Kuinka mulkku muusikon pitää olla, että lakkaat kuuntelemasta hänen musiikkiaan? Eli missä menee raja?
Kommentit (340)
Ei kiinnosta lainkaan tekemisensä muutoin koska kuuntelen musiikkia.
Iced Earthistä meni maku kun yhtyeen perustaja/kitaristi rupesi MAGA hörhöilemään.
Klassista musiikkia ei voisi sitten kuunnella juurikaan. Siellä on hyvin moninaisia sekoiluja ollut säveltäjillä silloin aikoinaan.
En kuuntele esittäjien elämäntapoja vaan heidän soittamaansa musiikkia.
Oletan että lähes jokaisella isosti kuuluisalla on jotain porsastelua ollut.
Eipä juuri artistien taustat kiinnosta muuten kuin joidenkin edesmenneiden lahjakkaiden henkilöiden tragediat. Jos saan tietää jonkun esim. olevan väkivaltainen niin kyllähän se aina kuunnellessa luo omansa mielikuvan ja arvostus laskee. Kuuntelen mitä sattuu radiosta kuulumaan, kukaan ei saa painamaan off- nappia.
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri artistien taustat kiinnosta muuten kuin joidenkin edesmenneiden lahjakkaiden henkilöiden tragediat. Jos saan tietää jonkun esim. olevan väkivaltainen niin kyllähän se aina kuunnellessa luo omansa mielikuvan ja arvostus laskee. Kuuntelen mitä sattuu radiosta kuulumaan, kukaan ei saa painamaan off- nappia.
Minulle väkivaltaisuus taas tuo kunnioitusta. Se kertoo vahvuudesta ja ylitsevuotavasta energiasta.
Sellainen selittää paljon, jos hänen musiikkinsa on hyvin energistä ja aggressiivista.
Esimerkkinä Yhdysvalloissa tuotettu villin lännen musiikki.
Musiikki joka ilmentää voimansa alkukantaisesta voimasta.
Jos tykkään musiikista / biisistä, ihan sama vaikka artisti olisi itse Saa*ana. Sujuvasti tykkään Marilyn Mansonista, Jacksonista (hän nyt ei mitään rikollista ole tehnytkään) ja Kanye Westistä.
Ei biisi lakkaa olemasta hyvä vaikka artisti olisikin täysin kusipää. Kyllä mä voin esim. Diddyn musiikkia kuunnella jossain Spotifyssa vaikka konserttiin en menisi häntä katsomaan. No tuskinpa niitä konsertteja häneltä enää tulee ja hyvää että joutuu vastuuseen teoistaan. Samaten Diddy on tuottanut vaikka miten monelle muulle artistille joten pitäisikö sitten lakata kuuntelemasta kaikkien näidenkin musiikkia? Yhtä lailla kirjailijoissa ja näyttelijöissä on varmasti sellaisia henkilöitä, jotka ovat aivan hirvittäviä ihmisiä, mutta voin silti näitä teoksia lukea ja katsella leffoja.
Nämä lieviä henk.koht tapauksia siihen nähden jos jollain on boikotissa esim. pedofiilisyytösten vuoksi. Päättäkää sitten itse näistä olenko herkkänahkainen vai en.
Työkeikkoja tekee milloin klubeilla tai festareilla joten artistien kanssa siksi ahkeraan tekemisissä. Eräillä festareilla istun tauolla ja erään pienemmän bändin muusikko istuu pöytään ja alkaa mulle kovaan ääneen sanomaan ettei arvosta yhtään nimmarinpyytäjiä tai kuvien ottajia ettei siinä vaan ole mitään järkeä. En sanonut hälle, mutta fanithan monesti sen bändin tekee ja on iso tukiranka lopulta. Tämä bändi tosin on mulle vieraampi eikä ole pyörinyt omalla levylautasella.
Pari kertaa taas tehnyt työhommaa erään suositumman bändin jäsenille ja heistä toinen kunnolla tiuskinut itselle ja ollut hyvin kylmä työtilanteessa, päätelkäähän siis tuosta kun duo kyseessä keistä puhun. Tässä sääli se kun ihan joistain kappaleistaan pitänyt, mutta pisteitä vaan tuollainen käytös syö.
Pedofiili ja raiskaaja. Eli jos hyväksikäyttäjä. Muuten kettumainen saa olla, mutta seksuaaliväkivallan kysymykset on ihan selkeä ei.
Mulla lensi Willies Nelsons best of kokoelma cd roskikseen, kun näin youtubesta että kyseinen suuren mittaluokan muusikko on huumeen käyttäjä.
Alkoholistit vielä katson läpi sormien muta jos pössyttelee rap-tähtien kanssa ja nättää nuorille huonoa esimerkkiä, niin ei jatkoon.
Esiintyy kovassa prnofilmissä itseään huomattavasti nuorempien itänaapurin naisten kanssa, till lindemann.
Mulkuista en tiedä, mutta vesalaa en voi sietää enää.
Emmää tiärä.
AnssiGelalla on hiuksissa tuuhennoksia ja värjäys melgei vaaleanpunaiseksi. Miehegäs.
Gelaa vähä.
Michael Jacksonia ei pysty enää kuuntelemaan. Radiossakin kanava vaihtuu saman tien jos soittavat Miihkailia.
ULTRA BRA on täysin nou nou nou. Teennäiset naiset pilaavat koko paketin. 😟
Rai*kaus, ped*filia ja ra*ismi suomalaisia kohtaan ovat nounou.
Eli mitään musiikkia ei pitäisi kuunnella. Lähtien klassisesta musiikista.
Varmuuden vuoksi, kun emme tiedä mitä tuli tehtyä, niin ei kannata kuunnella Mozarttiakaan.