Kuinka mulkku muusikon pitää olla, että lakkaat kuuntelemasta hänen musiikkiaan? Eli missä menee raja?
Kommentit (340)
Mitä se Samu Haber nyt on tehnyt? En mitenkään hirveästi seuraa iltapaskoja. Nopealla googletuksella tuli vastaan huumeiden käyttöä ja housut jalassa poseeraamista, mitkä ei nyt mitenkään hirveältä vaikuta. Muuten pitäisi boikotoida joka toista 80-luvun hevibändiä jos tuo on kriteeerinä boikotoinnille
Vierailija kirjoitti:
Jos pidän biisistä / musiikista, kuuntelen sitä. En ajattele ihmisiä melodian takana. Olkoot mitä ovat. Ja vastavuoroisesti paska musa on paskaa, vaikka kuinka olisi mukava tyyppi sitä laulamassa tai soittamassa.
Mulla sama. Ei ole olemassa sellaista asiaa, joka saisi minut lopettamaan hyvien biisien kuuntelemisen.
Vierailija kirjoitti:
No järkyttävin mitä tullut vastaan oli Lostprophetsin tapaus. Tosin tiesin noilta vaan sen yhden biisin vuosien takaa (Rooftops) ja siitä aikanaan kovasti tykkäsin.
Olin juuri tulossa sanomaan samaa. Ei kuumota sillanpäät eikä jacksonit (en tosin kuuntele muutenkaan, mutta soivat radiossa) mutta tuota etoo ajatellakin. Jotenkin niin pahaa, ettei voi käsittää.
Eivät tosin ole tainneet enää olla radiosoitossakaan missään tuon jälkeen?
Onkohan tyyppi enää edes elossa, varmaan ottanut vankilassa urakalla pataan tekojensa takia.
Jimmy Pagen ja Lori Maddoxin keissi pistää miettimään. Bändillä on loistavia kappaleita mutta viitsiikö niitä kuunnella edes Spotifystä kun äijä on härski pedofïili?
Ei ole mitään mitä artisti voisi tehdä, että lakkaisin kuuntelemasta hänen musiikkiaan. Erotan näissä tilanteissa artistin siitä tekemästä musiikistaan, joka on itsessään taidetta. Vaikka M. Jackson ei lempi-artisteihini kuulukaan, hänen musiikkinsa on popiksi todella hyvää, eikä se että hän oli pedofiili vaikuta musiikin kuunneltavuuteen tai siihen että se on hyvää mitenkään.
No, esimerkiksi Jussi Hakulinen, Suomen ja sen mukana maailman paras biisin tekijä. Mutta niin v-mäinen kun oli Olli Lindholmille ja vielä kuoleman jälkeenkin Yö:lle, niin nyt on Joutsenlaulut kuunneltu. Ei tosiaankaan enää moisen narsistin musiikkia...
No siinä meni raja, minkä vuoksi Jari Sillanpää joutui oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään mitä artisti voisi tehdä, että lakkaisin kuuntelemasta hänen musiikkiaan. Erotan näissä tilanteissa artistin siitä tekemästä musiikistaan, joka on itsessään taidetta. Vaikka M. Jackson ei lempi-artisteihini kuulukaan, hänen musiikkinsa on popiksi todella hyvää, eikä se että hän oli pedofiili vaikuta musiikin kuunneltavuuteen tai siihen että se on hyvää mitenkään.
Eikö sekään hetkauta että kuuntelemalla tuet näitä artisteja taloudellisesti? Okei Jackson on kuollut, mutta tajuat pointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kannattaa kovaan ääneen jotain BLM:ää, antiwhite-syyllistämistä tai feminismiä niin sitten lähtee levyt myyntiin.
Ootko tosissas? Aika mulkkua olla rasisti.
Olin jo lopettaa Panteran kuuntelun kokonaan kun kuulin millaisia rasistipaskoja olivat, mutta sitten kuulin kun yks tummapintainen tyyppi sanoi edelleen kuuntelevansa siitä huolimatta. Aattelin et jos sille kerran menee niin kai tuota voi vieläkin kuunnella. Aika lailla meni maku silti.
Et sitten osannut päätellä sitä etelävaltioiden lipusta? En ole rasisti, mutta Pantera on siitä huolimatta aivan huippu. En jaa heidän näkemyksiään, jos he siis olivat/ ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jos kannattaa kovaan ääneen jotain BLM:ää, antiwhite-syyllistämistä tai feminismiä niin sitten lähtee levyt myyntiin.
Sama, lisään listaan vielä metoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sekään hetkauta että kuuntelemalla tuet näitä artisteja taloudellisesti? Okei Jackson on kuollut, mutta tajuat pointin.
Ei hetkauta mitenkään. Rahaa saa jokainen kuitenkin jostakin. Määrässä on tietysti eroja. Ei tarvitse olla edes pedofiili, sovinisti tai rasisti että on täysi mulkku, joten en näe tuollaisessa mitään järkeä. Suurin osa ihmisistä on kasa kakkaa joten...
Nuorena lakkasi fanittamasta dingoa, kun yhden luokkakaverini isosisko kertoi saaneensa Neumannilta keikan jälkeen arvaatte mitä. Ei voinut enää pitää tavoittamattomana fanituksen kohteena sen jälkeen.
Jos oisin Siltsua joskus kuunnellu, niin aika hiljasta olis jo tovin ollu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka musiikki on hienoa, niin liittyy siihen niin paljon ikäviä mielikuvia, jotka tulee mieleen, kosken esim. Sillanpäätä , Samu haberia, nyt Pyhimystä ym. Kohtaan. Myös loirin hienot Eino leino tulkinnat pilattu hänen muistelmien irstailuleveilyillä.
AnnaPuu on ikuisesti kodinrikkoja, Tapani Kansa MT- haasteineen, orkesteriaan pomputtava despootti, Neuman sossunluukulla kävijä, Tauski vaimonhakkaaja, Mikko Kuustonen onneton 50- villityksinen setämies jne. Mielikuvat säilyy.
No näitä nyt en kuuntele ollenkaan sen takia, että musiikki on aivan luokattoman huonoa. Mulle aivan sama mitä nämä egosentriset artistit sekoilevat, kunhan pysyvät kaukana minusta. Eläkööt omissa narsisti-harhoissaan.
Vesala, Tähkä ja Kela, nämä politiikan takia ja Sillanpää pedoilun takia. Kanava vaihtuu heti jos näistä joku äänessä.
Itse olen politiikan ulkopuolella enkä halua sitä musiikkiin sekoitettavan ja toi yks on sairas narkki. Paasatkoon kaikessa rauhassa, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No Pyhimys uusimpana, joskin en ole hänen musiikistaan aiemminkaan välittänyt, mutta nyt en edes "kaverin seuraksi" lähtisi keikalle tmv.
Vanhemmista Apulanta, minulle punk ja kokoomuslaisuus ei sovi yhteen. Pidin bändistä paljon, mutta jo vuosia olen ollut kuuntelematta, sen jälkeen kun Sipe istui vaalistudiossa kokoomuksen riveissä slipoveri päällä, olisi edes ollut bändipiadassa tmv. tuli mieleen että feikkaa yhtä ja on ihan toista.
Myöhemmin myös Jannica B:n tumppaaminen joka paikkaan (Vain Elämää ja noin miljoona muuta ohjelmaa) ja se ettei ymmärretä ettei ketään kiinnosta, tuolla mediahuomiolla hänen pitäisi olla jo Suomen eturivin artisteja JOS rahkeita olisi, mutta kun ei ole.Juha Tapio, aiemmin olen pitänyt sympaattisena "runopoikana", VOF:ssa paljastui juntihkoksi, ja se ihmeellinen (huono!) show mitä vetää.
Sillanpää myös menettänyt maineensa, se iloinen veikko onkin (-ties mitä puuhaillut) narkki, jo Vain Elämää ohjelmassa kyllä epäilin ettei tainnut ihan selvänä siinä olla... Vaikka kohu oli silloin vasta edessä päin.
Pyhimyksen törttöilyt ei ole syy olla kuuntelematta tämän jäpikän "musiikkia" ? Todellinen syy on se, että se on niin kamalaa kuraa.
Potilaani sai muuten kerran 🤍infarktin, en tiedä, oliko syy se että potilaan huoneen telkkarista tuli Pyhimyksen Ruisrockin keikka.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen aktivismi saa hylkäämään muusikon. Muusikon tulee olla muusikko, piste.
Aivan, musiikki musiikkina ja mulkut mulkkuina. Tai voi ryhtyä avoimesti poliitikoksi. Sikälikin epäreilua kun entisajan muusikoista ei voi tietää mutta musiikki jäi.
En tiedä. Michael Jacksonin musiikki on loistavaa vaikka hänen tekemisensä ovat järkyttäviä.
Lennonin tuotokset myös.
Se on vaikeaa.
Musiikki musiikkina ja ihmiset ihmisinä. En arvostele musiikkia henkilön julkisuuskuvan mukaan. Tykkään kuunnella Jari Sillanpään musiikkia,vaikka en homoista pidä. En kuitenkaan tuomitse heitä,vaikka en itse pidä. Jokainen tyylillään. Paljon muitakin esimerkkejä, niin kotimaisesta kuin ulkomaisestakin musiikista.
En ole ikinä pystynyt kuuntelemaan Pyhimystä. En ole ikinä tykännyt hänestä. Sisäiset Hälytyskellot soi kovaa.