvit. Toisessa AMK:ssa ja järjestöpuolella talo maksoi kahvit.

Vierailija
15/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä maksa HUS.

Vierailija
16/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sovittu, että vain juhlamokkaa saa tuoda. Kahvia on aina kyllä.

Juhlamokka on aivan kauheata. Kuten kaikki vaaleapaahtoiset.

Vierailija
17/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes huomaa juuri mitään eroa perus kahvimerkkien välillä. Saludo, Juhlamokka, Kulta Katriina ja Rainbow maistuu kaikki ihan samalta. Silti väittäisin että tuore Saludo maistuu paremmalta kun tuntikaupalla termarissa seisonut Juhla Mokka.

Vierailija
18/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään julkisen puolen työpaikoissa ei ole työnantajan tarjoamia kahveja.

Eikä  kaikissa yksityistenkään firmoissa.

Kummallista, että jotkut jopa vielä tänäkin päivänä luulevat, että jokaisessa työpaikassa on samanlaiset käytännöt.  Voiko noin typeriä, täysin tietämättömiä aikuisia ihmisiä siis vielä olla olemassa

Vierailija
19/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi aikuiset ihmiset vain sopia, että jokainen tuo sitä juhlamokkaa. Ja sitten kaapin oveen nimilista ja rasti ruutuun, kun on kahvipaketin tuonut. Tämä on ihan normaalikäytäntö monessa paikkaa. Helppoa kuin heinän teko.

Ja voihan sitä sopia, että jos ei tuo sitä kahvipakettia, niin maksaa jonkun tietyn summan, joka käytetään kahvin ostamiseen.

Vierailija
20/493 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi ämmä keittää täyden pannullisen kahvia klo 12. Kukaan muu ei sitä siihen aikaan juo vaan myöhemmin iltapäiväkahvit. Akalle on sanottu että keittää vaan itselleen, mutta ei mene perille. No pilalle mennyttä töhnää ei sitten kukaan juo vaan se kaadetaan pois ja keitetään tuoreet kahvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi