Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään mahiksia? Näillä kriteereillä mies?

Vierailija
04.07.2020 |

Laitan tähän alkuun omat kriteerit tärkeysjärjestyksessä.

MIHIN NUMEROON ASTI MINUN SPEKSEILLÄ ON MAHDOLLISUUS SAADA MIES?

1. loistava huumorintaju (ei pelkkiä väsyneitä härskivitsejä, vaan ihan muuten vaan aikuisille)
2. Tulee toimeen omillaan. Ei tarvitse kustantaa naistaan.
3. Herrasmies. Eli osaa avata ovet ja kantaa raskaimmat kassit jne. Kättelee ihmisiä ja osaa sanoa kiitos ja anteeksi. Ei pälyile seiniä, kun jotain kysytään.
4. Matkustava. Matkustaa muuallekin kuin Tallinnaan. Finglish perustasoa (minimi).
5. Asuu PK-seudulla. Lähikunnatkin käy.
6. Haluaa asua okt.
7. Tekee syötäväksi kelpaavaa ruokaa (minimi).
8. Erottaa ruuvimeisselin ja sahan, sekä osaa joko käyttää niitä tai olla neuvomatta minua.
9. Persuharrastus ok, kunhan ei hiero rasismiaan toisten naamaan.
10. Haluaa makkarissa tehdä muutakin, kuin kontata yli.
11. Ei MT-, päihde tai muita haittaavia piirteitä.
12. Elossa.

Itse olen 45v. ok palkkaisessa työssä, 5 kielinen, matkusteleva, musiikista pitävä, itsenäinen käsistään kätevä ja ikäisekseen nätti ja timmi. Mistään ei roiku mikään. Olen normaali painoinen. Harrastan kaikenlaista ja pidän penkkiurheilusta. Lapset aikuisia.

Tiettävästi miehille riittää pelkkä ulkonäkö, että siinä mielessä varmaan luettelen turhaan muita ominaisuuksiani, mutta niiden kohdalla, joilla liikkuu päässä muutakin kuin pelkkä ulkonäkö ja sek*i. Minuun tuntuu ottavan yhteyttä eniten vanhat miehet tai viheltämisen oppineet. Silti vähän ajan päästä he ottavat jalat alleen ja siitä viimeistään parin viikon päästä soittavat perään, että halauavat takaisin.

Muista mainita oma sukupuolesi ja ikäsi.

N45

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi