Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka mulkku muusikon pitää olla, että lakkaat kuuntelemasta hänen musiikkiaan? Eli missä menee raja?

Vierailija
04.07.2020 |

Kysymys otsikossa. Vastaukset ketjussa.

Kommentit (340)

Vierailija
181/340 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Vain Elämää -hypeä Erin esiintyi Varkaudessa ja oli niin ihmeissään, että on sellainen paikka, jonka nimi on Varkaus ja että hän on päätynyt sinne pieneen yökerhoon esiintymään.

Tuhnuinen ja laiska esitys, eikä yleisön ja esiintymispaikan jatkuva piikittely auttanut tunnelman nostamisessa. Hyvä, että löysi suurempaa menestystä, koska selvästi tarvitsee isommat puitteet loistaakseen.

Radiossahan Erin soi ja saa minun puolestani soida. Rahaa en hänen keikoihinsa enää käytä.

Vierailija
182/340 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillanpään ja pyhimyksen temput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/340 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kuustonen

Vierailija
184/340 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni maku Red Hot Chili Peppersin tyyppeihin, kun luin heidän sekoiluistaan. Bändin musiikkia olen kuunnellut aina toisinaan, mutta ei houkuta enää samalla tavalla kuin ennen. Lisäksi joidenkin biisien seksiaiheisia sanoituksia kuuntelee nyt vähän eri korvalla. Ällöttää. 

Missähän tynnyrissä tälläiset tyypit asuvat? RHCPn sekoiluista on puhuttu tyyliin aina. Sama kuin lopettaisi Metallican kuuntelun kun katsoi Some kind of monsterin tai ei enää koskaan kuuntelisi Black Sabbathia kun Ozzy söi lepakon.

Mötorheadin kuuntelu jäisi aika vähiin jos pahoittaisi mielensä Lemmyn tempauksista. Tai Ron Halfordin. Tai..tai..

Pointtini on se, että ihmiset jotka kuuntelevat artisteja aktiivisesti, seuraavat heidän edesottamuksiaan ja taatusti tietävät mitä tapahtuu. Ennen kuin mitään elämäkertaa tai paljastuslööppejä julkaistaan.

Veikkaan, että nämä tyypit ei ole tienneet, että RHCP on ollut olemassa jo 80-luvun alusta. Niille RHCP on perustettu 1999 kun Californication, tai jotain. Vai onko muka jotain uusia kohuja sitten 80-luvun huumeiden ja munasukkien? Vai tarkoitettiinko Johnin paluuta, joka on ikävää Joshin kannalta?

Vierailija
185/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Siltsulla enää keikkoja?

Vierailija
186/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillanpäätä pystyin kuuntelemaan seksuaalisen suuntautumisen paljastumisen jälkeenkin. En enää huumehörhöilyjen jälkeen.

Lain noudattamisessa menee raja. Ainakin rikoksen tahallisuudessa - esimerkiksi ylinopeussakko tapauskohtaisesti. Maantiellä lievä ylitys sallittaneen, toisin kuin tajamassa sataa kahtakymppiä.

Vierailija
187/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin minä heitä tunnen.

Vierailija
188/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leaving Neverland sai minut lopullisesti uskomaan Michael Jacksonista esitetyt syytökset. Musiikkiaan en enää välitä kuunnella, se on minulle iäksi tahriintunutta.

Jos olisit perehtynyt asiaan, niin tietäisit Jacksonin olevan syytön. Lukase huviksesi millainen historia näillä syyttäjillä on. Michael oli liian viaton tähän maailmaan :(

Vierailija
189/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen WASPia ja Megadethia, vaikka johtohahmoilla on vanhemmiten ilmennyt noloa uskistelua, ja ahdistavaa jenkkioikeistolaisuutta. Musiikki on kuitenkin erinomaista.

Vierailija
190/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egotrippiä ei pysty enää kuuntelemaan.

Miksi?

https://twitter.com/mikkikauste?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%…

Vaikuttaa niin hyvältä tyypiltä että kuuntelin youtubesta ja tulen kuuntelemaan lisää jatkossa.

Vierailija
191/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää musiikkia tehdään koko ajan ja uusia tekijöitä nousee esiin. Suurin osa tekijöistä on ok, joten on todella helppoa jättää jonkun mulkun tuotanto kokonaan sivuun.

Vierailija
192/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ted Nugent

Vierailija
193/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillanpäätä pystyin kuuntelemaan seksuaalisen suuntautumisen paljastumisen jälkeenkin. En enää huumehörhöilyjen jälkeen.

Lain noudattamisessa menee raja. Ainakin rikoksen tahallisuudessa - esimerkiksi ylinopeussakko tapauskohtaisesti. Maantiellä lievä ylitys sallittaneen, toisin kuin tajamassa sataa kahtakymppiä.

Itse aloin keräillä Siltsun äänitteitä vasta meta/lapo-kohun jälkeen.

Vierailija
194/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttaja vaikuttaa lompakollaan. Onneksi vastenmieliset tapaukset on helppo kiertää.

Vierailija
195/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan mikään. Miksi minä lopettaisin jonkun kuuntelemisen tuollaisesta umpityperästä syystä?

Vierailija
196/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailu Vain Elämäämäässä riittää...

Anna Erikssonille pisteet tästä (IL 9.12.2015): "Kun en vain halua mennä itkemään minkään pirttipöydän ääreen."

Vierailija
197/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Pikku Ironisti' kirjoitti:

Nuoruuteni suosikki 'Gary Glitter', 'glam-rock'-mies ,joka paljastui myöhemmn pedofiiliksi ja samasta syystä johtuneen  levystöstä poiston kokivat myös Bob Brozmanin (sinänsä kyllä näppärät) 'fingerpicking'- kitarainstrumentaalit ja niiden soololevytys levyhyllystäni.

Toisaalta toki myönnän niiden taidokkuuden ja kun  minulla  ole mitään taidokkaita vankien tekemiä käsitöitäkään vastaan, niin voisin toki jopa ostaakin seuraavan Brozmanin ,'kiven sisällä' levyttämän instrumentaali-äänityksen...

Tää Brozman taitaa olla jo kuollut.

Vierailija
198/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkojen polttamien ja bändikaverin murha ei ole estänyt minua kuuntelemasta Burzumia ja Mayhemia

Vierailija
199/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku WOKE-vasuri, joka julistaa BLM:ää tai antivalkoista propagandaa, saa kyllä ikuiset fudut saman tien. Sellainen hyveposeeraava dille ei ole minkäänlaisen huomion arvoinen.

Vierailija
200/340 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä on yksi huippu-urheilija ja 2 ammattimuusikkoa.

Huipulle pääsyyn vaatii paljon ja harva on ns täysjärkinen. Päinvastoin, hyvin itsekäs.