Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äkäinen, inhottava ämmä

Vierailija
24.04.2013 |

Enkä jaksaisi itseäni ollenkaan tällä hetkellä.

Tämä loppuraskaus käy nyt niin pahasti hermoille... No, max 2vko jäljellä. Toivottavasti aviomieheni jaksaa minua vielä sen ajan, itse en jaksaisi....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä... Viikkoja 37+6 ja voisin vaan paiskoa tavaroita, huutaa ja kiroilla. Tää on ihan hirveetä!!! Pelkkiä kipuja, vaivoja ja ongelmia. Ei saa nukuttua, harjoitussupistuksia KOKO AJAN, mieliala vaihtelee, selkää särkee, valtava maha, liitoskivut, painon tunne alapäässä, vessassa ramppaaminen, pahoinvointi, raskausarvet, rintojen kutina, valko- ja limainen vuoto alapäästä... Vittu mitä paskaa. Synny jo perkele!

Vierailija
2/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin puhut totta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä edelliseen viestiini: nenä tukossa, vaikka ei ole flunssaa/nuhaa, nälkä ja jano, mutta pahoinvointi ja vessassa juokseminen haittaa ruokailua, haluttomuus: ei ole mikään seksikäs olo ja koska ottaa päähän jatkuvasti, ei tee mieli. TURVOTUKSET!!! Jos tähän päälle olisi vielä raskausdiabetes tai raskausmyrkytys tai raskaushepatoosi... Ei jumalauta! Raskaana oleminen on sanoin kuvaamattoman kamalaa. 9 kuukautta on käsittämättömän pitkä aika tällaisten vaivojen kanssa. Ja kyllä, haluan lapsia ja olen heistä äärettömän onnellinen ja kiitollinen, mutta tätä tuskaa ei kestä kukaan selväjärkinen ihminen.

Vierailija
4/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin minä joka päivä(aamu).

Vierailija
5/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään huusin ja kirosin himassa, paska raskaana oleva mutsi..