Kuinka mulkku muusikon pitää olla, että lakkaat kuuntelemasta hänen musiikkiaan? Eli missä menee raja?
Kommentit (340)
Mikäli kyseessä olisi artisti, jota olisin kuunnellut vain silloin tällöin ja vain jotain satunnaisia biisejä, ”boikottiin” riittäisi vaikka vain yksi v-mäinen twiitti.
Sen sijaan (Yhden ja Ainoan) lempibändini keulahahmot voisivat paljastua vaikka kannibaaleiksi, enkä välittäisi. :D Musiikkinsa merkitsee minulle liikaa.
Perustelkaa miksi noi on mulgguja. Eli Paleface ja Ritchie B. En oikeasti tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Leaving Neverland sai minut lopullisesti uskomaan Michael Jacksonista esitetyt syytökset. Musiikkiaan en enää välitä kuunnella, se on minulle iäksi tahriintunutta.
Yhteen dokumenttiinko perustat mielipiteesi? Jacksonhan sanoi j**talaisista että ovat torakoita ja senkö takia häntä nyt mustamaalataan, hmm. En nyt ota kantaa siihen, onko Jackson syyllinen vai ei, mutta dokumentit on aina dokumentteja. Niissä on se tietty näkökulma mitä ajavat
en ole kiinnostunut muusikoiden yksityiselämästä. kuuntelen sitä musiikkia mistä tykkään, olkoon muusikko millainen mulkvisti tahansa. yleensä en edes tiedä kuka jonkun kappaleen laulaa tai on säveltänyt. ja jos tiedänkin voin pitää hänen musiikistaan vaikka en hyväksyisi hänen tekojaan tai mielipiteitään, sama juttu kirjallisuuden ym suhteen.
Vierailija kirjoitti:
No kuuntelen usein Ritchie Blackmoren Rainbowta ja Deep Puplea. Eli ei taida olla rajaa mulla sille kuinka mulkku muusikko on jos on musiikillisesti huippulahjakas kuten Ritchie on.
Ritchie teki pari hyvää riffiä ja siinä se. Ja se tietää sen eikä kestä sitä ja käyttäytyy siksi kuin kokovartalojorma muita ja lahjakkaampia ja selvästi parempia kitaristeja kohtaan. Ego ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Perustelkaa miksi noi on mulgguja. Eli Paleface ja Ritchie B. En oikeasti tiedä.
Minullekin tuli Blackmoren mulkkuus yllätyksenä! Onko siis historiassa jotain oikeasti pahaakin?
Striimasivat vaimonsa kanssa renesanssibändinsä tuotantoa joskus koronan alkuaikoina, ja kieltämättä onnistui olemaan hyvin ”kärttyinen vanha ukko” jo siinä tunnin setin aikana, mutta onko muutakin kuin ärsyttävä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leaving Neverland sai minut lopullisesti uskomaan Michael Jacksonista esitetyt syytökset. Musiikkiaan en enää välitä kuunnella, se on minulle iäksi tahriintunutta.
Yhteen dokumenttiinko perustat mielipiteesi? Jacksonhan sanoi j**talaisista että ovat torakoita ja senkö takia häntä nyt mustamaalataan, hmm. En nyt ota kantaa siihen, onko Jackson syyllinen vai ei, mutta dokumentit on aina dokumentteja. Niissä on se tietty näkökulma mitä ajavat
Myös musiikissa alkoi ilmenemään suhteellisen vahvaa elitin vastaista sanomaa. Sanonpahan vain. Mitään kiistatattomia todisteita ei ole myöskään koskaan löytynyt.
Jacko myös oli viimenen elämää suurempi esikuva ennen tiettyjä tapahtumia.
Riittää ihan vastenmieliset twiitit. Kyllä heidän tulisi muusikkoina tajuavansa, että heidän kuuntelijoilla on erinlaisia ihmisiä.
David ja Leigh Eddings tuomittiin vankilaan ottolapsien häkissä pitämisestä ja piiskaamisesta. Silti Belgarionin ja Mallorean tarut on minulle ihan parhainta fantasiakirjallisuutta, mitä olen ikinä lukenut, koska henkilöhahmot ja dialogi on niin värikästä.
Jos kannattaa kovaan ääneen jotain BLM:ää, antiwhite-syyllistämistä tai feminismiä niin sitten lähtee levyt myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli Blackmoren mulkkuus yllätyksenä! Onko siis historiassa jotain oikeasti pahaakin?
Striimasivat vaimonsa kanssa renesanssibändinsä tuotantoa joskus koronan alkuaikoina, ja kieltämättä onnistui olemaan hyvin ”kärttyinen vanha ukko” jo siinä tunnin setin aikana, mutta onko muutakin kuin ärsyttävä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en ole kuunnellut Beatlesia sen jälkeen kun luin millainen kotiväkivallakko Lennon oli. Kysymys ei ole niinkään periaatteesta kuin siitä, etten pysty karkottamaan mielikuvia ja musiikkinsa kuuntelusta tuli siksi epämiellyttävä kokemus
Lennonin Imagine saa ihan uuden merkityksen kun tajuaa, että siinä miljonääri saarnaa muille kommunismia ja vaimonhakkaaja maailmanrauhaa. Tämä merkitys vahvistuu sen myötä, että biisin tuottaja Phil Spector tappoi myöhemmin naisen.
https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/john-lennons-dark-side-dome…
Siinä Lennon omin sanoin
Sunrise Avenueta en enää kuuntele.
Tapasin kerran yhden nimeltämainittoman muusikon s-marketissa. Kerroin hänelle miten siistiä on nähdä hänet henkilökohtaisesti, mutta kerroin kuitenkin, että en halua olla rasittava ja törkeä niin en pyydä hänen kanssa kuvaa tai mitään - "Vai niinkö sinä juuri nyt teet?" hän vastasi... Olin ihan shokissa ja mietiskelin vain, että mitä??? Sitten hän alkoi matkimaan minua ja toisti "mitä" ja sulki hänen kättänsä minun naaman edessä. No koitin olla huomioimatta tilannetta ja menin jatkamaan ostoksia.
Kun olin menossa maksamaan ostoksiani, näin kun hän yritti poistua kaupasta varmaan jonkun 20 tuplapatukan kanssa. Myyjä oli erittäin ammattitaitoinen ja sanoi: "Hei, anteeksi! Teidän tulee maksaa ostoksenne ensin. Ensin hän esitti, että ei kuullut myyjää, mutta lopulta kääntyi takaisin ja laittoi ostoksensa liukuhihnalle.
Kun myyjä luki viivakoodin patukasta ja oli painamassa kassakoneella numeroa, hän pysäytti hänet ja käski hänen lukea ne kaikki yksitellen - jotta ei tulisi "elektronistaviestiliikennehäiriötä".. En edes tiedä onko toi oikea sana. No kun myyjä skannasi tuotteiden yksitellen, aloitti tämä sankari kovaäänisen huokailun...
Joo ei oo kiusallisuuden takia tultu kuunneltua tämän musiikkia ainakaan vähään aikaan.
Ei ole toistaiseksi tullut sellaista bändiä vastaan. Taidemaailma on täynnä egosentrisiä k u sipäitä, jotka sanoo yhtä ja tekee piilossa toista. Jos musiikki tai muu taiteenmuoto on itseäni miellyttävää, niin ohitan taiteilijan henkilökohtaisen minän ja nautin taiteen muodosta.
Osa mainitsi, että jos on keikoilla nähnyt epäasiallista käytöstä artistilta, niin sen jälkeen ei ole pystynyt kuuntelemaan kyseistä bändiä. Yhden bändin pääjäsenen näin keikalla kohtelevan todella asiattomasti miksaajia ja muita taustalla olevia työntekijöitä. Se vaikutti todella negatiivisesti esityksen nauttimisen suhteen. Toisaalta sillä ihmisellä taisi olla huono päivä, koska hän soitti joka tapauksessa päin honkia koko setin. Onneksi muut bändin jäsenet olivat ammattilaisia, eivätkä kiukutelleet lavalla ennen keikan alkua.
Musiikista pidän edelleen, tätä yhtä artistia en pidä enää yhtään minään.
Michael Jacksonia en kuuntele enää. Ihan sama onko konkreettisia todisteita, jotain mätää on aikuisessa miehessä joka kutsuu pikkupoikia vuoteeseensa. Siis onko muka normaalia?? Hyi hitto! Jotain vikaa oli myös vanhempien päässä jotka päästivät lapsensa nukkumaan tuonne neverlandiin, en olisi omaani sinne päästänyt todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuuntelen usein Ritchie Blackmoren Rainbowta ja Deep Puplea. Eli ei taida olla rajaa mulla sille kuinka mulkku muusikko on jos on musiikillisesti huippulahjakas kuten Ritchie on.
Ritchie teki pari hyvää riffiä ja siinä se. Ja se tietää sen eikä kestä sitä ja käyttäytyy siksi kuin kokovartalojorma muita ja lahjakkaampia ja selvästi parempia kitaristeja kohtaan. Ego ei kestä.
Pari hyvää riffiä? Seriously. Vähän kuin kuvailisi michael jacksonin musiikkiuraa sillä että se keksi "huuhuhuu" äänen.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kerran yhden nimeltämainittoman muusikon s-marketissa. Kerroin hänelle miten siistiä on nähdä hänet henkilökohtaisesti, mutta kerroin kuitenkin, että en halua olla rasittava ja törkeä niin en pyydä hänen kanssa kuvaa tai mitään - "Vai niinkö sinä juuri nyt teet?" hän vastasi... Olin ihan shokissa ja mietiskelin vain, että mitä??? Sitten hän alkoi matkimaan minua ja toisti "mitä" ja sulki hänen kättänsä minun naaman edessä. No koitin olla huomioimatta tilannetta ja menin jatkamaan ostoksia.
Kun olin menossa maksamaan ostoksiani, näin kun hän yritti poistua kaupasta varmaan jonkun 20 tuplapatukan kanssa. Myyjä oli erittäin ammattitaitoinen ja sanoi: "Hei, anteeksi! Teidän tulee maksaa ostoksenne ensin. Ensin hän esitti, että ei kuullut myyjää, mutta lopulta kääntyi takaisin ja laittoi ostoksensa liukuhihnalle.
Kun myyjä luki viivakoodin patukasta ja oli painamassa kassakoneella numeroa, hän pysäytti hänet ja käski hänen lukea ne kaikki yksitellen - jotta ei tulisi "elektronistaviestiliikennehäiriötä".. En edes tiedä onko toi oikea sana. No kun myyjä skannasi tuotteiden yksitellen, aloitti tämä sankari kovaäänisen huokailun...
Joo ei oo kiusallisuuden takia tultu kuunneltua tämän musiikkia ainakaan vähään aikaan.
Melkoinen dramaqueen. En ole varma keneen tuo sopii enkä lähde arvailemaan.
Räppärithän eivät ole muusikoita, mutta en voi sanoa, että olisin lakannut kuuntelemasta heidän "musiikkiaan", kun en ole koskaan aloittanutkaan. Oikeammin pyrin mahdollisimman täydellisesti välttämään sellaisen "musiikin" kuulemista.